Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen vartalon päällä näyttää hyvältä korkeavyötäröiset bikinialaosat?

Vierailija
17.05.2015 |

Mietin kesäksi bikinejä, ja tuollaiset korkeavyötäröisemmät pöksyt olisivat ihan kivat, kun olen jo kaksi lasta saanut, eikä vatsan iho ole ihan entisellään mitä kimmoisuuteen tulee. Mulla on leveä lantio ja vyötärö ylhäällä (tiedättekö?) ja mietin, saavatko nuo vain lantion näyttävän ihan massiiviselta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitifarkut näyttää kamalalle aina niin miltä sitten alaosa :D hyi vittu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:02"]

Jos äitifarkut näyttää kamalalle aina niin miltä sitten alaosa :D hyi vittu..

[/quote]

Ei tämä nyt liity farkkuihin mitenkään. Onhan noita korkeavyötäröisiä alaosia nyt ollut jo vuosia. Mun mielestä nää lantiomallin farkut ym. on jo aika epämuodikkaan näköisiä.

Hei, jos haluat puhua korkeavyötäröisistä housuista ja bikinialaosista avauksen aiheen ohi, ole hyvä ja tee oma avaus!

Ap

Vierailija
4/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sopii kaikille hyvin, paitsi ihan tosi hoikille.

Vierailija
5/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla persettä niin sopii.

Vierailija
6/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:09"]

Nuo sopii kaikille hyvin, paitsi ihan tosi hoikille.

[/quote]

Ajattelin, että katson Zalandon sivuilta, kun siellä on usein vaatteet mallin päällä, mutta ne ovat valinneet bikimalliksi semmoisen tosi hoikan H-vartaloisen naisen, joten tosi vaikea sanoa! (Ja totta on, että ne eivät näyt hänen yllään hirveän edustavilta - pitäisi olla kurveja, mutta mietin, onko mulla jo liikaa...) Zalandossa on muuten aika vähän noita korkeampivyötäröisiä. 

Ap

Vierailija
7/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pitkäselkäisen tai pullukan alavatsan omaavilla näyttävät hyvältä.

Vierailija
8/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmääni kyllä miellyttävät korkeat bikinialaosat, 1950-luvun henkeen. Näyttää erityisen hyvältä tiimalasivartaloisella, mutta saa kaikki muutkin vartalotyypit näyttämään naisellisilta. Peittää sopivasti alavatsan, jos sitä toivoo. Metsästin pitkään hyviä korkeavyötäröisiä alaosia, mutta monet korkeilta näyttävät eivät olekaan tarpeeksi korkeita - päättyvät pari senttiä navan alle, ja se näyttää pahalta (siitä seuraa takuuvarma makkara, ellet ole supertimmi). Itse olen lyhyt, joten kyse ei ole siitä, että minulla olisi pitkä selkä tms. Joten SOVITA aina, vaikka se tylsää onkin, sillä moni korkealta näyttävä alaosa ei puettuna päälle olekaan korkea.

Vierailija
9/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokeilemaan kauppaan jotain korkeavyötäröisiä, tilaa netistä sitten mieluisemman näköiset

Vierailija
10/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:12"]

Pitää olla persettä niin sopii.

[/quote]

No sitä on, mutta mietin, onko sitä liikaa... aion kyllä mennä sovittamaan, mutta just nyt en pääse. Mietin, näyttääkö perse ja lantio yhdeltä jättimäiseltä solidilta kappaleelta! En haluaisi ostaa matalavyötäröisiä housuja, kun lasten kanssa rannalla kykkiessä tulee sitten semmoinen olo, että työmiehen aurinko paistaa...

Ap

Vierailija
11/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:14"]

Mene kokeilemaan kauppaan jotain korkeavyötäröisiä, tilaa netistä sitten mieluisemman näköiset

[/quote]

Kyllä mä aion ostaa ne myös kaupasta, Zalandosta vain yritin katsella, miltä ne näyttävät mallin päällä :)

Ap

Vierailija
12/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:13"]

Omaa silmääni kyllä miellyttävät korkeat bikinialaosat, 1950-luvun henkeen. Näyttää erityisen hyvältä tiimalasivartaloisella, mutta saa kaikki muutkin vartalotyypit näyttämään naisellisilta. Peittää sopivasti alavatsan, jos sitä toivoo. Metsästin pitkään hyviä korkeavyötäröisiä alaosia, mutta monet korkeilta näyttävät eivät olekaan tarpeeksi korkeita - päättyvät pari senttiä navan alle, ja se näyttää pahalta (siitä seuraa takuuvarma makkara, ellet ole supertimmi). Itse olen lyhyt, joten kyse ei ole siitä, että minulla olisi pitkä selkä tms. Joten SOVITA aina, vaikka se tylsää onkin, sillä moni korkealta näyttävä alaosa ei puettuna päälle olekaan korkea.

[/quote]

Mäkin tykkään siitä 50-luvun lookista. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, mutta ehkä olen enemmän 8 kuin tiimalasi, koska vyötärö on korkealla. Ja mä kyllä haluan AINA sovittaa vaatteet :)

Ap

Vierailija
13/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii muodokkaalle jolla on vyötärö.

Vierailija
14/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:13"]

Esim. pitkäselkäisen tai pullukan alavatsan omaavilla näyttävät hyvältä.

[/quote]

No tää just, kun mulla on lyhyt selkä! (Eikä muuten pulleaa alavatsaa.)

Ap

Vierailija
15/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii kun mulla on pitkä selkä. Lantiolle alas jäävät korostaa rumasti persjalkaisuuttani, samaa koskee farkkuja yms.

Vierailija
16/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:17"]

Sopii muodokkaalle jolla on vyötärö.

[/quote]

Olen muodokas ja vyötärö löytyy, mutta kun joku sanoi, että sopii pitkäselkäiselle, tajusin, että tuo on varmasti juuri se kompastuskivi, jota en itse osannut muotoilla: mulla on lyhyt selkä! Mietin, näyttävätkö mittasuhteet hassuilta.

Kokeilemallahan se tietty selviää! Kiitos kuitenkin mielipiteistänne!

Ap

Vierailija
17/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:19"]

Mulle sopii kun mulla on pitkä selkä. Lantiolle alas jäävät korostaa rumasti persjalkaisuuttani, samaa koskee farkkuja yms.

[/quote]

Lisään tähän, että kyllä ne näyttää silti kivalta Marilynilläkin!

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/marilyn-monroe-death-new-book-1174703

Vierailija
18/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisää: itselläni on nämä (oikeinpuoleisen tytön) bikinit: https://deanswolves.files.wordpress.com/2013/12/fanny_11.jpg?w=600&h=394

Malli on selkeästi pidempi kuin minä, sillä minun päälläni alaosa peittää navan. Tykkään siitä, että kun alaosa on "runsaampi", yläosa saa olla vähän niukempi. Ja haluan vielä aloittajalle korostaa, että korkea vyötärö näyttää hyvältä kaikilla. :) Jos mietit yhtään "muodonmuutostv-ohjelmaa", niin eipä tule mieleen että yhdellekään (etenkään epävarmalle perheenäidille) olisi puettu mitään matalavyötäröistä, päinvastoin.

Vierailija
19/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää vielä löytää kiva yläosa, joka ei ole halterneck! En tiedä, olenko ainoa, joka saa halterneckistä päänsärkyä.

Ap

Vierailija
20/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:19"]

[/quote]

Lisään tähän, että kyllä ne näyttää silti kivalta Marilynilläkin!

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/marilyn-monroe-death-new-book-1174703

[/quote]

Äh, toi linkki pitää scrollata alas asti, sori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi