4päivää laskettuun aikaan
ja mietitään tässä miehen kanssa, että miten sinne ambulanssiin menen, laitanko housut vai en? Varmaan pienin ongelma siinä vaiheessa, mutta häiritsee.. Miehen mielestä sinne mennään pillu paljaana, itse ajattelin laittaa legginsit ja siteen pikiareihin suojaksi. Miten teillä on tämä hoidettu? Voiko muuten synytyksessä vasta tulla raskausarpia vaikka niitä ei ole raskauden aikana ilmaantunut? Miten siihen kipuun voisi valmistautua?
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:31"]Onko neuvolassa kerrottu syytä sille miksi menisitte ambulanssilla synnyttömään? Onko siihen joku erityinen syy? Yleensä tosiaan mennään taksilla tai jollain muulla itse hommatulla kyydillä jos omaa autoa ei ole. Ambulanssi ei ole mikään tilauskyyti. En kyllä edes tiedä miksi vastasin, ihan selkeästi provohan tämä on. Ensin kysellään typeriä ja sitten muka pahoitetaan mieli niin kovin. [/quote] Ambiulanssilla siksi, kun ei ole omaa kyytiä ja en kyllä ala synnytykseen menosta viittäkymppiä maksamaan ja mitä jos se vauva syntyy taxissa? Terkka sanoi, että voi mennä lanssilla.. [/quote] Mitäs sitten kun ne sieltä sanoo (ja luultavasti sanookin) että eivät sinulle ambulanssia lähetä? Olethan varautunut maksamaan sairaalassa olostasi? Ja minun ymmärtääkseni ambulanssikin maksaa. T. Kymppi
[/quote]
Toimeentulotukiasiakkaat eivät maksa pakollisista terveydenhoitotoimenpiteistä yhtään mitään. Lienevät nyt kaikesta päätellen tällaisia.
Ehkä terveydenhoitaja on arvioinyt tämän pariskunnan esim. heikkolahjaisiksi ja siksi on valmis kirjoittamaan todistuksen ambulanssin tarpeellisuudesta. Ambulanssi siksi, että siellä on pätevä henkilökunta auttamassa, kun kaikki perusasiat tuntuvat olevan hakusessa.
[/quote]
Ei ole mistään todistuksista ollut puhetta. Se vaan sanoi, että soitatte sitten lanssin, kun synnytys alkaa.
[/quote]
Mistä sitten tiedät koska sinne sairaalaan tulee edes lähteä? T. Kymppi
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:31"]Onko neuvolassa kerrottu syytä sille miksi menisitte ambulanssilla synnyttömään? Onko siihen joku erityinen syy? Yleensä tosiaan mennään taksilla tai jollain muulla itse hommatulla kyydillä jos omaa autoa ei ole. Ambulanssi ei ole mikään tilauskyyti. En kyllä edes tiedä miksi vastasin, ihan selkeästi provohan tämä on. Ensin kysellään typeriä ja sitten muka pahoitetaan mieli niin kovin. [/quote] Ambiulanssilla siksi, kun ei ole omaa kyytiä ja en kyllä ala synnytykseen menosta viittäkymppiä maksamaan ja mitä jos se vauva syntyy taxissa? Terkka sanoi, että voi mennä lanssilla.. [/quote] Mitäs sitten kun ne sieltä sanoo (ja luultavasti sanookin) että eivät sinulle ambulanssia lähetä? Olethan varautunut maksamaan sairaalassa olostasi? Ja minun ymmärtääkseni ambulanssikin maksaa. T. Kymppi [/quote] Toimeentulotukiasiakkaat eivät maksa pakollisista terveydenhoitotoimenpiteistä yhtään mitään. Lienevät nyt kaikesta päätellen tällaisia. Ehkä terveydenhoitaja on arvioinyt tämän pariskunnan esim. heikkolahjaisiksi ja siksi on valmis kirjoittamaan todistuksen ambulanssin tarpeellisuudesta. Ambulanssi siksi, että siellä on pätevä henkilökunta auttamassa, kun kaikki perusasiat tuntuvat olevan hakusessa. [/quote] Ei ole mistään todistuksista ollut puhetta. Se vaan sanoi, että soitatte sitten lanssin, kun synnytys alkaa.
[/quote]
Kaikki viittaa nyt sitten, että vanhemmat on arvioitu kyvyttömiksi hoitamaan omia asioitaan. Voi uhata huostaanotto jo laitoksella. Terveydenhoitaja antaa tiedot neuvolasta kyllä sinne.
Ambulanssi (kuten kaikki muut täällä tietävätkin) ei olen normaali tapa lähteä sairaalaan. Jos näin on jo etukäteen sovittu, vaikkei ole mitään viitteitä epänormaalista synnytyksestä, niin kyseessä ovat "erityiset" syyt.
Jos odotettaisiin jotain komplikaatioita synnytyksessä, olisi odottaja jo sisällä sairaalassa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:31"]Onko neuvolassa kerrottu syytä sille miksi menisitte ambulanssilla synnyttömään? Onko siihen joku erityinen syy? Yleensä tosiaan mennään taksilla tai jollain muulla itse hommatulla kyydillä jos omaa autoa ei ole. Ambulanssi ei ole mikään tilauskyyti. En kyllä edes tiedä miksi vastasin, ihan selkeästi provohan tämä on. Ensin kysellään typeriä ja sitten muka pahoitetaan mieli niin kovin.
[/quote]
Ambiulanssilla siksi, kun ei ole omaa kyytiä ja en kyllä ala synnytykseen menosta viittäkymppiä maksamaan ja mitä jos se vauva syntyy taxissa? Terkka sanoi, että voi mennä lanssilla..
[/quote]
Sen vauvan synnyttäminen maksaa sairaalassa paljon enemmän kuin viisikymppiä. Kannattaa siis synnyttää kotona, jos on raha noin tiukassa.
[/quote]
Sairaalalaskut meillä menee sossuun.
[/quote]
Miksi olette tehneet lapsen? Teillä ei selkeästi ole mitään mitä lapsi tarvitsee. Ei maalaisjärkeä, rahaa tai tiedonhankintakykyä. Milla ostatte vauvalle ruokaa, vaatteita, tarvikkeita?
[/quote]
Kaikki sanoo, että me kyllä pärjätään, lapsi tarvitsee rajoja ja rakkautta, ei uusimpia leluja. Meillä on kaikki mitä vauva tarvitsee ollut jo ajat sitten hankittuna, vauvalle vaatteita on valehtelematta enemmän, kuin kellään (olen pessyt kymmenen isoa koneellista) esim. vauvan leluja on n. 3 laatikolista. Tuet nousee sen verran että pärjäämme ja meillä on ihan sopivan kokoinen kolmio auto ainoa mikä puuttuu, kun ei ole todellakaan varaa ajaa ajokorttia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika?
[/quote]
Kyllä mä nyt vittu nämä asiat tiedän!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:31"]Onko neuvolassa kerrottu syytä sille miksi menisitte ambulanssilla synnyttömään? Onko siihen joku erityinen syy? Yleensä tosiaan mennään taksilla tai jollain muulla itse hommatulla kyydillä jos omaa autoa ei ole. Ambulanssi ei ole mikään tilauskyyti. En kyllä edes tiedä miksi vastasin, ihan selkeästi provohan tämä on. Ensin kysellään typeriä ja sitten muka pahoitetaan mieli niin kovin. [/quote] Ambiulanssilla siksi, kun ei ole omaa kyytiä ja en kyllä ala synnytykseen menosta viittäkymppiä maksamaan ja mitä jos se vauva syntyy taxissa? Terkka sanoi, että voi mennä lanssilla.. [/quote] Mitäs sitten kun ne sieltä sanoo (ja luultavasti sanookin) että eivät sinulle ambulanssia lähetä? Olethan varautunut maksamaan sairaalassa olostasi? Ja minun ymmärtääkseni ambulanssikin maksaa. T. Kymppi
[/quote]
Toimeentulotukiasiakkaat eivät maksa pakollisista terveydenhoitotoimenpiteistä yhtään mitään. Lienevät nyt kaikesta päätellen tällaisia.
Ehkä terveydenhoitaja on arvioinyt tämän pariskunnan esim. heikkolahjaisiksi ja siksi on valmis kirjoittamaan todistuksen ambulanssin tarpeellisuudesta. Ambulanssi siksi, että siellä on pätevä henkilökunta auttamassa, kun kaikki perusasiat tuntuvat olevan hakusessa.
[/quote]
Ei ole mistään todistuksista ollut puhetta. Se vaan sanoi, että soitatte sitten lanssin, kun synnytys alkaa.
[/quote]
[/quote]
jos vedet menee tai supistuksia on tietyin väliajoin.
Ketkä kaikki?
Täällä ei ainakaan yksikään! Kukaan ei ole puhunut mistään uusimmista leluista, vaan että vaikutatte vähäjärkisiltä -- taloudelliset asiat ovat sivuseikkoja.
Kukahan täysjärkinen hankkii vauvanvaatteita kymmentä isoa koneellista, kun vauva ei ole vielä syntynytkään. Tai koskaan...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika?
[/quote]
[/quote]
Silti pidät todennäköisenä riskinä että lapsi syntyy taksiin? Tai ambulanssiin? Jos kerran ilman housuja sinne ambulanssiin olet jo menossa? Kerrotko sitten että koska sairaalaan näet tarpeelliseksi lähteä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika? [/quote] Kyllä mä nyt vittu nämä asiat tiedän!
[/quote]
Lasta tulee sääliksi! Onkohan ap edes kahtakymmentä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, mutta lähettää kyllä kotiin kun on tarkistanut että kaikki ok vesien menon jälkeen. Milläs sitten kotiin menette? Tuskin ambulanssilla. Tietyin väliajoin? Kerran tunnissa? :D. T. Kymppi
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"]Ketkä kaikki?
Täällä ei ainakaan yksikään! Kukaan ei ole puhunut mistään uusimmista leluista, vaan että vaikutatte vähäjärkisiltä -- taloudelliset asiat ovat sivuseikkoja.
Kukahan täysjärkinen hankkii vauvanvaatteita kymmentä isoa koneellista, kun vauva ei ole vielä syntynytkään. Tai koskaan...
[/quote]
Vaikutamme vähäjärkisiltä, kun emme ole kokeneet synnytystä? Ystävät ovat tuoneet hyvää hyvyyttään vaatteita, enkä ole viitsinyt kieltäytyä, kun ne on tullut kaukaa niiden vaatteiden kanssa ja nyt on ainakin monen kokoista ja väristä vaatetta..
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"]Ketkä kaikki? Täällä ei ainakaan yksikään! Kukaan ei ole puhunut mistään uusimmista leluista, vaan että vaikutatte vähäjärkisiltä -- taloudelliset asiat ovat sivuseikkoja. Kukahan täysjärkinen hankkii vauvanvaatteita kymmentä isoa koneellista, kun vauva ei ole vielä syntynytkään. Tai koskaan... [/quote] Vaikutamme vähäjärkisiltä, kun emme ole kokeneet synnytystä? Ystävät ovat tuoneet hyvää hyvyyttään vaatteita, enkä ole viitsinyt kieltäytyä, kun ne on tullut kaukaa niiden vaatteiden kanssa ja nyt on ainakin monen kokoista ja väristä vaatetta..
[/quote]
Ei siksi, että olet ensikertalainen. Vaan siksi, että yleensä ensisynnyttäjä ottaa asioista selvää toisella tasolla kuin mihin sinä olet pystynyt.
Mutta ok, toivottavasti kaikki menee hyvin. Mihin sairaalaan menet synnyttämään?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"]Ketkä kaikki?
[/quote]
Vaikutamme vähäjärkisiltä, kun emme ole kokeneet synnytystä? Ystävät ovat tuoneet hyvää hyvyyttään vaatteita, enkä ole viitsinyt kieltäytyä, kun ne on tullut kaukaa niiden vaatteiden kanssa ja nyt on ainakin monen kokoista ja väristä vaatetta..
[/quote]
Vähäjärkistä on jättää perusasioiden selvittely viimetinkaan. Vähäjärkistä on kuvitella normaalin, riskittömän synnytyksen olevan hätätilanne, jollaisia varten ambulanssit ovat. Vähäjärkistä on edes pohtia, mennäänkö ambulanssiin housut jalassa vai ilman. JOS ambulanssi tulisikin, ei se vauva synny ihan siinä paikassa ja jos syntyy, ei synnyttäjää ylipäänsä siirretä vaan sitten synnytetään siellä kotona.
.
Erityisen vähäjärkistä ja tehdä tällainen provo aloitus.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika?
[/quote]
[/quote]
Silti pidät todennäköisenä riskinä että lapsi syntyy taksiin? Tai ambulanssiin? Jos kerran ilman housuja sinne ambulanssiin olet jo menossa? Kerrotko sitten että koska sairaalaan näet tarpeelliseksi lähteä?
[/quote]
En ole ollutkaan menossa ilman housuja, miehen kanssa vaan tästä väiteltiin ja hän oli sitä mieltä, että etkai sä nyt housuja voi laittaa, kun sullahan tulee sitä lapsivettä. On mahdollista muttei todennäköistä, että lapsi syntyy nopeastikin. Tästä kuitenkin on sairaalaan sen verran matkaakin.. Kun suppareita tulee tietyin väliajoin tai vedet menee meitä on ohjeistettu soittaa synnärille tai jos kivut ovat kestämättömiä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]Mt-ongelmainen pariskunta, joka vetelee pilveä satunnaisesti. Ei voi olla totta. Ja kun on masennustaustaa, niin esim. synnytyksen jälkeinen masennus (joka voi tulla miehellekin) voi puhjeta vielä helpommin. No, jos et ole provo, niin toivon, että kannustatte lastanne opiskelemaan ja hankkimaan ammatin ja työn, ja vaaditte päihteettömyyttä. Sosiaaliluokalla on tapana periytyä, ja ei ole oikein, että tähän taloustilanteeseen synnytetään enää yhtään koko elämänsä tuilla elävää ihmistä. Olen itsekin tukia nostanut vuosia, kun opiskelin ja sain lapsen samaan aikaan, mutta siitä tilanteesta halusin vain pian pois ja nyt elätän itseni ja lapseni. Ja vaikka olen samaa mieltä siitä, ettei se raha ole tärkeintä elämässä lapselle, niin kyllä se vaan huomattavasti auttaa. [/quote] Auttaa varmasti.. Kyllä kannustamme lapsen opiskelemaan ja töihin aikanaan. Lapsi tulee kyllä näkemään valitettavasti kuinka huonosti isä voi, kun on fyysisiä pitkäaikaisen ryyppäämisen aiheuttamia vakavia sairauksia ja joutuu syömään n.15 lääkettä/päivä. Eli voisi ajatella, että ei tule ensimmäisenä mieleen lähteä vetämään kännejä. Lapsemme ei tule liikkumaan ikinä missään huumepiireissä. Puhumme päihteistä ja kiellämme ne jyrkästi. Tiedän jo valmiiksi, että mies on aika ankara isä ei esim. hyväksy huonoja koenumeroita sitten kun lapsi menee kouluun.
[/quote]
Onkin varmasti vakuuttavaa lapsen näkökulmasta, kun iskä on entinen linnakundi, itsensä päihteillä tehnyt sekopääksi ja sossutuella elävä luuseri.
Kyllä varmasti uskoo yhdeltä sanomalta!
Katsos: ei ne puheet vaan teot! Hyvistä perheistä tulee hyviä lapsia, pahoista perheistä pahoja (ei tietenkään aina, mutta valtaosin näin)
[/quote]
Ei ole mikään luuseri vaan rakastava ja hyvä isä ja mies, taidat itse olla, kun tuntemattomia tuut haukkumaan. Itse olen uskovaisesta kodista ja mulla on ns. hyvä perhe ja mies on yrittäjien lapsi, ovat olleet melko varakkaitakin aikoinaan ja hyvä perhe hänelläkin, miten meistä tuli näin "pahoja" ihmisiä sun logiikalla! :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika? [/quote] Kyllä mä nyt vittu nämä asiat tiedän!
[/quote]
Lasta tulee sääliksi! Onkohan ap edes kahtakymmentä?
[/quote]
on.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo, mutta lähettää kyllä kotiin kun on tarkistanut että kaikki ok vesien menon jälkeen. Milläs sitten kotiin menette? Tuskin ambulanssilla. Tietyin väliajoin? Kerran tunnissa? :D. T. Kymppi
[/quote]
10 min. Mulla on tuossa lappuja mistä voin tarkistaa asian.
Joko olet ymmärtänyt väärin terveydenhoitajan puheet ambulanssista, tai sitten sulla on raskauden kanssa jotai häikkää, jolloin ohjeistetaan soittamaan ambulanssi kun synnytys alkaa. Kummin on?
Ne taksirahat on vai jostain kaivettava, eivät lähetä ambulanssia, jos on normaali raskaus.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"]Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika? [/quote] Kyllä mä nyt vittu nämä asiat tiedän! [/quote] Silti pidät todennäköisenä riskinä että lapsi syntyy taksiin? Tai ambulanssiin? Jos kerran ilman housuja sinne ambulanssiin olet jo menossa? Kerrotko sitten että koska sairaalaan näet tarpeelliseksi lähteä? [/quote] En ole ollutkaan menossa ilman housuja, miehen kanssa vaan tästä väiteltiin ja hän oli sitä mieltä, että etkai sä nyt housuja voi laittaa, kun sullahan tulee sitä lapsivettä. On mahdollista muttei todennäköistä, että lapsi syntyy nopeastikin. Tästä kuitenkin on sairaalaan sen verran matkaakin.. Kun suppareita tulee tietyin väliajoin tai vedet menee meitä on ohjeistettu soittaa synnärille tai jos kivut ovat kestämättömiä.
[/quote]
Vakka kantensa valitsee!
Ilmeisesti miehesi näkemyksen mukaan kuukautisvuodon aikanakin liikutaan ilman housuja.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:31"]Onko neuvolassa kerrottu syytä sille miksi menisitte ambulanssilla synnyttömään? Onko siihen joku erityinen syy? Yleensä tosiaan mennään taksilla tai jollain muulla itse hommatulla kyydillä jos omaa autoa ei ole. Ambulanssi ei ole mikään tilauskyyti. En kyllä edes tiedä miksi vastasin, ihan selkeästi provohan tämä on. Ensin kysellään typeriä ja sitten muka pahoitetaan mieli niin kovin. [/quote] Ambiulanssilla siksi, kun ei ole omaa kyytiä ja en kyllä ala synnytykseen menosta viittäkymppiä maksamaan ja mitä jos se vauva syntyy taxissa? Terkka sanoi, että voi mennä lanssilla.. [/quote] Mitäs sitten kun ne sieltä sanoo (ja luultavasti sanookin) että eivät sinulle ambulanssia lähetä? Olethan varautunut maksamaan sairaalassa olostasi? Ja minun ymmärtääkseni ambulanssikin maksaa. T. Kymppi [/quote] Toimeentulotukiasiakkaat eivät maksa pakollisista terveydenhoitotoimenpiteistä yhtään mitään. Lienevät nyt kaikesta päätellen tällaisia. Ehkä terveydenhoitaja on arvioinyt tämän pariskunnan esim. heikkolahjaisiksi ja siksi on valmis kirjoittamaan todistuksen ambulanssin tarpeellisuudesta. Ambulanssi siksi, että siellä on pätevä henkilökunta auttamassa, kun kaikki perusasiat tuntuvat olevan hakusessa. [/quote] Ei ole mistään todistuksista ollut puhetta. Se vaan sanoi, että soitatte sitten lanssin, kun synnytys alkaa. [/quote] Mistä sitten tiedät koska sinne sairaalaan tulee edes lähteä? T. Kymppi [/quote] jos vedet menee tai supistuksia on tietyin väliajoin. [/quote] Joo, mutta lähettää kyllä kotiin kun on tarkistanut että kaikki ok vesien menon jälkeen. Milläs sitten kotiin menette? Tuskin ambulanssilla. Tietyin väliajoin? Kerran tunnissa? :D. T. Kymppi [/quote] 10 min. Mulla on tuossa lappuja mistä voin tarkistaa asian.
[/quote]
Hyvä, että on lappuja! Tuollainen monimutkainen numerosarja onkin mahdotonta muuten muistaa.
Mistä ap aikoo tietää, koska synnytys alkaa kun ei tunnu mitään muutakaan tietävän? Vai aiotko soittaa heti kun on laskettu aika?