Lapsena luulin että...
Jos purkan nielaisee, venyy kakka ja pullistuu pakaroiden välissä kuplaksi eikä koskaan tipu pönttöön. Vähän isompana luulin, että raskaaksi voi tulla pussaamalla poikia. Onneksi opettaja oikaisi tämän harhaluulon :D
Mitäs hassua sinä olet muksuna kuvitellut? Nyt eikun lapsen logiikka loistamaan!
Kommentit (341)
Minä luulin, että ulkomaalaiset ajattelevat suomeksi :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:14"]
Mää luulin että musta huumori tarkoittaa jotain tummaihoisten insidevitsejä.. Joku saattaa tunnistaa, tuskin hirveen yleistä :D
[/quote] Ihana! :D
En käsittänyt mitä eroa on sanoilla presidentti ja Kekkonen, olen syntynyt -66
Että kätilö tekee navan. Totuus valkeni vasta kun omat lapset syntyivät.
Että voileipäkeksiin on voi leivottu sisälle. Lavuaari = lakuaari. Mulla oli se ettei purkkaa saanu nielasta ettei se tartu sisuskaluihin. Jos syö liikaa niin maha räjähtää ihan oikeasti... Niin ja veteen ei saanu mennä ettei näkki vie. Näkin kuvittelin isoksi louskunokkaiseksi olennoksi joka armotta ahmii lapsia jotka menee ilman lupaa joen rantaan.
Luulin, että telkkarissa olevat ihmiset ovat oikeasti siellä laitteen sisällä, ja monta iltaa meni pohdiskellessa, että miten ne sinne mahtuvat kun minäkään en mahtuisi.
Luulin, että ihmisen mahassa on ruokakauppa: kun syö, niin kauppaan tulee ruokaa, ja kun käy kakalla, niin kaupasta ostetaan ruokaa.
Uutisissa kun välillä tuli juttuja onnettomuuksista ja sanottiin että kuinka monta kuollutta ja kuinka monta loukkaantunutta, niin luulin että ne loukkaantuneet olivat niitä joiden tunteita oli loukattu, että ne olivat vihaisia. Mietin aina että miksei ne kaikki ole onnettomuudesta loukkaantuneita ja vihasia, ovatko jotkut sitten siitä iloisia. Tätä pähkäilin aika kauan ennen kuin tajusin :)
Terkkuja tutuille :)
Sekoitin aina että ruoho on salaattia ja salaatti ruohoa.
Ainiin! Joissain lastenohjelmissa kun se juontaja esitti näkevänsä minut, niin menin ihan paniikkiin ja hysteeriseksi. Esimerkkinä: "Lotta, älä kaiva sitä nenää siellä!" 2
Luulin että kaikki ihmiset ajattelee venäjäksi.. Luulin myös että Hitler oli vain satua.
Että apteekki on apteikki ja sälekaihdin on sädekaihdin. Muistan miettineeni onko kaikilla maailman naisilla kuukautiset vai pelkästään suomalaisilla.
Kissat on tyttöjä ja koirat poikia. Lisäksi luulin että kun äiti kuolee niin hän syntyy uudestaan minun lapseksi ja kun sitten minä kuolen niin synnyn taas äidille :) En tullut kumminkaan ajatelleeksi että mitä mummosta sitten tulee :D
Luulin sekä lapsena että noin 23-vuotiaaksi saakka, että kun vain makaa ihan hiljaa silmät kiinni, niin se on lähellä nukkumista, eli siinä lepäisi mieli ja keho yhtä hyvin. Äitini aikanaan tällaisen satuili, enkä tullut kyseenalaistaneeksi. Olenkin sitten aina ollut loistava nukahtamaan, ehkä osaksi siksi, ettei nukkumisesta ole tarvinnut stressata, koska voi sen sijaan "pitää silmät kiinni ja maata hiljaa paikallaan".
Luulin pienenä tyttönä että kun kasvan isoksi niin minusta tulee poika : )
Luulin että suojatien päällä on sellainen näkymätön katos että jos siitä kulkee ali niin autot ei pysty ajamaan päältä
Kirjoissa sisälehdellä lukee että kirjoittanut sejase ja kuvittanut sejase. Luulin kuvittamisen tarkoittavan samaa kuin kuvittelemisen. Eli luulin että ensin joku on kuvitellut eli keksinyt kirjan juonen ja toinen ihminen on sitten kirjoittanut sen kirjaksi.
Olin aika iso tyttö ennen kuin ymmärsin asian oikean laidan ja kyllä hävetti. Onneksi en ollut puhunut siitä kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:27"]
Luulin pienenä tyttönä että kun kasvan isoksi niin minusta tulee poika : )
[/quote]
Niin mäkin! :D
Minä luulin pienenä että Poliisi-tv:ssä usein mainittu 'poliisin vanha tuttu' on oikeasti jonkun poliisin kaveri joka jostain syystä hairahtui rosvoksi.