Kun miehet ei lähesty
Siis mitä, luin aiemmasta ketjusta, että miehet lähestyvät naisia arjessa, onko tämä siis yleistäkin? Minua ei ole kukaan mies omaani lukuunottamatta lähestynyt koskaan ja olen jo lähemmäs viisikymppinen. Onko tämä siis epätavallista? Olenko siis ihan karmean näköinen tai vastaavaa. Yksi hyvä mies toki riittää. :) Miten usein teitä muita miehet siis arjessa lähestyvät? Ja käyn siis töissä, olen ollut harrastuksissa, tapaan tuttuja ja juhliakin oli ennen koronaa. Mutta ei siis yhtään lähestymistä missään...
Kommentit (54)
Harrastuksissa lähinnä. Ja nekin on enimmäkseen sellaisia, että ovat etsineet somesta ja lähestyneet sitä kautta. Tapahtuu silloin tällöin, ei missään nimessä usein.
eipä ole koskaan kukaan lähestynyt.
N28
Suomessa ei lähestytä muuta kuin baarissa. Ketään.
Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana. Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota.
Eläkeikäiset ja puistojuopot lähestyy. Nuorempana jotkut ulkomaalaiset.
Saa nopeasti friikin leiman otsaansa jos ei ole tavallista komeampi mies. Sen olen toisesta sukupuolesta opiskellut, en lähesty tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana. Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota.
Jos ei ymmärrä kohteliaisuuden ja ahdistelun eroa niin on tosiaan parempi olla lähestymättä.
Se on todella nolo tilanne, jos nainen kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Räkänokkana pystyi vielä iskemään, mutta nyt virassa olevana on parempi antaa naisten hoitaa itse lähestymiset.
Ei ole lähestynyt arjessa eikä juhlassa. Kukaan. Ikinä.
Kaikki naiset on hienoja. He on niiiiiiin hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Se on todella nolo tilanne, jos nainen kieltäytyy.
Niinhän se on vaikka siitä tulee hetkeksi hyvä olo kun uskalti lähestyä, mutta silti...
No ei kai sitä satunnaisia vastaantulevia naisia lähestytä. Jostain pitää ainakin tietää, ja jotain tietää naisesta ja olla kiinnostunutkin vielä. Ja jos jokin vihjaa tai kertoo naisen olevan varattu, voi lähestyminen jäädä siksikin.
Kerran meinasin juosta perään, ja yhden kanssa tuli vaihdettua pitkiä katseita, mutta tulkitsin hänen olevan aivan liian nuori minulle.
Minäkin olen aina ihmetellyt kun palstalla monet(?) väittävät, että heitä lähestytään siellä sun täällä, vaikka minusta tuntemattomille puhuminen ei ole suomalaiseen kulttuuriin kuulunut piirre..
Oma kokemukseni on, että ei lähestytä (selvin päin) ja tiedän, etten ole esimerkiksi ruma tai lihava, joten sen piikkiin ei voi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ymmärrä kohteliaisuuden ja ahdistelun eroa niin on tosiaan parempi olla lähestymättä.
Kerro se ero noiden kahden välillä. Jos kehut naista kauniiksi niin se voi olla ihan kumpaa tahansa mainitsemistasi asioista riippuen miten nainen sillä hetkellä päättää. Tai että sinulla on hyvännäköiset hiukset niin sama asia. Tämän vuoksi naisten on parempi lähestyä miehiä koska miehet eivät oikeasti tiedä mitä naisille uskaltaa enää sanoa.
ei oo miehillä helppoo. naiset odottaa kanana että joku mies lähestyisi, ja sitten kun se joku mies lähestyy, sitten torjutaan. sitten nainen itkee kotona voi että kun ei ketään ole paijaamassa. ja unelmoi jostain tavoittamattomasta kaukoihanteesta. huoh. on tämä elämää
Pskapuhetta. Olen kaunis ja arjessa ei lähestytä. Baarissa lähestytään. Tule pois mielikuvitusmaailmasta. Ei sellainen kuulu suomalaiseen kulttuuriin.