4päivää laskettuun aikaan
ja mietitään tässä miehen kanssa, että miten sinne ambulanssiin menen, laitanko housut vai en? Varmaan pienin ongelma siinä vaiheessa, mutta häiritsee.. Miehen mielestä sinne mennään pillu paljaana, itse ajattelin laittaa legginsit ja siteen pikiareihin suojaksi. Miten teillä on tämä hoidettu? Voiko muuten synytyksessä vasta tulla raskausarpia vaikka niitä ei ole raskauden aikana ilmaantunut? Miten siihen kipuun voisi valmistautua?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan tätä ketjua? Ap täällä. Meillä on mennyt vauvan kanssa ihan yli hyvin. Ei oo ollut mitään ongelmia lukuunottamatta pikkuriitoja miehen kanssa. Ei ole masennus palannut sen jälkeen, kun loppui alkuraskauden aikana, olen vain nauttinut äitiydestä ja ihanan helposta ja iloisesta vauvasta. Jos ketään kiinnosti.
Entä nyt
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]Mt-ongelmainen pariskunta, joka vetelee pilveä satunnaisesti. Ei voi olla totta. Ja kun on masennustaustaa, niin esim. synnytyksen jälkeinen masennus (joka voi tulla miehellekin) voi puhjeta vielä helpommin. No, jos et ole provo, niin toivon, että kannustatte lastanne opiskelemaan ja hankkimaan ammatin ja työn, ja vaaditte päihteettömyyttä. Sosiaaliluokalla on tapana periytyä, ja ei ole oikein, että tähän taloustilanteeseen synnytetään enää yhtään koko elämänsä tuilla elävää ihmistä. Olen itsekin tukia nostanut vuosia, kun opiskelin ja sain lapsen samaan aikaan, mutta siitä tilanteesta halusin vain pian pois ja nyt elätän itseni ja lapseni. Ja vaikka olen samaa mieltä siitä, ettei se raha ole tärkeintä elämässä lapselle, niin kyllä se vaan huomattavasti auttaa. [/quote] Auttaa varmasti.. Kyllä kannustamme lapsen opiskelemaan ja töihin aikanaan. Lapsi tulee kyllä näkemään valitettavasti kuinka huonosti isä voi, kun on fyysisiä pitkäaikaisen ryyppäämisen aiheuttamia vakavia sairauksia ja joutuu syömään n.15 lääkettä/päivä. Eli voisi ajatella, että ei tule ensimmäisenä mieleen lähteä vetämään kännejä. Lapsemme ei tule liikkumaan ikinä missään huumepiireissä. Puhumme päihteistä ja kiellämme ne jyrkästi. Tiedän jo valmiiksi, että mies on aika ankara isä ei esim. hyväksy huonoja koenumeroita sitten kun lapsi menee kouluun.
[/quote]
Onkin varmasti vakuuttavaa lapsen näkökulmasta, kun iskä on entinen linnakundi, itsensä päihteillä tehnyt sekopääksi ja sossutuella elävä luuseri.
Kyllä varmasti uskoo yhdeltä sanomalta!
Katsos: ei ne puheet vaan teot! Hyvistä perheistä tulee hyviä lapsia, pahoista perheistä pahoja (ei tietenkään aina, mutta valtaosin näin)