Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen vartalon päällä näyttää hyvältä korkeavyötäröiset bikinialaosat?

Vierailija
17.05.2015 |

Mietin kesäksi bikinejä, ja tuollaiset korkeavyötäröisemmät pöksyt olisivat ihan kivat, kun olen jo kaksi lasta saanut, eikä vatsan iho ole ihan entisellään mitä kimmoisuuteen tulee. Mulla on leveä lantio ja vyötärö ylhäällä (tiedättekö?) ja mietin, saavatko nuo vain lantion näyttävän ihan massiiviselta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:22"]

9 lisää: itselläni on nämä (oikeinpuoleisen tytön) bikinit: https://deanswolves.files.wordpress.com/2013/12/fanny_11.jpg?w=600&h=394 Malli on selkeästi pidempi kuin minä, sillä minun päälläni alaosa peittää navan. Tykkään siitä, että kun alaosa on "runsaampi", yläosa saa olla vähän niukempi. Ja haluan vielä aloittajalle korostaa, että korkea vyötärö näyttää hyvältä kaikilla. :) Jos mietit yhtään "muodonmuutostv-ohjelmaa", niin eipä tule mieleen että yhdellekään (etenkään epävarmalle perheenäidille) olisi puettu mitään matalavyötäröistä, päinvastoin.

[/quote]

Mä vain inhoan tuota mun lantiota niin paljon, että mielikuvissani näen itseni aika irvokkaana näkynä niissä :D En kuitenkaan haluaisi pitää kokouimapukua rannalla. Bikinien ostaminen on ihan kamalaa, olis kiva, jos kaappiin vain ilmestyisi sopivat biksut kuin taikaiskusta :)

Ap

Vierailija
22/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:19"]

Mulle sopii kun mulla on pitkä selkä. Lantiolle alas jäävät korostaa rumasti persjalkaisuuttani, samaa koskee farkkuja yms.

[/quote]

Lisään tähän, että kyllä ne näyttää silti kivalta Marilynilläkin!

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/marilyn-monroe-death-new-book-1174703

[/quote]

Äh, toi linkki pitää scrollata alas asti, sori

[/quote]

Ei mitään, löysin kyllä, j anuo kuvat ovat tuttuja :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso googlen kuvahaulla, ainakin enkuks hakemalla löytyy paljon muhkeampiakin bikinikuvia :) high waisted bikini panties

Vierailija
24/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:13"]

Omaa silmääni kyllä miellyttävät korkeat bikinialaosat, 1950-luvun henkeen. Näyttää erityisen hyvältä tiimalasivartaloisella, mutta saa kaikki muutkin vartalotyypit näyttämään naisellisilta. Peittää sopivasti alavatsan, jos sitä toivoo. Metsästin pitkään hyviä korkeavyötäröisiä alaosia, mutta monet korkeilta näyttävät eivät olekaan tarpeeksi korkeita - päättyvät pari senttiä navan alle, ja se näyttää pahalta (siitä seuraa takuuvarma makkara, ellet ole supertimmi). Itse olen lyhyt, joten kyse ei ole siitä, että minulla olisi pitkä selkä tms. Joten SOVITA aina, vaikka se tylsää onkin, sillä moni korkealta näyttävä alaosa ei puettuna päälle olekaan korkea.

[/quote]

Mäkin tykkään siitä 50-luvun lookista. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, mutta ehkä olen enemmän 8 kuin tiimalasi, koska vyötärö on korkealla. Ja mä kyllä haluan AINA sovittaa vaatteet :)

Ap

[/quote]

Sitten fiftaribikinit ovat juuri sinulle se kaikista imartelevin vaihtoehto. T. Vaatesuunnittelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä