Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena luulin että...

Vierailija
16.05.2015 |

Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D 

Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!

Kommentit (341)

Vierailija
41/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Että aikuisena tietää ja osaa kaiken.

-Uutistenlukijat näkevät meidän olohuoneeseen

-Napanuora menee äidin navasta vauvan napaan

-Mustasukkainen tarkoittaa konkreettisesti mustasukkaista

Vierailija
42/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ruskeasilmäiset näkee kaiken ruskeana, ja sinisilmäiset sinisenä. Itselläni on vihreät silmät, joilla ei TIETENKÄÄN näe kaikkea vihreänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että ponit on hevosten poikasia.
Oikeastaan totuus valkeni noin 25v.. en ole tod. noin pöhkö joka asiassa, mutta tää jotenki meni ohi..

Vierailija
44/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että kauppahallin myyjät suunnilleen asuvat työpaikallaan koska en ymmärtänyt kuinka he pääsisivät sieltä tiskin takaa pois. Huoleni hälveni kun vihdoinkin näin miten osa myyntitiskiä nousee ylös saranoiden avulla.

Vierailija
45/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ,että radion sisällä on ihmisiä :D.

Vierailija
46/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:04"]Tiesin kyllä, ettei mökkimme edustalla olevassa järvessä ole tappajahaita, mutta silti niitä siellä pelkäsin, kun olin uimassa.
[/quote]
Mua vielä aikuisena pelottaa tää.

Vierailija
47/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:16"]

Minä luulin, että ulkomaalaiset ajattelevat suomeksi :D

[/quote]

Niin luulin minäkin ja luulin myös., että presidentit on Kekkosia :)

Vierailija
48/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kun sinistä ja punaista maitoa sekoitetaan keskenään, seos räjähtää.

Vierailija
49/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että golfissa koko peli on sitä puttailua siinä griinillä. Jossain urheiluruudussa aina vaan näytettiin se ratkaiseva putti, niin ei tullut mieleenkään, että sitä ennen olisi tehty jotain muutakin. Ajattelin, että siinäpä tyhmä laji, ei oo urheilua nähnytkään :D

Vierailija
50/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:58"]

Isäni on varmaan jotain pelotellut.. En vieläkään uskalla pieraista saunassa :D 2

[/quote]

Minua taas peloteltiin, että tulee pukamia jos pieree saunassa!

51/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että eläimet kakkaavat hännänpäästä. Meillä oli kani, ja minusta näytti siltä, että papanat tulevat hännästä. Hämmästyin, kun naapurin koira kakkasi hännän alta! :D

Vierailija
52/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että hampurilaisen päällä olevista jyvistä kasvaa uusia pieniä hampurilaisia :D

Vierailija
53/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans toi koirat poikii, kissat tyttöi juttu..!
Ja sit kans luulin että kaikki ajattelee suomeks mutta ne ei vaa osaa puhuu sitä ja sanoo siks kaiken esim. Espanjaksi. :D muistan yhä kun hokasin ettei tämä olekkaan näin..

Vierailija
54/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni jotenkin pettynyt kun tajusin että vanhatkin naiset haluavat heitä pidettävän kauniina. Jotenkin en yhdistänyt ns. kauneutta rupsahtaneisiin ihmisiin enkä ollut ajatellut että hekin haluaisivat olla edelleen kauniita (vaikka pidinkin muuten monista vanhoista naisista). Olin toki aika pieni tämän tajutessani.

Vierailija
55/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toy Storyn nähtyäni uskoin omien lelujeni elävän ja joskus koitin käyttäytyä niiden lähellä, etteivät juoruaisi minusta yöllä nukkuessani :D

Vierailija
56/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kun peitän silmät niin minua ei nähdä.

Laulut olivat vain sanoja sanojen jälkeen. Tuli jotenkin fiksu olo kun tajusin että laulut kertovat jostain :D

Vierailija
57/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla vähän tyhmä lapsi, mutta olin kai jotain 5-vuotias, kun lopulta tajusin että tytöillä ei todellakaan ole pippeliä. Tämä tapahtui päiväkodissa kun pyysin yhtä tyttöä näyttämään haaroväliään, ja hän oikein kunnolla venytti paikkojaan, jolloin näin ettei siellä ole mitään ylimääräisiä ulokkeita.

Olin toki aikaisemmin nähnyt äitini alasti, mutta hänellä oli alapäässään aina niin rehevä karvoitus, että kuvittelin äidin pippelin vaan olevan siellä jossain karvojen seassa piilossa. Ilmeisesti käsitysteni taustalla oli sellainen logiikka, että naisetkin käyvät pissalla, ja pissaamiseen tarvitaan pippeli, niin naisillakin on sitten pakko olla sellainen :)

Vierailija
58/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että maailma oli ennen musta-valkonen.
Ja että aikuiset ei koskaan nuku, et kun lapset nukkuu niin aikuiset lähtee bilettämään.
Ja että syöpä on sellainen että päästä kasvaa vihreä pitkä kasvi jossa on lehtiä.

Vierailija
59/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni uskotteli pienenä, että liiasta ketsupin ja sinapin syömisestä hiukset värjäytyy punaiseksi/keltaiseksi. Uskoin monta vuotta.

Vierailija
60/341 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et etusormen näyttäminen on pahempi kuin keskisormen. Hävettää myöntää että siitä ei ole edes kovin montaa vuotta kun tajusin että minua on lapsena huijattu :D Ollut vissiin kova tyttö näyttelee keskaria