Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaa veemäisille rivarinaapureille?

Vierailija
21.06.2025 |

Toki laittomuuksiin en halua ryhtyä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri riehuu kännissä iltaisin ja öisin. Itse joudun heräämään aamuisin viideltä töihin, niin siirsin blenderin yhteistä seinää vasten ja teen aamupalaksi smoothieita. 

Vierailija
2/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä kostosta olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujaan tehty moka koska menty väleihin, kaikkien kanssa ei ole hyväksi olla. 

Vierailija
4/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ei yleensä johda mihinkään hyvään. Kutsu naapurisi kahville ja keskustelemaan sitten, kun olet siirtänyt blenderisi hiljaisempaan paikkaan.

Vierailija
5/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi keskustelu naapurin kanssa? 

Vierailija
6/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamalla pois sieltä. Mahdollisimman kauas heidän naapuristaan. 

Vierailija
7/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse aidan yli...

Vierailija
8/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melusta ja häiriöstä isännöitsijälle ilmoitus.

Vierailija
9/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaa mikä? 

Se, että muutit väärään taloon?

Vierailija
10/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 luin ensin että miten kostaa venäläisille naapureille.. huhhuh onneksi ei sentään noin ole.

Vierailija
11/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusikakkapelti postilaatikkoon.

Vierailija
12/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostaa mikä? 

Ai nytkö se on minun vika että muut ovat m*lkkuja?!

Vierailija
13/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapuri yhtiön hallituksen puheenjohtaja? Jos on niin tarkista kaikki laskut ja löydät varmasti sieltä jotain epäselvää. 

Nimimerkillä savustin perseilevän rouva puheenjohtajan muuttamaan, kun oli "vahingossa" maksattanut omia remonttilaskujaan yhtiön varoista.

Vierailija
14/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostaa mikä? 

Ai nytkö se on minun vika että muut ovat m*lkkuja?!

Mitä he ovat tehneet?

Vierailija
15/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa hevosviesti naapurille.

Vierailija
16/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EY kertonut mitään, mitä hän on ylipäänsä tehnyt. Mulla oli ekaa asunnos parikyt vuotta sitten eräs ukko kaverinsa kans (mies hänkin) naapurina. Sitte se toinen narsisti muutti veks, ja sitten tää toinen Alko kulkee mun takapihani kautta luullen ,etten mä nähnyt ollenkaan, kun se sieltä kulki. Kesät talvet. Ei viittiny käyttää omaa etuoveaan, kuten normaalit ihmiset käyttävät, vaan omaa takaoveaan piti aina. Sitten se keksi jättää oman nolon joponsa nojailemaan mun puolelle aitaa ! Viskasin sen keskelle tietä. Vika niitti oli se, et se huudatti jotakin ihmeen ulinaa hiljaisuuden JÄLKEEN. Olin just käyny ite nukkuu. Nuku sitte siin melus..........sitte se katos veks ite. Seuraavas oli suuri ongelma parveke yms TUPAKOINTI ! Vain o omal puolel, se ei merkkaa sitä, et siel saa vedellä sitä pjaskaa ! Ja viel alakerras, ite asuin toises kerrokses, se oli ylin. Hajut ja haitat tulivat heti ekasta lemusta. En pystynyt olemaan omalla parvekkeellani ollenkaan saati tuulettamaan ! Siel vaihtu asukkaat tiuhaan tahtiin. Nykyään sama ongelma on sen talon pääoven edessä lemuaminen. Vaikka se o siin kohtaa täysin kielletty, sitä ei noudateta. Pitäisi olla tasan niin, ettei koko alueella saa tupakoida missään kohtaa ja kameravalvonta pakollinen, et syylliset saadaan kiinni heti ja ehdoton häätö veks. 

Vierailija
17/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommita sen ydinlaitoksia

Vierailija
18/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri riehuu kännissä iltaisin ja öisin. Itse joudun heräämään aamuisin viideltä töihin, niin siirsin blenderin yhteistä seinää vasten ja teen aamupalaksi smoothieita. 

Tää on kyllä hyvä. Itse takavuosina ihmettelin yhdessä asunnossa, että mitä ihmettä yläkerran naapuri poraa muutaman minuutin joka ikinen lähes tasan klo 7. Sitten olin veljen luona kylässä ja veli teki Smoothieta, niin vasta sitten välähti mistä se ääni tulee.  

Myös palovaroittimen huudattaminen on hyvä. Meillä sen saa jo kun uunissa vähän kärähtää jotain. Ei kannata olla varomaton kuitenkaan, vaan viedä vaikka kiehuva vesi vedenkeittimessä sen lähelle ja avata kansi. Ei kuitenkaan pidä polttaa itseään. 

Vierailija
19/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tapa on se, et ite soittaa, netistä yms, et tilaa jostakin esim pizzapaikasta jotakin 10 pizzaa mitä lie sorttia, ja lasku yms tälle naapurille, kuten salatuissa elämissä oli monta vuotta sitten, taisi olla Silja Salin asialla, joku malli keikka se oli... Kyllä se nauratti ja naurattaa vieläkin ! En tiiä, kannattaako kokeilla, mut ehkä................

Vierailija
20/21 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä hyvä. Itse takavuosina ihmettelin yhdessä asunnossa, että mitä ihmettä yläkerran naapuri poraa muutaman minuutin joka ikinen lähes tasan klo 7. Sitten olin veljen luona kylässä ja veli teki Smoothieta, niin vasta sitten välähti mistä se ääni tulee.  

Myös palovaroittimen huudattaminen on hyvä. Meillä sen saa jo kun uunissa vähän kärähtää jotain. Ei kannata olla varomaton kuitenkaan, vaan viedä vaikka kiehuva vesi vedenkeittimessä sen lähelle ja avata kansi. Ei kuitenkaan pidä polttaa itseään. 

Tuo palovaroitin onkin hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme