Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiot tehdä juhannuksena?

Vierailija
17.05.2015 |

???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihailemassa Eiffel-tornia :-)

Vierailija
22/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon, nautin kylmää lonkeroa ja fiilistelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä missä olen ja missä seurassa, mutta varmuudella ryypiskelyä.

Vierailija
24/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millainen ilma on. Jos nätti ilma niin varmaan lähdetään seikkailupuistoon lasten kanssa.

Vierailija
25/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda viinaa ja naida seksikkäitä yh-mammoja. Samaa olen tehnyt jo 30 vuotta ja vientiä riittää. Ei tarvitse kuin muutama kuiskaus ja mimmi on pitkällään.

Janne "the Man"

Vierailija
26/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla ollaan perheen kanssa, luultavasti pyydetään naapurit meille grillailemaan ja istumaan iltaa. Pelataan ehkä mölkkyä ja nautitaan hyviä juomia :) Teinien menoista ei vielä ole tietoa, mutta ovat kavereidensa kanssa hengailemassa tai pyörivät kotosalla

Vierailija
27/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja meidän ystäväpariskunta tahtoisivat mökille luonnonrauhaan.teini ei sinne mökille halua, mummon ja vaarin luo kuulema mieluummin. Minä tahtoisin juhannuksen johon kuuluu iso poppoo eri ikäisiä ihmisiä. Koita nyt sit ratkaista tää.

Vierailija
28/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mökille varmaan menen ja mummulla olen juhannuksena. Anoppilassa jossain vaiheessa syömään ja nautiskelemaan juhannuksesta :)

Vierailija
29/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä anoppilaa, johon kokoontuu myös miehen sisarukset perheineen. Mieyin josko en keksi mitään tekosyitä, en vaan mene. En jaksa sitä hulinaa, vieraita kakaroita, vittumaisen ylimielistä lankoa joka asiasta valittavine vaimoineen enkä päällepäsmäri-kälyä, jonka mielen mukaan kaikkien pitää elää. Menköön mies ja lapset jos haluavat, mä viihdyn oikein hyvin tksin kotona

Vierailija
30/30 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille savusaunan lämmitykseen