Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut hytkyttävät jalkaansa julmetun nopeasti koko ajan?

Vierailija
18.01.2022 |

Tulee sellainen olo, että tuolla ihmisellä ei voi olla kaikki hyvin. Ihan siis julkisella paikalla tekevät tätä.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa

Vierailija
42/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se liike auttaa adhd/add tyyppisen ihmisen aivoja keskittymään tilanteeseen.

Aloin jossain yo-kirjoitusten kuuntelukokeessa keskittymään siihen, että jokaisella ympärilläni tärisi toinen jalka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naputan sormillani jotain tremolaa ja komppia usein kun ajattelen jotain probleeman ratkaisua työssäni. Olen ollut nyt 5v etänä ja asun yksin. Tuskin häiritsee ketään, paitsi ehkä itseäni kun en pysty lopettamaankaan.

Muutoin olen kuin patsas, en elehdi oikeastaan mitenkään ja reagoin hyvin maltillisesti tilanteesta riippumatta.

Mä naputan aina Wilhelm Telliä eri tempoissa :D Yritän olla tekemättä tuota ilman että muut huomaa.

Vierailija
44/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stimmaus. 

Vierailija
45/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis bokserin puntissa saa jalan nytkytyksestä mukavaa edestakaisin-stimulaatiota.

Vierailija
46/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtusko ADHD/ADD?? Se on aika yleinen häiriö ja näkyy erilaisian tavoin, esim jonkun asian jatkuvana toistamisena.

Vierailija
47/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri olin tulossa sanomaan, että hytkytys auttaa keskittymään. ADHD:ta minulla ei ole kylläkään todettu, mutta mistäpä sitä tietää vaikka olisikin.

Joku toinen taas kuvasi että kehossa on liikaa energiaa (tilanteeseen nähden), sekin on osuvasti sanottu. Saatan itse esimerkiksi ennen lenkkiä hytkyttää, kun odottelen sitä lenkille lähtöä.

Vierailija
48/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä vatkaajat ovat aina poikia tai miehiä? Ja tiedoksi vaan, se on todella ärsyttävää.

Vierailija
49/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat pois paikalta, nopeasti.

Vierailija
50/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puutos. Levottomat jalat rauhoittuivat, kun raudanpuutos korjaantui.

Vierailija
51/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunko teet, kun rytmi on veressä ja tahti on about 1000000 bpm. Alkaahan siinä takasorkka väpäjämään vähemmästäkin.

Vierailija
52/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Jos se on nuoruuden aiheuttamaa enerigaa, tai hermostumista. Vai alkoholi, tupakka. Sitten jalkaa vatkataan vimmatusti. Ettei tylsisty ja turhaudu. Helpottaa. Joillakin on tapana näpertää kyniä tai muuta sormilla ja väristää jalkaa.

Vierailija
53/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lapsesta asti. Jos istun hiljaa paikoillani yhtään pidempää alkaa jalkoja ja selkää särkeä.

Vierailija
54/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä vatkaajat ovat aina poikia tai miehiä? Ja tiedoksi vaan, se on todella ärsyttävää.

Eivät ole aina miehiä. Joillakin naisilla ja tytöillä ihan samalla tavalla heiluvat jalat.

Vierailija
55/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä fixistä on aikaa, seuraava malttamattomana odotellaan.

Vierailija
56/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan naispuoliset nepsyt maskaa enemmän, eli yrittävät julkisesti olla tekemättä tuollaista (mikä toki on heille itselleen haitallista). 

Vierailija
57/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zekopää😁

Vierailija
58/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta alan naputtelusta, mutta joku hermostollinen juttu sekin varmaan on. 

Sen olen lukenut, että kun itse heijaa ylävartaloa vaikka istuessaan, niin se rauhoittaa sympaattista hermostoa. Tavallaan ihan loogista siinä suhteessa, että usein vauvatkin (niiden hermosto) rauhoittuu rauhallisesti heijaamalla.

Vierailija
59/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot taistelee alivirittyneisyyttä vastaan. 

Vierailija
60/120 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen peruslevoton. Jalan hytkyttämisen lisäksi vääntelen käsiäni usein ja ennen naksuttelin rystysiäni. En ole varsinaisesti hermostunut, vain levoton. Ruumiissa on liikaa energiaa jota ei urheilukaan vie. 

Yritän kyllä välttää näitä ihmisten parissa sillä tiedän, että ne ärsyttävät. 

Mä kärsin samasta. Ei vain voi olla hytkymättä.  Liikaa energiaa.