Kuinka monella täällä ei ole tatuointia, en kai minä ole ainut?
Olen 51 enkä ole koskaan edes harkinnut tatuoinnin ottamista. Kuinkahan moni nuori on tatuoimaton?
Kommentit (61)
Ikää 53 v. Ei tatuointeja, lävistyksiä, täytteitä tai rasvaimuja. Karvat kasvaa ja harmaantuu.
Miksi edes kuvittelet olevasi ainoa?
Ei ole. Olen joskus nuorena miettinyt että jos jotain äärettömän merkityksellistä tapahtuu niin ehkä muisto sellaisesta. No, omat lapset ovat tietysti kevyesti merkityksellisintä enkä kyllä keksi yhtään tatuointia joka voisi tehdä oikeutta heille.
Ehkä ymmärrän kuitenkin vaikka jos osallistuu olympialaisiin ja vielä pärjääkin, että sellaisesta ottaa tatuoinnin. Siinä on symbolikin valmiina olemassa.
N37, ei tatskoja. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, ei vaan ole tullut mieleen kuvaa, jonka haluaisin ihooni ikuistaa.
Ei ole, eikä tuu.
Tytär 19 eikä silläkään ole.
N57
Koko perhe tatuoimaton, vanhemmat 42 ja 43, tytär 20.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule!
N42
Sama.
N32
Täälläkin koko itä-helsinkiläinen perhe tatuoimaton. Iät 54, 53, 21 ja 19.
Ei ole tatuointeja enkä aijo niitä ottaakkaan.
N13
Hep!
Olen 30v nainen, ei leimoja. Jossain vaiheessa haaveilin tatuoinnista ja suunnittelin pientä minimalistista kuvaa, mutta jäin harkitsemaan asiaa ja into onneksi laantui.
Ei ole, eikä todellakaan tule. Nämä antavat halvan vaikutelman, eivätkä kaunista ketään. Nainen 47 v.
Ei ole. Nuorena mietin jotain kuvaa, mutta onneksi jäi vain ajatuksen asteelle. Voisi olla kornin näköinen nyt yli viisikymppisenä tuossa allissa. Kavereilla ja tuttavilla on kyllä tatuointeja paljonkin. Kukin tyylillään.
Sen olen kaveripiirissä huomannut, että tatuointi jää harvemmin vain yhteen. Kai siihenkin jonkinlainen riippuvuus syntyy.
Noniin, tästä ketjusta nyt nähdään miten "harvinaista" ja "uniikkia" on olla tatuoimaton, kuten tatuointivihaketjuissa aina väitetään... 😂
Ei sillä, että tatuoinnit tai niiden puute tekisivät kenestäkään enemmän tai vähemmän uniikkia, mutta tuota väitettä saa kuula yllättävän paljon, että nykyään olisi jotenkin erityisempää olla tatuoimaton. No, ei kyllä ole.
Täällä toinen samalla kannalla oleva hevari vaikkakin vähän nuorempi (30v).