Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän uusi suhde, nopeaa toimintaa

Vierailija
17.05.2015 |

Ei jumalauta, lasten isä sitten oli näin sunnuntain kunniaksi päivittänyt parisuhdestatuksensa facebookissa. Herralla ikää 35v ja uudella muijalla 22v. Ei sitten tämän kauempaa voinut odottaa. Muutti yhteisestä kodistamme pois 27. maaliskuuta, pari päivää ennen sitä tehtiin päätös erosta. Mies kielsi jyrkästi ja vannoi ettei hänellä ole ketään toista, mutta tietysti valehteli.
Koska vaikka varsinaisesti ei olisi ollut pettämistä niin uskon että jo jonkin näköistä kiinnostusta on ollut silloin tähän naiseen.
En tiedä mitä pitäisi ajatella. Joo pitäisi päästä yli ja hänen asiat ei enää kuulu mulle, mutta kyllä mua kirpaisee vieläkin 12 vuoden suhteen päättyminen. Piilotin hänen päivityksensä fbstä nyt vasta kun en ollut tajunnut tehdä sitä aiemmin.
Onneksi lapset tulevat mummolasta vasta parin tunnin päästä niin minulla on aikaa kasata itseni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun haluan rakastua...... taas. mutta oivon exälle onnea.. ja rakkautta...........

ja v-....

Vierailija
22/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen hyvä kumppani.... olihan minulla tapa keskustella sinun vanhempien kanssa ja esittää hyvää puolisoa........ varsinkin eron jälkeen käydä keskuseluja mikä meni pieleen, vaikka MINÄ ein kaikkeni

t: ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä uutena vuotena aamun raketin johon laitan toivomuksen että sulla ja kaikille muilla exilläni on kaikki hyvin.......

Vierailija
24/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voi olla yksin pimppaa saatava

Sukupuolisidonnaista käytöstähän tämä on...

no on se....

Vierailija
25/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nuorena joutunut tyttö jo tyytymään tuollaiseen jämään. Ei voi kovin tasokas heitukka olla.

Ihme kommentti. Naisen "tasosta" ei voi tietää mitään. Oleellista on se, että rakastavat toisiaan ja tahtovat toisilleen hyvää.

Just yhdes ketjus todettiin että tasokkaalla miehellä on kokemusta parisuhteesta. Nyt sitten kun on, niin mies onkin "jämä". Heh.

Vierailija
26/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on tärkeämpiä on sinun lemmikisi kui sinä jotka vei mukanasi

t: ....

Vierailija
27/27 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuorena joutunut tyttö jo tyytymään tuollaiseen jämään. Ei voi kovin tasokas heitukka olla.

Ihme kommentti. Naisen "tasosta" ei voi tietää mitään. Oleellista on se, että rakastavat toisiaan ja tahtovat toisilleen hyvää.

Just yhdes ketjus todettiin että tasokkaalla miehellä on kokemusta parisuhteesta. Nyt sitten kun on, niin mies onkin "jämä". Heh.

No siinä ketjussa kyllä kaikki muut kuin tämä yksi vain ihmetteli tätä yhden ihmisen toivetta, sille ei saatu perusteluja ja loput meni vain muiden arvailuksi... voin muistaa väärinkin. Kyllä isolla todennäköisellä 22v naisen  ja 36 v miehen suhde on aika arveluttava mutta ei me täällä av:lla voida tietää

"Onneksi" minua on vain rehellisesti petetty eikä ryhdytty mihinkään salasuhteeseen ja suunnittelemaan paikan kaappausta. Siitä on ollut nopea jatkaa eteenpäin ja ehdin vielä löytää paremman miehen. Nämä pettäjät ei tässä tapauksessa oo eläneet onnellisina yhdessä elämänsä loppuun saakka todellakaan. Ei varmaan tänkään aloituksen pari ole enää yhdessä