Hyväksytkö miehen entiset panot facebookissa?
Pitääkö miehesi entisiä panojaan kavereina?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:30"]
Mikähän on motiivi pitää ENTISIÄ panoja facebook-kavereina jos ne kerta on entisiä?
[/quote]
Onko kaikki sun kaverit sun nykyisiä panoja? Vai eikö pano voi olla kaveri ollenkaan? Sä panet sellaisia ihmisiä, joiden kanssa et halua olla kaveri? Erikoista, mä tykkään seksistä kivojen ihmisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:34"]
"Hyväksytkö?" Öh, sinä taidat olla joku justiina kaulin kädessä? Saatat olla pian ex-tyttis tuolla kontrolloimisella.
[/quote]
Tuollaisesta jättävä "laatumies" saa mun puolesta ollakin yksin ja etsiä itselleen alati hiljaa olevan tossun, joka kynnysmattoilee munkin puolesta.
[/quote]
Miehen Facebook-kavereita hysteerisesti kyttäävä nainen on niin huonoitsetuntoinen, että hän ei tule koskaan saamaan laatumiestä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:34"] "Hyväksytkö?" Öh, sinä taidat olla joku justiina kaulin kädessä? Saatat olla pian ex-tyttis tuolla kontrolloimisella. [/quote] Tuollaisesta jättävä "laatumies" saa mun puolesta ollakin yksin ja etsiä itselleen alati hiljaa olevan tossun, joka kynnysmattoilee munkin puolesta. [/quote] Miehen Facebook-kavereita hysteerisesti kyttäävä nainen on niin huonoitsetuntoinen, että hän ei tule koskaan saamaan laatumiestä.
[/quote]
Hyökkäys on sinulle paras puolustus. Ei jatkoon.
Miehelläni ei ole Facebookkia, mutta mieheni exä on minun Facebook-kavereissani :D Exät/ pitkäaikaisemmat säädöt ymmärtäisin kavereissa, mutta jotkut yhden illan jutut.. Miten se on edes mahdollista? "Joo kiitti seksistä, oota mikä sun nimi on, pyydän sua kaveriksi Facebookissa.."
Siis määritelkää pano? Jos on entinen tyttöystävä niin totta kai hänet saa pitää fb kaverina. Jos on joku yhden illan hoito, niin semmosista en edes tiedä, enkä halua tietää. Jos on fb kaverina niin sitten on. En mä vaadi mieheltäni selvitystä kuka kukin on hänen fb kavereissaan. Enkä myöskään selvittele omia kavereitani.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:57"]Miehelläni ei ole Facebookkia, mutta mieheni exä on minun Facebook-kavereissani :D Exät/ pitkäaikaisemmat säädöt ymmärtäisin kavereissa, mutta jotkut yhden illan jutut.. Miten se on edes mahdollista? "Joo kiitti seksistä, oota mikä sun nimi on, pyydän sua kaveriksi Facebookissa.."
[/quote]
Mitä erikoista tuossa on, kyllähän yhden yön juttujen nimet sitä paitsi yleensä tiedetään kysymättäkin. :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:34"] "Hyväksytkö?" Öh, sinä taidat olla joku justiina kaulin kädessä? Saatat olla pian ex-tyttis tuolla kontrolloimisella. [/quote] Tuollaisesta jättävä "laatumies" saa mun puolesta ollakin yksin ja etsiä itselleen alati hiljaa olevan tossun, joka kynnysmattoilee munkin puolesta. [/quote] Miehen Facebook-kavereita hysteerisesti kyttäävä nainen on niin huonoitsetuntoinen, että hän ei tule koskaan saamaan laatumiestä.
[/quote]
Hyökkäys on sinulle paras puolustus. Ei jatkoon.
[/quote]
Ajattele nyt hiukan.
Olet juuri tutustunut mieheen ja kyttäät hänen Facebook-kaverejaan ja ahdistut entisistä hoidoista siellä. Ilmaiset sen ääneen ja mies hyvällä syyllä pitää sinua pallona jalassa, josta pitää hankkiutua eroon hyvän sään aikana.
Vakiintuneessa suhteessa taas on aivan sama kuka on kenenkin kaveri Facebookissa. Kannattaa panostaa oman suhteensa laatuun ja silloin mitkään FB-kaverit eivät ole pieninkään uhka suhteelle.
Hoida pääsi kuntoon ja ole sellainen ihana ja tasapainoinen nainen, josta laatumies pitää tasan varmasti kiinni! :)
Mun miehellä ei varsinaisesti ole mitään pelkkiä "panoja" koskaan ollutkaan, muutama pitkä suhde joista viimeisin hänen hyvä ystävänsä seurustelun loppumisen jälkeenkin, se oli fb-kaverina (nykyään mies ei ole enää FB:ssä) , ja soittelee aika usein ja käyvät kahvilla/ulkona yhdessä jne. En varsinaisesti pidä asiasta vaikka mieheen luotankin.
Miksi ne panot pitää pitää elämässä mukana edes siellä facebookissa sen jälkeen kun on vakiintunut ja jatkanut elämässä eteenpäin? Miksei niistä voi päästää irti?
Miksi niiden elämää pitää seurata edelleen jos ne ovat olleet pelkkiä panoja eikä esim. ex-tyttöystäviä?
Minulla itselläni on lähes kaikki entiset poikakaverit fb-kaverina. Mielestäni se on todella kiva asia ja osoittaa, että olemme kypsiä aikuisia ihmisiä, jotka emme tunne kaunaa menneisyyttä kohtaan. Esim. ensimmäinen todellinen poikaystäväni on onnellisesti naimisissa ja hänellä on kaksoset vaimonsa kanssa. Olen onnellinen hänen puolestaan ja tiedän, että rakastan häntä aina jollain tasolla ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Tuntuu vähän hassulta, kun minä diggailen hänen vaimonsa kuvia ja hän minun mieheni kuvia, mutta ehkä se osoittaa kuinka arvostamme toisiamme. Kannattaisiko hänen vaimonsa olla mustasukkainen minusta? Ei todellakaan. Mennyt on mennyttä. Emme olisi eronneet, jos olisimme olleet ne oikeat toisillemme.
Olen siinä aivan samaa mieltä menneet on menneitä eikä niitä tarvii elämässä jos kerran on parisuhteessa siihen ei tarvita mitään vanhoja suhteita niistä on päästettävä irti siinä vaiheessa kuin ne on exiä tai muuta vastaavaa... Toisen huomioon ottamista on kunnioittaa toista henkilöä ... Olet valinnut sen joka rinnallasi kulkee siihen ei tarvii vanhoja millään muotoa. Kaverit on kavereita ja ne on ollut sitä aina se on hyväksyttävää. Jokainen on yksilö jokaisella on oikeus olla mitä on mutta parisuhteessa kunnioitetaan toista jos parisuhteen osapuolista kumpi tahansa on sitä mieltä että exiä ei tarvita se pitää hyväksyä ja se on jokaisen parisuhteen sisäinen asia. Toiset ovat vapaanpia ajattelemaan että exät on ihan ok mutta parisuhteessa se pitää olla kummankin hyväksymä ratkaisu... Mielipiteitä mahtuu maailmaan niin paljon kuin ihmisiäkin. Itse en näe miksi exiä tai muuta vastaavaa tarvitsisi elämässä pitää jos ei ole yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehesi entisiä panojaan kavereina?
No en hyväksyisi miestä jolla on ylipäänsä entisiä "panoja" (jos käyttäisi tuota nimitystä), joten olen varmaan väärä vastaamaan. Vastasinpa silti.
Ei ole koskaan ollutkaan fb-kavereina, koska panot on panoja. Ollaan näistä aiheista keskusteltu ihan avoimesti, samoin kuin kaikesta muusta.
Varmaan riippuisi siitä, liittyvätkö he miehen työhön vai ei. Mies ei käytä facebookia, mutta jos käyttäisi, voisin kuvitella hänen käyttävän sitä ainoastaan työsuhteiden ylläpitoon. Mutta, jos spekuloisin kunnolla, niin jos pitäisi, en olisi siitä mustasukkainen. Mies voisi törmätä ex-panoonsa muuallakin. Ei se pettäminen katso mitään facebookeja jos on tapahtuakseen.
Juu eikohan silla niita siella ole, yhden hullun se blokkas kun mimmi ei pystyny hyvaksymaan meidan tapailua/seurustelua sillon alkuaikoina ja se alkoi lahettelee mulle ihmeellisia viesteja.. Muutenpa en valita, molemmat ehditty elaa ja matkustella maailmaa, joten turha olla mustis entisista, itsellakin on muutama ex ja saato kavereina, ei siina sen kummempaa syyta olla mustis jos on oma suhte tasapainossa ja luottamusta loytyy.
Ei ne haittaa, paitsi kun suhteessa on tasaista ja sitten tulee niiden kanssa kirjoiteltua tai laitettua viesti hetken mielijohteesta. Sitten muistellaan vanhoja ja tulee sovittua tapaamisestakin. Loput voitte arvata. :) Joka suhteessa tulee se suvantovaihe ja on kätevää, kun jännitystä löytyy suoraan kaverilistalta.
Tähän asti ne toki eivät olekaan ongelma ja voi fiilistellä että nyt on nyt. :D
Käsittääkseni se on kukin itse, joka hyväksyy ja päättää facekaverinsa.
Kyttääkö joku oikeasti kumppaninsa kaverilistaa ja on niin perillä siitä että tietää milloin on tullut lisää kavereita ja milloin joku poistunut?
Saati että tietäisi jokaisen jota mies pannut?!