15-vuotias tyttöni
pyytää että pääsisi poikaystävälleen yöksi. En suostunut, tyttö menetti täysin hermonsa ja jankkasi miksi en luota häneen. Tyttö hoitaa koulun jne. hyvin, mutta jotenkin kuitenkin epäilyttää päästää yöksi. Poika on myös 15-vuotias. Asiat mitä nyt tiedän hänestä jo etukäteen (ovat olleet vuosia jo ystäviä, nyt hiljattain aloittivat seurustelun.) eivät ole kauhean hyviä. Poika on aina ollut kuitenkin minulle mukava ja kohtelee tyttöä hyvin. Pojalla olisi äiti kotona yökyläilyn ajan, mutta en tiedä voinko siltikään luottamuksella päästää tyttöä sinne. Mitä mieltä olette?
Kommentit (69)
Pyydä poika teille yöksi jos et uskalla tyttöäsi päästää.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:45"]
Olet liian tiukka. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tyttösi ei ole enää 5v? Vaan 15v. Tiedät itsekin että kaikki mitä siellä voi tapahtua, voi tapahtua missä vaan muuallakin. Eikä kukaan vanhemman ollessa talossa rupea seksiä harrastamaan, jos sitä epäilet. Harrastavat sitä sitten vaikka rappukäytävässä.
[/quote]Kyllä mun 14 v harrasti seksiä edellisen tyttöystävän kanssa tuossa seinän takana omassa huoneessaan vaikka minä olin kotona.
Kai se tyttö on pakko päästää, ainakin tässä näen voinko luottaa molempiin kun ovat yhdessä. AP
Soita sen pojan äidille ja varmista että siellä ollaan selvinpäin kotona eikä ole mitään kiimaista miesporukkaa juhlimassa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Meillä ei ole mahdollisuuksia majoittaa yökylävieraita. Muuten olisin näin toki tehnytkin. AP
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:59"]
Kai se tyttö on pakko päästää, ainakin tässä näen voinko luottaa molempiin kun ovat yhdessä. AP
[/quote]
EIkö yhtään ole myöhäistä nyt? Ensi viikonloppuna sitten, trolli tuuliviiri vain olet muuten.
Haha oon seurustellu saman pojan kanssa siitä ku täytin 15. Yöks ei oo ollu asiaa kummallakaan.
T. Kohta 18
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"]
[/quote]
Meillä ei ole mahdollisuuksia majoittaa yökylävieraita. Muuten olisin näin toki tehnytkin. AP
[/quote]
Eikö sun tytöllä ole sänkyä? Vai nukutteko samassa huoneessa lapsesi kanssa?
Mä kyllä lähtisin joka tapauksessa. Ei ton ikänen mitään lupia tartte.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:35"]
pyytää että pääsisi poikaystävälleen yöksi. En suostunut, tyttö menetti täysin hermonsa ja jankkasi miksi en luota häneen. Tyttö hoitaa koulun jne. hyvin, mutta jotenkin kuitenkin epäilyttää päästää yöksi. Poika on myös 15-vuotias. Asiat mitä nyt tiedän hänestä jo etukäteen (ovat olleet vuosia jo ystäviä, nyt hiljattain aloittivat seurustelun.) eivät ole kauhean hyviä. Poika on aina ollut kuitenkin minulle mukava ja kohtelee tyttöä hyvin. Pojalla olisi äiti kotona yökyläilyn ajan, mutta en tiedä voinko siltikään luottamuksella päästää tyttöä sinne. Mitä mieltä olette?
[/quote] et tietenkään päästä vaikka mitä tuommonen 15 vuotias pojan kloppi osaa edes tehdä
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:04"]Haha oon seurustellu saman pojan kanssa siitä ku täytin 15. Yöks ei oo ollu asiaa kummallakaan.
T. Kohta 18
[/quote]
Osanotot sinulle.
t.15v joka saa olla yötä.
22 jatkaa kun ei äsken tullu tuohon..
Että tosiaan jos sitä haureita halutaan harrastaa nii kyllä sille löytyy muukin aika ku tuo yö. Ja välillä ois kiva nukahtaa sen oman kullan viereen ja herätäkkin siitä aamulla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:59"]
[/quote]
EIkö yhtään ole myöhäistä nyt? Ensi viikonloppuna sitten, trolli tuuliviiri vain olet muuten.
[/quote]
Ensi viikonlopusta kysyikin. AP
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"]
[/quote] eri sängyssä, ei kai 15 v harrasta seksiä, aikuisten leikkiä??? Itse pidin arvossa itseäni ja ei olis tullut mieleenkään että seksiä pitäisi harrastaa, hyvin on ehtinyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:59"]Kai se tyttö on pakko päästää, ainakin tässä näen voinko luottaa molempiin kun ovat yhdessä. AP
[/quote]
No mitä "ei luotettavaa" ne siellä tekisi? Pitäisivät kunnon kännibileet vaikka vanhemmat on paikalla? C'moon. Itsekin olen usein yötä poikaystävän luona. Ei koskaan harrasteta seksiä yöllä, silloin nukutaan. Päivällä on aikaa.
-99
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:04"]Haha oon seurustellu saman pojan kanssa siitä ku täytin 15. Yöks ei oo ollu asiaa kummallakaan.
T. Kohta 18
[/quote]
Osanotot sinulle.
t.15v joka saa olla yötä.
[/quote]
Kyllä sitä venytetty vähän välissä ja yäkyläilty muilla syillä.. Vain siksi että lupaa ei oo ollu :/
Ja tosiaan vaan siksi että saa nukahtaa välillä vaan toisen viekkuun :(
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"] Pyydä poika teille yöksi jos et uskalla tyttöäsi päästää. [/quote] Meillä ei ole mahdollisuuksia majoittaa yökylävieraita. Muuten olisin näin toki tehnytkin. AP [/quote] Eikö sun tytöllä ole sänkyä? Vai nukutteko samassa huoneessa lapsesi kanssa?
[/quote]
On sänky, 80cm leveä. Olemme ostamassa tytölle suuremman sängyn, sitten voi tulla meillekkin. AP
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"] Pyydä poika teille yöksi jos et uskalla tyttöäsi päästää. [/quote] Meillä ei ole mahdollisuuksia majoittaa yökylävieraita. Muuten olisin näin toki tehnytkin. AP [/quote] Eikö sun tytöllä ole sänkyä? Vai nukutteko samassa huoneessa lapsesi kanssa?
[/quote]
On sänky, 80cm leveä. Olemme ostamassa tytölle suuremman sängyn, sitten voi tulla meillekkin. AP
[/quote]
Kyllä siihen mahtuu :p
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:59"]Kai se tyttö on pakko päästää, ainakin tässä näen voinko luottaa molempiin kun ovat yhdessä. AP [/quote] No mitä "ei luotettavaa" ne siellä tekisi? Pitäisivät kunnon kännibileet vaikka vanhemmat on paikalla? C'moon. Itsekin olen usein yötä poikaystävän luona. Ei koskaan harrasteta seksiä yöllä, silloin nukutaan. Päivällä on aikaa. -99
[/quote]
Pojalla on kannabiskokeiluja yms. takana. Ei ilmeisesti enää polttele, mutta mistäs sitä oikeasti tietää.
Päästä tyttö yökylään. Pyysi sentään sinulta lupaa ja tunnet vielä pojankin. Mä liikuin ton ikäisenä ilman lupaa, vaikka missä ja ihan täysipäinen aikuinen musta on tullut.