Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapaa kunnollisia alle 3-kymppisiä naisia, kenelle kelpaa eronnut pienten lasten isä?

Vierailija
18.01.2022 |

Missä niitä kunnollisia naisia tapaa? Ei ainakaan netissä ilmeisesti! Olen päättänyt jo etten kerro kuin vasta muutaman tapaamisen jälkeen lapsista, ellei nainen erikseen kysy. Niin usein meinaan loppuu viestittely, kun nainen "ei halua äitipuoleksi". 🙄

M35

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenelekkään alle kolmekymppiselle naiselle valmiin perheen ottamista.

Vierailija
22/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei omanikäinen kelpaa? Luulisi että lasten saaminen olisi opettanut jotain elämästä. Ap aika toivoton tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele kenelekkään alle kolmekymppiselle naiselle valmiin perheen ottamista.

No ei kukaan alle kolmekymppinen lapseton nainen tuommoiseen edes halua.

Vierailija
24/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan rehellisesti heti. Kelpaahan sinulle myös eronnut pienten lasten äiti? 

Jos ei olisi omia lapsia, niin toki. Mutta nyt se olisi jo vähän liian hankalaa jos hänelläkin olisi lapsia.

AP

Olet väärässä. Helpointa on kun molemmilla on omia lapsia. Ihan ehdottomasti.

T. Sinkkuäiti 33v

Vierailija
25/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Ohi aiheen nyt, mutta itselläni siis tässä tilanne, että mies jolla pieni lapsi olisi kiinnostunut minusta ja minä hänestä. En tunne ketään samassa tilanteessa ollutta, niin ei ole mitään mihin verrata.

Vierailija
26/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jo lapsi joka vaatii huomiota ja naiset haluavat hän itse hänen hänen lapsi on ainoat jotka saa mieheltä huomiota.

Vierailija
27/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin ukon jolla on lapsia??

T. lapseton 29v nainen

Vierailija
28/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan rehellisesti heti. Kelpaahan sinulle myös eronnut pienten lasten äiti? 

Jos ei olisi omia lapsia, niin toki. Mutta nyt se olisi jo vähän liian hankalaa jos hänelläkin olisi lapsia.

AP

T. Sinkkuäiti 33v

Riippuu minkä luonteisia ja ikäisiä lapsia.

Vierailija
29/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lle " kunnollinen nainen" on alle 30- vuotias, lapseton nainen. Pitääkö olla lisäksi impi, pukeutua mekkoihin, ja olla pitkät hiukset, mutta ei tatskoja?

Vierailija
30/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, mutta kyllä tämmöisiä pölvästimiehiä on olemassa.

Vierailija
31/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset treffeille mukaan, lähdette porukalla etsimään ja huhuilemaan kunnollista seuraa.

Vierailija
32/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ettei yh-äiti muka kelpaa kun itselläsikin on lapsia. Saat varmasti olla rauhassa noine vaatimuksinesi.

Vierailija
33/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäRASISTI

t. N30

Vierailija
34/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näitä idi ootteja. Miehellä useampi lapsi ja kun tulee puhetta, että naisella on kaksi sekä lasten isä hoitaa osansa heidän asioistaan niin loppuu tutustuminen. Naisella ei saisi olla lapsia vaikka miehellä useita. Naurettavaa!

Vierailija
35/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Ohi aiheen nyt, mutta itselläni siis tässä tilanne, että mies jolla pieni lapsi olisi kiinnostunut minusta ja minä hänestä. En tunne ketään samassa tilanteessa ollutta, niin ei ole mitään mihin verrata.

Ei voi mitään jos vahinko on jo tapahtunut ja olet sekaantunut mieheen. Kärjistäen kuitenkin, etenkin kun lapsi on pieni, kauppaan kuuluu sopimukset miehen eksän kanssa jne jne jne. Jos sekaantuisit lapsettomaan mieheen ja aloittaisitte ns. puhtaalta pöydältä ei teidön tarvitsisi miettiä kuinka kauas voitte muuttaa miehesi eksästä ja asutteko tarpeeksi lähelöä tiettyä päiväkotia tai koulua eikä sitäkään tarvitsisi miettiä kuinka mies ja hänen eksänsä sopivat lapsen asioista, joihin sinulla ei ole sananvaltaa. Voit äänestää ainoastaan jaloillasi. Lisäksi mahdolliset omat lapsihaaveesi saavat joustaa enemmän tässä kuviossa kuin ilman tuota valmista pakettia. Ja toki mustasukkaisuus ym. oireleva sinun, miehen lapsen, miehen eksän ja oman lapsesi välillä jnejnejne Eri

Vierailija
36/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toisella kierroksella olevista miehistä edukseen erottuvat lähinnä he, jotka ovat kunnollisia ja oppivat kirjoittamaan jo peruskoulussa.

Vierailija
37/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

T. Sinkkuäiti 33v

Riippuu minkä luonteisia ja ikäisiä lapsia.

Tottakai siinä on aina enemmän persoonia sovitettavaks jos aletaan saman katon alla asumaan.

Lähinnä se helppous tulee siitä että molemmat ymmärtää mitä se vanhemmuus on ja mitä se vaatii. Ja ollaan samalla viivalla sen suhteen. Se on tärkeää jo deittaillessa.

Toki aina on poikkeuksia, joku lapseton voi olla tosi kypsä näissä asioissa ja joku vanhempi ihan hunttio. Mut normaali, lapsistaan vastuuta kantava isä on mulle parempi match paljon todennäköisemmin kuin lapseton mies. Ja luulen että toisinpäin tää merkkaa vielä enemmän; lapseton nainen kestää sitä uusperhe-elämää usein paljon huonommin kuin lapseton mies. Johtuen varmaan siitä että naisena sitä ottaa suuremman roolin kotiasioissa ja huushollaamisessa kuin mitä miehet keskimäärin. Silloin ne lapset on naiselle isompi rasite.

Vierailija
38/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut tuossa tilanteessa ja olin niin tyhmä, että sotkin itseni siihen soppaan. Vinkki: Juokse.

On syynsä, että pienen lapsen äiti on mieluummin yksinhuoltaja, kuin sen tyypin kanssa.

Vierailija
39/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut tuossa tilanteessa ja olin niin tyhmä, että sotkin itseni siihen soppaan. Vinkki: Juokse.

On syynsä, että pienen lapsen äiti on mieluummin yksinhuoltaja, kuin sen tyypin kanssa.

Ei haluaisi olla yksinhuoltaja vaan tän miehen kanssa. En koko tarinaa jaksa tai kehtaa tähän avata, mutta mies oli siis se joka jätti. On hyvä isä kyllä lapselleen ja on tämän elämässä nyt ja aina kuten kuuluu.

Vierailija
40/41 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitäisi olla kompensoivia juttuja, jos jonkun muun kanssa hankkimasi lapset tulisivat paketissa mukana riesana. Jos olet superkomea ja supermukava ja sulla on niin sanotusti puitteet kunnossa, voisin ehkä harkita. EHKÄ.

Suosittelen kyllä katselemaan omaa ikäluokkaa olevia yh-äitejä.

N27, lapseton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi