Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut hytkyttävät jalkaansa julmetun nopeasti koko ajan?

Vierailija
18.01.2022 |

Tulee sellainen olo, että tuolla ihmisellä ei voi olla kaikki hyvin. Ihan siis julkisella paikalla tekevät tätä.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd aiheuttaa itselleni. Ei liity ahdistukseen tai jännitykseen.

Vierailija
102/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulla sanottiin aina jos joku teki noin, että hermovika. En tajunnut, että johtuuko jalan vemputus hermoviasta vai tuleeko hermovika siitä, että vemputtaa jalkaa. Syy vai seuraus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vetäny vauhtia jalat vispaa huolella. Toisilla adhd. Joillakin luustokipu siihen auttaa . 

Vierailija
104/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä hytkytä levottomia jalkoja vaan liikuttelen niitä koko ajan eri asentoon. Magnesium auttaa.

Vierailija
105/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuluttaa energiaa ja on hyödyksi verenkierrolle.

Vierailija
106/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella vaikea olla liikkumatta. Vispaan jalkaa, ilmarummutan tai rummuttelen jotain jalkoihini, naputtelen sormilla jotain, haron hiuksia, puren poskea tms. käytännössä koko ajan. 45 vuotta tätä takana, ja näillä taidetaan loppuun asti mennä. On tuskaa joskus olla täysin paikallaan kun tuntuu että ei kehtaa nyt keskustellessa liikehtiä. Muuta vikaa päässä ei käsittääkseni ole, ja vaimo on ainoa joka on koskaan maininnut levottomuudestani.

Vierailija
107/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologinen ongelma. Vaimo teki tuota. Kaatumisen jälkeen alkoi. Hän loukkasi päänsä pyöräillessä. Ei huomaa itse sitä.

Vierailija
108/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä tekee tuota. Kuulemma se rauhoittaa. Ei hän kyllä mikään ylivilkas tyyppi ole, päin vastoin, mutta silti tärisyttää jalkaansa. Äärimmäisen rasittavaa, jos sattuu istumaan vieressä ja koko penkki tärisee.

Itse teen tuota nostaakseni vireystilaa. On ilmeisesti monia syitä tuohon.

Vierailija
109/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mälvään leukojani, se on melko huomaamatonta, mutta kuluttaa varsinkin takahampaita. Oikein kun innostun niin kirskuttelen oikein kunnolla, esim. kassajonossa, kun pitkästyttää.

Vierailija
110/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä tekee tuota. Kuulemma se rauhoittaa. Ei hän kyllä mikään ylivilkas tyyppi ole, päin vastoin, mutta silti tärisyttää jalkaansa. Äärimmäisen rasittavaa, jos sattuu istumaan vieressä ja koko penkki tärisee.

Itse teen tuota nostaakseni vireystilaa. On ilmeisesti monia syitä tuohon.

Meillä kävi koulussa joskus psykoterapeutti luennoimassa ja se kertoi, että se on aivojen tapa pitää itsensä vireänä, esim. jos on jotain tärkeää tekemässä ja aivot meinaa "nukahtaa". Ilmeisesti kaikenlainen kropan hytkytys, myös keinutuoliheiluminen auttaa :D Itse teen sitä, jos pitää keskittyä johonkin, mutta ei meinaa pystyä keskittymään.

Vierailija
111/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hinkuttaa levotonta jalkaa on hän pervo ja sairas. Jos nainen tekee samaa on hän sairas ja epäkelpo yksilö. Levottomia hyypiöitä molemmat. Todella sairasta hinkuttaa jalkojaan. Menkää vaikka juoksulenkille. Ymmärrän toiminnan vain jos olet muusikko ja etsit hetkellisesti rytmiä mutta muuten en. 

Vierailija
112/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten unnutusta.

Vierailija
113/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyväilee mukavasti seivästäni

Vierailija
114/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on autistien stimmaus.

Vierailija
116/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on julkista, niin poliisi vois kytkeä nuo julkisiin jalkapuihin kiinni. Muu perhe käy sillä välin kaupassa.

Vierailija
117/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin hytkyttääkö puppa jalkaansa.

Vierailija
118/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

levottomien jalkojen syndrooma. Mulla on toi

Vierailija
119/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on stimmaamista. Stimmaus kuuluu autismin kirjon juttuihin. Eli autistit stimmaavat hytkymällä.

Vierailija
120/120 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermovaurio oikeassa jalassa. Ei ole mun tahdosta kiinni. Kun jalat rasittuu kävellessä tarpeeksi niin se alkaa. Vertaan sitä elohiireen, sille ei vaan voi mitään.