Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sitä mieltä, että koronan haitallisuus tulee nimenomaan rajoitusten kautta? Minun työnantajalla meni kuppi nurin koronan kanssa.

Vierailija
18.01.2022 |

Minun työnantaja otti käyttöön "korona on flunssa" -politiikan. Töissä saa olla oireellisenakin, jos olo sallii. Toki Omikron-nuha tarttuu TODELLA ärhäkästi lähes kaikkiin, mutta sillä ei ole väliä koska poissaolot ovat luokkaa 0 - 3 pv per sairastuminen eli vaikutus yrityksen toimintaan on vähäinen.

Koronaa se on ainakin mitä ihmiset ovat tehneet kotitestejä.

En tiedä mitä hyötyä olisi alkaa tekemään koronasta härkästä ja olla kaikki karanteenissa 10 päivää ja pysäyttää firman toiminta...?

Suosittelen tätä mallia muuallekin. Käytössä yleisesti Ruotsissa ja varmaan arvaattekin että tämäkin firma on ruotsalaistaustainen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahah, ja täällä joku sabotoi taas keskustelua. Ei auta muu kuin lähettää toistamiseen sama minkä jo vähän aikaisemmin alkuiltapäivästä lähetin.

Uusintana - yleisön pyynnöstä olkaa hyvät:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on sanoa kun ei itse ole sairastanut ja ottanut selville kuinka "lievä" omikron on. Itse sairastuin ennen uutta vuotta ja edelleen vaikeaa yskää ja lämpöilyä. Mitään ei jaksa, aivot ihan sumussa ja kuume ei hellitä ei millään. Yöllä ei yskältä ja limalta saa nukuttua. Oireet ovat jatkuneet pian siis jo kuukauden ajan. Minut on luokiteltu "lieväoireiseksi". Missä muussa taudissa kuukauden kestävä kuume ja hankala yskä on "lieviä" oireita?

Ja ennen kun joku tulee huutelemaan olen 26-vuotias perusterve nainen, jolla on 2 rokotusta. En olisi ikinä uskonut.

No siksi se Sinut on noin huonoon kuntoon luhistanutkin kun Sinulla on ne kaksi rokotetta. Jos et olisi ottanut ainuttakaan, "sairastaisit" sen niin lievänä ettet varmaan edes huomaisi että Sinulla onkaan koko otusta (eli et oikeasti sairastaisi lainkaan).

Se kiireessä, juosten virtsaten ja yksinomaan rahastus- ja kontrollointitarkoituksessa kehitetty, epätieteellisesti perusteltu ja perinpohjin propagoitu ynnä ankarasti uhkailemalla ottamaan painostettu pseudolieju siellä suonissasi Sinut on heikentänytkin. Älä ainakaan kolmatta (ja neljättä, ja viidettä, ja kuudetta jne...) enää ota.

Ja minä muuten uskoin (viitaten tuohon lauseeseesi "En olisi ikinä uskonut") heti siitä lähtien kun tämä hulluus alkoi joskus siinä vuosien 2019 ja 2020 vaihteessa, koska minä sangen hyvin muistin / muistan myös vuoden 2009 sikainfluenssavedätyksen ja kuinka siinä silloin kävi, ja kun tiesin myös, että ihmiskunta ei milloinkaan viisastu, ja että se lankeaa samaan huijaukseen aina vain uudestaan ja uudestaan viisastumatta milloinkaan aikaisemmista virheistään. Ihmisen tyhmyys on ehtymätön luonnonvara.

Ja muistan spesifin kanaflunssan, ja epäspesifin lintuflunssan, Sarsin, Mersin... kuplia ja vedätystä kaikki tyynni, sekä pelko-orgioita, massahurmosta ja pikkulapsiksi taantuvia aikuisia ihmisiä, aina uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
62/63 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas! Näköjään ensimmäinenkin kirjoitukseni on sabotoitu. Vastasin iltapäivällä tuolle heti ensimmäiselle kommentaattorille, mutta nyt sekin puheenvuoroni on poistettu, aivan samoin kuin kävi tuolle jälkimmäiselle, joka sabotoitiin ensin, ja jonka jo lähetinkin uudestaan. Nyt myös ensimmäinen kirjoitukseni, alunperin numerolla 43, klo 11:51 tänään 18.1.2022 uusintana yleisön pyynnöstä olkaa hyvät:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Tuttavalleni sen haitallisuus tuli nimenomaan kuoleman kautta.

No voii...

Onhan se korona vaan niin tappava tauti että yksi minunkin kaverini kuoli siihen jo vuonna 2016, yli kolme vuotta ennen kuin te suuri piikitetty yleisö tiesitte siitä mitään ja ennen kuin koko juttua oli edes keksitty - mutta kyllä minä tiedän että se oli sitä - ja toinen, eräänlainen välillinen tuttavani, jota tosin tapasin harvoin, kuoli - TIETENKIN KORONAAN OF COURSE - syksyllä 2019, noin kaksi kuukautta ennen kuin tämä show esiteltiin eurooppalaisissa tiedotusvälineissä.

Siihen hekin kuolivat, aivan varmasti. Joka muuta väittää, on salaliittohörhö.

Ota koronapiikki aamuin illoin niin elät ikuisesti. Syö mrna:ta kilo joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä - sikäli, että rajoitukset ovat olleet nyt viimeiset puoli vuotta ainakin vääränlaisia. Oikea olisi rokotepassi ja ffp2-maskipakko. Ihmetyttää, miksi Suomi on niin "munaton" tässä asiassa, kun muualla Euroopassa on pystytty näihin. 

Maskipakkoon pitäisi muuttaa Suomen Perustuslakia. Perustuslain muutos vaatii viiden kuudesosan enemmistön tässä ja seuraavassa eduskunnassa.

Höpöhöpö. Ei muissakaan maissa ole tarvinnut muuttaa perustuslakia maskipakon takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi