Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö minun maksaa tyttären hautajaiset?

Vierailija
17.05.2015 |

Pitääkö minun maksaa tyttäreni hautajaiset? Kerrottakoon että en ollut tyttäreni kanssa missään tekemisissä sen jälkeen kun hän täytti 18 ja elatusvelvollisuuteni päättyi. En yhtään ihmettele että hän teki itsemurhan. Jo lapsena hän oli varsinainen itkupilli. Vätys, suoraan sanottuna. No, nyt sisareni olettaa että järjestän ja maksan hautajaiset. Ei kai minulla oikeasti ole mitään velvoitteita lain mukaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ihminen on paska.

Tai sitten trolli

Vierailija
22/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojaa...tää oli äidin puhetta. Apua. Voi tytär parka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni poika haukkui vanhempiaan, huuti, riehui, rikkoi tavaroita, kutsui tuntemattomia perheen kotiin, varasteli, lintsasi koulusta, hakkasi vanhempiaan ja lopulta puukotti omaa äitiään eli ystävääni. Siihen loppui yhteydenpito tähän jätkään. Ei ole mitään ihanaa elämää, että joutuu pelkäämään omaan lastaan ja yrittää auttaa tätä henkensä uhalla.

Vierailija
24/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika pipi päästään, että edes keksii tällaisia provoja. Oli kyllä harvinaisen huono.

Vierailija
25/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisten maksamisen sijaan kannattaa varmaan hakea Vuoden vanhempi -titteliä jos sellaisesta jossain kilpaillaan.

Vierailija
26/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:08"]

Olisi paljon helpompaa, jos kaikkien luusereiden ruumiit voisi heittää kaatopaikalle, kuten syömäkelvottomille eläinruhoille tehdään. Sitten ei tarttis omaisten tuhlata lomarahojaan kalliisiin hautajaisiin. Ei ole mitään järkeä järjestää seremonioita vainajille, joita kaikki, vanhempia myöten, vihaavat ja, joiden haudalle ei kukaan tule tuomaan kukkia ja suremaan.

[/quote]

Tai iso kuoppa ja joukkohautaus. Saatat olla yksi heistä tosin, olemuksesi vaikuttaa luotaantyöntävältä.
[/quote]
No eihän se kuollutta kiinnosta, missä hänen ruumiinsa mätänee, oli se sitten kaatopaikka, tai kullattu lasiarkku kuninkaallisessa hautaholvissa. Omaisille se hauta on tärkeä ja AP:n tyttären tapauksessa taitaa kuitenkin olla niin, että me av-palstan randomit ollaan ainoita, joille tämän itsarin tehneen naisen viimeisen leposijan olinpaikka ei ole täysin yhdentekevä.

T. Se, joka ehdotti kaatopaikkaa hautapaikaksi

Vierailija
27/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:56"]Ei jumalauta, ihmishirviö. Ei ihme, että teki itsemurhan, kun perhe on tuollainen. [/quote]Mitä sinä minun perheestäni muka tiedät? Mutta sossu hautaa, koska minulla on parempaakin tekemistä.

[/quote]

Mitä pahaa tyttäresi on tehnyt, että voit haukkua omaa lastasi noin?
[/quote]Eihän mitään sinänsä pahaa tehnyt, päin vastoin yritti miellyttää minua, mikä vaan ärsytti minua entistä enemmän. En vaan pitänyt hänestä.
[/quote]
Jos olisi todellinen, kyllä syitä inhoon olisi löytynyt

Vierailija
28/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:56"]Ei jumalauta, ihmishirviö. Ei ihme, että teki itsemurhan, kun perhe on tuollainen. [/quote]Mitä sinä minun perheestäni muka tiedät? Mutta sossu hautaa, koska minulla on parempaakin tekemistä. [/quote] Mitä pahaa tyttäresi on tehnyt, että voit haukkua omaa lastasi noin? [/quote]Eihän mitään sinänsä pahaa tehnyt, päin vastoin yritti miellyttää minua, mikä vaan ärsytti minua entistä enemmän. En vaan pitänyt hänestä.

[/quote]

Olet sairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän