15-vuotias tyttöni
pyytää että pääsisi poikaystävälleen yöksi. En suostunut, tyttö menetti täysin hermonsa ja jankkasi miksi en luota häneen. Tyttö hoitaa koulun jne. hyvin, mutta jotenkin kuitenkin epäilyttää päästää yöksi. Poika on myös 15-vuotias. Asiat mitä nyt tiedän hänestä jo etukäteen (ovat olleet vuosia jo ystäviä, nyt hiljattain aloittivat seurustelun.) eivät ole kauhean hyviä. Poika on aina ollut kuitenkin minulle mukava ja kohtelee tyttöä hyvin. Pojalla olisi äiti kotona yökyläilyn ajan, mutta en tiedä voinko siltikään luottamuksella päästää tyttöä sinne. Mitä mieltä olette?
Kommentit (69)
No miks et päästäisi? Pelkäät että hässivät siellä? Niin varmaan tekevätkin, mutta ei haittaa, jos olet tytön kanssa jutellut ehkäisystä kunnolla ja tarkkaan.
Nää on niin ihmisestä riippuvaisia. Esim minut olisi voinut päästää yöksi(mutta ei päästetty). Kuitenkin päiväsaikaan "nukuin" ko pojan kanssa ja me oltais voitu vapaasti tehdä mitä vaan, mut ei tehty. Tajusin kyllä hyvin etten ole siihen valmis. Samoin tyttäreni olisin päästänyt pojan luo jos olisi halunnut koska tiesin voivani luottaa häneen täysin (oli 25v ennen kuin oli kenenkään kanssa "siinä mielessä"). Poikani luonakin on yöpynyt muutama tyttö ja tiedän että ihan iisisti on otettu.
Mutta tiedän myös, että todella monet toimii toisin. Eli AP, SINÄ päätät. Minusta sinun on vain päätettävä luotatko tyttäreesi vai et ja toimit sitten sen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:59"]Kai se tyttö on pakko päästää, ainakin tässä näen voinko luottaa molempiin kun ovat yhdessä. AP [/quote] No mitä "ei luotettavaa" ne siellä tekisi? Pitäisivät kunnon kännibileet vaikka vanhemmat on paikalla? C'moon. Itsekin olen usein yötä poikaystävän luona. Ei koskaan harrasteta seksiä yöllä, silloin nukutaan. Päivällä on aikaa. -99
[/quote]
Pojalla on kannabiskokeiluja yms. takana. Ei ilmeisesti enää polttele, mutta mistäs sitä oikeasti tietää.
[/quote]
Oikeasti, on minullakin ja poikaystävälläni kannabiskokeiluja. Ei olla narkkareita, eikä käytetä sitä budiakaan enää ollenkaan. Kokeiltu on, mutta se ei tee meistä huonoja ihmisiä. Kokeilu on kokeilemista, käyttäminen on käyttämistä. En olisi huolissaan. Ja joo alapeukuttakaa nyt ihmeessä kun olen näin kamala teini.
-99
Olin kaukana asuvan poikkiksen luona yökylässä 16-vuotiaasta. Olin hyvin siveä ja nukuin eri huoneessa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:58"]Aika vastuuton äiti olet, jos päästät 15-vuotiaan tytön yksin yökylään. Poika saattaa huumata ja raiskata, jopa anaalisesti, tyttösi. Mitenkäs sitten suu laitetaan?
Sanna
[/quote]
Miksi et ap vastaa tähän? Lirahtiko pisut pöksyyn?
Sanna
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:20"]Olin kaukana asuvan poikkiksen luona yökylässä 16-vuotiaasta. Olin hyvin siveä ja nukuin eri huoneessa.
[/quote]
Mikä järki on nukkua erihuoneessa? Todellista yökyläilyä...
Älkää estäkö lasten sosiaalista elämää. Älkää tehkö sitä. Omat vanhempani eivät päästäneet 14 veenä "kylille". Tästä tuli jokin trauma enkä ole myöhemminkään mennyt. Nyt 30 vuotiaana ainoa sosiaalinen elämä on työ ja kaupan kassan moikkaaminen. Tässä myös osansa syrjäkylillä asuminen.
Minun aikaan kyllä sai olla jo yläasteiässä poikien luona yötä. Varsinkin kun poikaystävät olivat oikein kilttejä ja herttaisia ja vanhemmat olivat kotona. Vaan saatiin olla ihan keskenäänkin kun porukat tykkäs poikaystävistäni kovasti läpi nuoruuden.