Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottaisitko mieheen joka toipuu rahapeliriippuvuudesta?

Vierailija
26.03.2025 |

Hän ei pelaa ja omasta valinnastaan asuu paikalla missä ei joudu näkemään pelikoneita joka päivä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan raha-asioissa luottaisi.

Vierailija
2/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi, se on kova addiktio. 😵💫

Vierailija
4/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on mutta kaikesta päätellen hallinnassa.

Vierailija
5/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raha-asioissa ollenkaan. 

Vierailija
6/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asian suhteen avoin ja työstää sitä- Käykö terapiassa?

Auttsisin.

Kyllä ijminen voi tuollaisia toipua, kun oikeasti haluaa.

Jos on kiinnostava, niin mikä ettei.

Kannattaa puhua asiasta ja käsitellä sitä matkan aikana. Ei ole tabu.

kannattaa myös puhua juuri niin kauan kuin sinustakin siltä tuntuu. Onhan se myös sinua häiritsevä asia.

Vierailija
7/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä onko ollut "kuivilla" 5 kuukautta vai 5 vuotta ja miten osaa nykyään käsitellä tunteitaan addiktioihin pakenemisen sijaan. Ja miten pahat velat niskassa.

Vierailija
8/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioissa en tippaakaan, muuten kyllä. En lainaisi rahaa mihinkään tarkoitukseen, ja pitäisin huolen ettei mies pääse käsiksi minun rahoihini missään tilanteessa. Muuten homma ok, jos siis tosiaan on hakenut apua riippuvuuteensa. Itsenäisesti siitä harvoin pääsee eroon, kun yleensä ei edes avun kanssa.

Vierailija
9/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän" eli sinä itse. :D En luottaisi, ethän sinä kykene puhumaan rehellisesti asiasta edes anonyyminä vauvapalstalla :D

Vierailija
10/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän" eli sinä itse. :D En luottaisi, ethän sinä kykene puhumaan rehellisesti asiasta edes anonyyminä vauvapalstalla :D

Ap ei ole eikä ole koskaan ollut rahapeliriippuvainen.

Vierailija
11/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski on sama kuin alkoholistilla tai perheväkivaltaan syyllistyneelläkin. En kyllä katsoisi niitä kortteja.

Vierailija
12/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Toipilas ei ole yhtä kuin terve. 

En luottaisi myöskään enää yhteenkään luottotiedottomaan. Rosvolla on rosvon moraali. Se ei muutu.

Vierailija
13/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi raha-asioissa, muissa asioissa luottaisin ja olen luottanutkin. Kavala addiktio, mutta kuitenkin kapea-alaisempi kuin vaikka alkoholismi tai huumeriippuvuus, joissa on sekä fyysinen että psyykkinen ulottuvuus.

Vierailija
14/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rahan kanssa. Miksi? Koska kärsin itse nuorempana samasta, tosin olen nainen. Elelen sinkkuna ja hyvin olen pärjäillyt, mutta alussa oli oikeasti vaikeaa. En enää pelaa kuin ilmaisia mobiilipelejä.

Vierailija
15/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rahan kanssa. Miksi? Koska kärsin itse nuorempana samasta, tosin olen nainen. Elelen sinkkuna ja hyvin olen pärjäillyt, mutta alussa oli oikeasti vaikeaa. En enää pelaa kuin ilmaisia mobiilipelejä.

Mitä pelejä pelasit?

16/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako pelata yhtään mitään pelejä jos kuitenkin tietää olleensa (raha)peliriippuvainen? Minusta oikea ratkaisu olisi välttää kaikkea addiktioon liittyvää toimintaa.

M59+

Vierailija
17/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on mutta kaikesta päätellen hallinnassa.

Tarkalleen ottaen mistä asioista päätellen hallinnassa?

Vierailija
18/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että henkilö jolla on taipumusta addiktioihin helposti korvaa yhden addiktion toisella.

Eli suhtautuisin varmasti epäillen ja tarkkailisin mm. alkoholin käyttöään.

Ei välttämättä maailman paras lähtöasetelma.

Vierailija
19/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikit tulella eli pelaat noita mobiilipelejä? Addiktoitunut olet 100% varmuudella niihinkin eli edelleen pakko paeta pakonomaisesti johonkin. Paljonko vietät yleisesti ottaen netissä aikaa päivittäin?

Vierailija
20/74 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinko puolesta kyselet 😅