Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut hytkyttävät jalkaansa julmetun nopeasti koko ajan?

Vierailija
18.01.2022 |

Tulee sellainen olo, että tuolla ihmisellä ei voi olla kaikki hyvin. Ihan siis julkisella paikalla tekevät tätä.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niil on se mistä Hassisen Kone laulaa

Vierailija
2/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tekee tuota. Kuulemma se rauhoittaa. Ei hän kyllä mikään ylivilkas tyyppi ole, päin vastoin, mutta silti tärisyttää jalkaansa. Äärimmäisen rasittavaa, jos sattuu istumaan vieressä ja koko penkki tärisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on joku vibra jalassa, ajatuksissaan ja musiikin tahtiin. :D

Vierailija
4/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peruslevoton. Jalan hytkyttämisen lisäksi vääntelen käsiäni usein ja ennen naksuttelin rystysiäni. En ole varsinaisesti hermostunut, vain levoton. Ruumiissa on liikaa energiaa jota ei urheilukaan vie. 

Yritän kyllä välttää näitä ihmisten parissa sillä tiedän, että ne ärsyttävät. 

Vierailija
5/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä tekee tuota. Kuulemma se rauhoittaa. Ei hän kyllä mikään ylivilkas tyyppi ole, päin vastoin, mutta silti tärisyttää jalkaansa. Äärimmäisen rasittavaa, jos sattuu istumaan vieressä ja koko penkki tärisee.

Eivätkö sellaiset ihmiset ollenkaan ajattele sitä, että vastapuolelle tulee outo ja kiusaantunut olo? Eikä hytkytys tee hyvää mielikuvalle siitä hytkyttävästä ihmisestä.

Vierailija
6/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tehdä tuota huomaamattani, kun olen jännittynyt. Kun havahdun asiaan, lopetan kyllä heti, koska kyllä se vähän nolottaa.

Vierailija
7/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sitä kun olen ahdistunut tai jännittynyt 

Vierailija
8/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liike auttaa adhd/add tyyppisen ihmisen aivoja keskittymään tilanteeseen.

Vierailija
9/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sanoa? Heti piti alkaa hytkyttää :(

Vierailija
10/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naputan sormillani jotain tremolaa ja komppia usein kun ajattelen jotain probleeman ratkaisua työssäni. Olen ollut nyt 5v etänä ja asun yksin. Tuskin häiritsee ketään, paitsi ehkä itseäni kun en pysty lopettamaankaan.

Muutoin olen kuin patsas, en elehdi oikeastaan mitenkään ja reagoin hyvin maltillisesti tilanteesta riippumatta.

Vierailija
11/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän leijan tasaisin väliajoin, se rauhoittaa kummasti

Vierailija
12/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin tyynnyttävää. Samoin mulla heiluu jalka neuloessa. Ei sitä edes ajattele, mutta kuluupahan kaloreita silläkin tavalla.

Vierailija
13/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikalla hytkyttäville pitäisi tulla Kela-korttiin diagnoosikoodi, jolla kiellettäisiin pääsy julkisiin liikennevälineisiin sekä kaikkiin istumapaikallisiin yleisötilaisuuksiin kuten elokuvateattereihin.

Vierailija
14/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö sellaiset ihmiset ollenkaan ajattele sitä, että vastapuolelle tulee outo ja kiusaantunut olo? Eikä hytkytys tee hyvää mielikuvalle siitä hytkyttävästä ihmisestä.

Mä vatkaa jalkojani enkä edes huomaa sitä.

Vierailija
15/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se liike auttaa adhd/add tyyppisen ihmisen aivoja keskittymään tilanteeseen.

Minulla ei ole diagnoosia, mutta keskittymistä tuo tosiaan parantaa. Lisäksi olen huomannut fyysisen toiminnan ja muistin välillä yhteyden, eli esityksiä, vuorosanoja ym. harjoittelen useimmiten joko juostessa tai pyöräillessä (juostessa nauhoitteita kuuntelemalla, sisäpyöräillessä pystyy lukemaan joko paperilta tai koneen näytöltä samalla). Eli jos haluan muistaa jonkun asian, alan alitajuisesti tehdä tuota jalan "hytkyttämistä" tai kynän pyörittämistä sormien välillä tms.

Vierailija
16/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kiire jonnekkin,ne jotka alkaa hytkyttelemään kun kysyy jotain salaavat tai valehtelevat jotain.

Vierailija
17/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joskus musiikin tahtiin. Lapsena tein enemmän. ADHD selittänee tarvetta.

Vierailija
18/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellenikin tulee joskus näitä sähkösaapas hetkutuskohtauksia 😍 ei ne minua haittaa, naurattaa lähinnä

Vierailija
19/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa ravistaa kikkaretta puntusta pihalle.

Vierailija
20/120 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hinkuttaa munaansa vasten ja purkautuu housuihinsa.