Missä vaiheessa tää on mennyt tähän ettei miehille kelpaa oman ikäinen nainen?
En ymmärrä. Jotenkin 45-vuotiaat ja siitä ylöspäin luulevat, että voisin kiinnostua heistä. Oman ikäiset katselee ilmeisesti nuorempia.
Meitä naisia syytetään nirsoiksi, mutta sanoisin, että asia on päinvastoin!
N31
Kommentit (236)
Jaah, ehkä näytät vanhalta tai vaikutat okäidyäsi vanhemmalta. Mulla on 2 vuotta nuorempi mies. Kolmekymppisiä ollaan molemmat ja tavattu 3 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomuodon ihannointia. Kiitä insta-beibejä!
Siis saat käännettyä asian naisten syyksi. Hohhoijaa…
Kyllähän niille kelpaa, yrittävät vain liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, ehkä näytät vanhalta tai vaikutat okäidyäsi vanhemmalta. Mulla on 2 vuotta nuorempi mies. Kolmekymppisiä ollaan molemmat ja tavattu 3 vuotta sitten.
No en tosiaan näytä.
En ole itse huomannut samaa. Tapailenkin vain fiksuja miehiä, jopa nuorempia. Ainiin, mutta tarkoituksesi olikin vain provota.
Teet päättelyvirheen. Pieni osa ikäisistäsi miehistä ei huoli sinua ikäsi vuoksi, mutta koska olet nainen (eli epälooginen), yleistät tuon tilanteen.
Jos he haluavat perustaa perheen
Toisella kierroksella olevat keski-ikäiset miehet ovat todenneet, että oman ikäinen vaimo (ex) on menettänyt kiinnostuksensa seksiin, eikä halua enää toista samanlaista. On siinä uskossa, että nuoremmat naiset ovat innostuneempia seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tosiaan näytä.
No ehkä et itsesi mielestä, mutta miesten mielestä kyllä.
Luokitellaanko vuoden nuorempi nainen omanikäiseksi naiseksi?
AP:lla on asenneongelma. Ikärazisti.
Kyllä kelpaa niin kauan kun vaan seksiä on.
Suurin osa suhteista on alle 3v ikäerolla.
Oli se noin silloinkin kun mä olin nuori. Ja varmaan sekin on ennallaan ettei nuoria naisia nuo kiinnosta. N44
Nelikymppinen nainen haluaa seksiä paljon enemmän kuin parikymppinen. Jollei halua niin mies on huono sängyssä tai parisuhde on muuten vain huono.
Feminismin tultua maailmaan ei tapahdu mitään hyvää.
Nuoruutta pitää elää nelikymppiseksi ja sitten havahdutaan perheeseen. Ei ne omanikäiset naiset ole enää hedelmällisiä niin pitää hakea vaimo nuoremmista.
Ulkomuodon ihannointia. Kiitä insta-beibejä!