Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävä ei iloitse kanssani, kun olen laihtunut?

Vierailija
18.01.2022 |

Minulla on ollut ihan reippaasti ylipainoa ja laihtuminen on todella ollut välttämätöntä. Olen laihtunut 10 kiloa ja pian alan lähestyä normaalipainon ylärajaa. Olen niin iloinen, kun olen saanut painon laskemaan. Olo on paljon virkeämpi ja jaksan paremmin. Olen ylpeä, kun olen jaksanut lipsumatta noudattaa ruokavaliota.

Ystäväni on itsekin kertonut minulle aikanaan painonpudotusprosessistaan ja kannustin, kun hän kuntoili. Nyt kun olen kertonut laihtumisesta ja halunnut jakaa iloni ystävän kanssa, hän ei kommentoi asiaa mitenkään. Eikö voisi edes sanoa "hieno juttu!"? Miksi ystävä ei iloitse kanssani?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi toisinpäin . Mitä itse ajattelisit .

Vierailija
2/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi saanut pidettyä omat kilonsa poissa?

Mulla oli tuollainen tilanne ystävän kans. Ystävä laihdutti +20 kiloa. Lihoi ne takaisin stressaavassa elämänvaiheessa. Kun itse laihdutin, niin ystävä ei kehunut eikä onnitellut. Epäilen, että häntä harmitti, kun itsellään olivat kilot tulleet takaisin. Joidenkin on vaikea iloita toisen kanssa sellaisesta asiasta, mikä omasta elämästä puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, hieno suoritus!

Voisko tää vuodenaika vaikuttaa? Aika moni on tammikuussa aloittanut jonkun dieetin ja jos sulla on jo kiloja lähtenyt, niin se kismittää?

Vierailija
4/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei todennäköisesti ole hänen kannaltaan kovin merkityksellinen, joten ehkä sen takia ei asiaa viitsi kommentoida.

Vierailija
5/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkälle aikuisikään normaalipainoinen, mutta raskaus toi yli 20 kiloa, joista ei lähtenyt juuri yhtään vauvavuonna.

Osa oli avoimen pilkallisia, kun olin lihonut. Pudotettuani nuo kilot ei kehuja kuulunut, että näyttäisin kivalta tai hyvinvoivalta. Kateutta tuo on.

Vierailija
6/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötistä älykölle, joka tulee kysymään asiasta, johon itsellään on valmis vastaus päässään

Vierailija
7/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustakin on tulossa paremman näköinen laihtumisen myötä, joten alkaa kokemaan sinut uhkana. Tämähän se totuus on. Mutta hyvä, jatka vaan samaan malliin, älä missään nimessä anna hänen lannistaa!

Vierailija
8/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut 30 kiloa hiljattain eikä kukaan tuttava kommentoi mitään. Olen tästä kiitollinen, koska en kaipaa muistutuksia siitä, mitä he ovat minusta aiemmin ajatelleen. Näen kyllä sen heidän katseissaan, että huomaavat ja ovat mielissään asiasta.

Vierailija
9/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustakin on tulossa paremman näköinen laihtumisen myötä, joten alkaa kokemaan sinut uhkana. Tämähän se totuus on. Mutta hyvä, jatka vaan samaan malliin, älä missään nimessä anna hänen lannistaa!

Ystäväni on eri sukupuolta kuin minä, joten tuskin mistään uhkana kokemisesta on kyse.

Ap

Vierailija
10/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, jos ystävä hehkuttais ja kehuis sua laihtumisestas ja sitten lihoisitkin takaisin, mitä hänen sitten pitäisi sanoa? Voi harmi? Et sitten saanut pidettyä kiloja pois? 

Eikö se oo kuitenkin ystävyydessä ihan se ja sama, paljonko painat? 

Vierailija
11/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuluu peruskäytöstapoihin, että toiselle tärkeästä etapista onnitellaan. Oli se sitten lapsen saaminen, uusi työpaikka, laihtuminen, maratonin juokseminen tms. Siis vaikka asia ei olisi itselle iso juttu, mutta jos se on ollut toiselle tärkeä asia, niin mielestäni onnittelu kuuluu asiaan, vaikkei aiheesta keskustelua sen pidempään jatkaisi.

Vierailija
12/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin pitkälle aikuisikään normaalipainoinen, mutta raskaus toi yli 20 kiloa, joista ei lähtenyt juuri yhtään vauvavuonna.

Osa oli avoimen pilkallisia, kun olin lihonut. Pudotettuani nuo kilot ei kehuja kuulunut, että näyttäisin kivalta tai hyvinvoivalta. Kateutta tuo on.

mulle irvailtiin jo raskausaikana "ai sä oot raskaana? luulin vaan, et oot lihonu tosi paljon". mulla oli raskaus pitkällä, todella iso raskausvatsa ja en ollut mikään 150 kg odottaja. kyllä, keräsin painoa raskausaikana, mutta tuo kommentti oli todella typerä. kommentti tuli muuten hyvin lihavan naisen suusta.

Vierailija
13/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuuluu peruskäytöstapoihin, että toiselle tärkeästä etapista onnitellaan. Oli se sitten lapsen saaminen, uusi työpaikka, laihtuminen, maratonin juokseminen tms. Siis vaikka asia ei olisi itselle iso juttu, mutta jos se on ollut toiselle tärkeä asia, niin mielestäni onnittelu kuuluu asiaan, vaikkei aiheesta keskustelua sen pidempään jatkaisi.

Itse en todellakaan kaipaa mitään onnitteluja laihdutuksestani. Mautonta.

Vierailija
14/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jankutat koko ajan asiasta. 

Vierailija
15/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siitä ystävästä välitä vaan siitä että olet MAHTAVASTI onnistunut toiminnassasi, hyvä sinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään muuta kiinnosta painosi. Tosiasia.

Vierailija
17/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kerätä kehut muilta. Sun lihavuutesi saattoi ehkä merkitä ystävällesi jotain pysyvää? Hänen ainoa lihava kaveri ?  Kuvitteli olevansa sinua parempi? 

Vierailija
18/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhatko asiasta jakuvasti? Ehkä ystävälläsi on muutakin ajateltavaa kuin sinun kilot?

Vierailija
19/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kommentoi toisten painoa mitenkään. Ihan ovat samoja ihmisiä pulleina tai laihoina. Jos jonkun laihtumista menisi kehumaan ja hän lihoisi takaisin, niin hän voisi kuvitella että oli laihempana parempi. Vaikka ei painolla ole mitään väliä esim. ystävyyden kannalta.

Vierailija
20/57 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin jankutat koko ajan asiasta. 

Olen maininnut laihtumisesta kahdesti. Ekan kerran, kun olin laihtunut 5 kiloa ja toisen kerran, kun olin saanut 10 kiloa pois. Ei kummallakaan kerralla kommentoinut mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi