Kuinka monella täällä ei ole tatuointia, en kai minä ole ainut?
Olen 51 enkä ole koskaan edes harkinnut tatuoinnin ottamista. Kuinkahan moni nuori on tatuoimaton?
Kommentit (61)
En tunne ketään omanikäistä joka olisi antanut tekotaiteilijoiden töhriä itseään. Yhdellä nuoremman polven sukulaistytöllä oli joskus jo kiinalainen merkki niskassa. Otattanut kait sen jo pois hänkin.
Ei ole eikä tule, en halua näyttää rumalta mustenahalta.
Äiti sanoi ettei tatutoitujen tätien matkaan lähdetä. Olen totellut äitiä.
m43
M44 eikä tatuointeja. Ei ole ollut suunnitelmissakaan, mutta en nyt näe, että kyseessä on sellainen asia, minkä suhteen pitäisi vannoa ehdottomuutta loppuiäksi. Mun 6 parasta kaveria ovat myös kaikki tatuoimattomia.
Ei ole tatskaa mutta ei myöskään pakkomiellettä puolesta tai vastaan. Joillain ne on seksikkäitä, toisilla hirveitä.
Ei ole minullakaan enkä ole ikinä hetkeäkään ajatellut ottavani.
N 53
Tatuoinnit näyttää vain sotatulta iholta, typerän näköstä. Onneksi en nuorenakaan nähnyt niissä mitään ihailtavaa, lävistyksiä kyllä laitoin.
50n
44-vuotias tatuoimaton. Mutta kyllä minusta jotkut kauniisti hyvällä maulla tehdyt tatuoinnit ovat kauniita. Valitettavasti vaan enemmän näkyy niitä rumia. Jokainen tekee ihollaan mitä haluaa.
Minä sekä mies, molemmat alle 40-vuotiaita ja ainakin toistaiseksi tatuoimattomia 😀
Vierailija kirjoitti:
Sä oot 5-kymppinen ja palstaillut vuosia ja et osaa tehä kyselyä sekä kyselet tyhmiä.
Vielä tyhmempää on vastata kysymykseen mitä ei ole esitetty. Onko niitä tatskoja vai ei? eri
Tuo taitaa olla juttu, jonka miellyttävyys korreloi täysin sen henkilön miellyttävyyden kanssa, jolla tatska on.
Veikkaan että jos tapaisin ihanan ihmisen joka olisi henkisesti ja fyysisesti houkutteleva ja hänellä olisi tatska, alkaisin pitää sitä kiihottavana. Näinhän monien asioiden kanssa käy: halutun ihmisen jokin piirre saa merkityssisällön.
Ja toimii toisinkin päin. Juttuja oppii inhoamaan jos ihminen käyttäytyy vastenmielisesti. Näin on käynyt sanojen kiltti ja jännä kanssa.
Mulla on ollut tapana etten käy hammaslääkärissä, parturissa tai tatuoijalla.
Jotenkin en ole vain omaan arkeeni sattunut oppimaan tai opettelemaan sellaisten palvelujen käyttöä.
Osittain palkkatasonkin takia. Ostovoimani on 1400e kk ylitöineen.
Eli ei ole myöskään varaa moisiin.
Paikkasin ainoan hampaaseen tulleen reijän pikaliimalla ja eräs tuttu hammaslääkäriksi opiskeleva kehui paikkaa ja halusi ottaa kuvia siitä. NE on nyt jossain somessa ollut vuodesta 2014 lähtien.
En tarkalleen osaa pistää linkkeja ja muutenkin jos etsisin, niin liian henk,koht materiaalia.
Opiskelin itse vähän perusteita ja hoidin homman. No worries.
Sama hiustenleikkuun kanssa. Jos haluaisin tatuoinnin niin tekisin sen itse tietenkin.
Osaan piirtää ja minulta on julkaistu kolme albumia sarjakuvia.
Jostain syystä en vain käytä näitä palveluja. On hyvinkin pitkälti geeniperimän pohjalta se mitä ihminen tulee tekemään ja mitä palveluja hän tulee elämässään käyttämään.
Minulle ei nyt osunut sellaiset geenit että käyttäisin tatuoijan palveluja tai hammaspalveluja hyödykseni.
55 vuotta, eikä tatskoja eikä tule. Pidän niitä vastenmielisen näköisenä, enkä näe muutenkaan järkeä piirrellä ihoon mitään.
Minä muistan lasteni ja vaimoni nimet, joten ei niitäkään tarvitse kirjoittaa muistiin ihoon.
Varsinkin suuret kasvotatuoinnit kuvottavat ja antavat epäluotettavan narkkarin kuvan minulle.
Myös kokkien tatuoidut kädet tuovat mielikuvan epähygieenisyydestä.
Ei ole. Onneksi moni poistattaa nuo kammotukset iholtaan. Mies on seilannut merillä vuosikymmeniä ja laitatti omansa jo aikoja sitten. Ei ollut Suomessa silloin kuin merimiehillä ja linnankundeilla. Häntäkin aluksi aina luultiin vähintäänkin pikkurikolliseksi, etenkin vanhemmat naiset. :D
Kuva on mereen liittyvä ja aika huomaamaton, joten sopii. Muuta ei ole.
Ei ole minulla. Tytär kinusi teini-ikäisenä, kun kaverinsa kilvan ottivat. Sanoin että niin kauan kun on minun ja isänsä vallassani päättää, tatuointia ei tule. Sitten kun ikä riittää omaan päätökseen, tekee mitä haluaa.
Nyt tytär on jo 27-vuotias, eikä hänellä ole vieläkään yhtään tatuointia (ainakaan sellaisessa paikassa, joka näkyy vanhemmille).
Nuoria kannattaa suojella itseltään silloin, kun oma järki ei vielä riitä.
Ei ole eikä tule eikä ystävilläkään ole. Näin parempi. 33v.
Ei ole eikä tule. Yhdellä sukulaisella oli mutta se olikin istunut vankilassa.
Et todellakaan ole ainut!