Mitä aiot tehdä juhannuksena?
Kommentit (30)
Saunon, nautin kylmää lonkeroa ja fiilistelen.
En tiedä vielä missä olen ja missä seurassa, mutta varmuudella ryypiskelyä.
Riippuu ihan millainen ilma on. Jos nätti ilma niin varmaan lähdetään seikkailupuistoon lasten kanssa.
Juoda viinaa ja naida seksikkäitä yh-mammoja. Samaa olen tehnyt jo 30 vuotta ja vientiä riittää. Ei tarvitse kuin muutama kuiskaus ja mimmi on pitkällään.
Janne "the Man"
Kotosalla ollaan perheen kanssa, luultavasti pyydetään naapurit meille grillailemaan ja istumaan iltaa. Pelataan ehkä mölkkyä ja nautitaan hyviä juomia :) Teinien menoista ei vielä ole tietoa, mutta ovat kavereidensa kanssa hengailemassa tai pyörivät kotosalla
Mies ja meidän ystäväpariskunta tahtoisivat mökille luonnonrauhaan.teini ei sinne mökille halua, mummon ja vaarin luo kuulema mieluummin. Minä tahtoisin juhannuksen johon kuuluu iso poppoo eri ikäisiä ihmisiä. Koita nyt sit ratkaista tää.
Kaverin mökille varmaan menen ja mummulla olen juhannuksena. Anoppilassa jossain vaiheessa syömään ja nautiskelemaan juhannuksesta :)
Yritän vältellä anoppilaa, johon kokoontuu myös miehen sisarukset perheineen. Mieyin josko en keksi mitään tekosyitä, en vaan mene. En jaksa sitä hulinaa, vieraita kakaroita, vittumaisen ylimielistä lankoa joka asiasta valittavine vaimoineen enkä päällepäsmäri-kälyä, jonka mielen mukaan kaikkien pitää elää. Menköön mies ja lapset jos haluavat, mä viihdyn oikein hyvin tksin kotona
Olen ihailemassa Eiffel-tornia :-)