Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi harrastaa seksiä ilman rakkautta, olenko ainoa?

Only lonely
18.01.2022 |

Olen nelikymppinen nainen, joka on hiljattain eronnut pitkästä liitosta, jossa seksiä on ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Koen , että en voi harrastaa seksiä ilman rakkautta, koska minulle seksi on hyvin tunnepitoista.
Nyt pelkään, että jos alan uuteen suhteeseen, niin seksiä odotetaan tosi nopeasti ja en ehdi tuntea rakkautta tätä ihmistä kohtaan, kun seksiä pitäisi jo olla.
Olenko tuomittu yksinäisyyteen vai onko olemassa miehiä, jotka malttavat odottaa seksiä niin kauan että molemminpuoleinen rakkaus syntyy vaikka siihen menisikin pitkä aika?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan väkisin tee mitään, kun sanot ettet vielä halua.

En minäkään kenen kanssa vaan alkaisi, tosin ei nyt ihan rakastaa tarvii, mutta joku kiinnostus oltava.

Vierailija
2/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä. Ei siinä tarvitse perhettä alkaa perustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama. Tosin en tarvitse ihan rakastumista. Mutta voimakasta ihastumista, vetoa ja kipinää kyllä, ja erityisen nautinnolliseen ja täysipainoiseen seksiin myös sen kutkuttavan tunteen että meistä voisi ehkä tulla jotakin parina tai että meillä on muutoin jokin poikkeuksellisen vahva yhteys. En ole koskaan osannut harrastaa seksiä pelkän seksin vuoksi täysin ilman tunteita. En vaan tunne mitään hohtoa yhden illan juttuihin. Pari fwb:tä on ollut, mutta niissäkin olen aidosti tykännyt siitä ihmisestä vaikka tiedostanutkin alusta saakka ettei välille tule koskaan mitään syvällisempää.

Hakusanalla demiseksuaalisuus löytyy artikkeleita ja lisää muita samanlaisia.

Vierailija
4/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet demiseksuaali kuten minäkin. Kyllä meidän kaltaisia on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi minä en pysty laukeamaan tunteettomassa seksissä. Pitää olla vähintään jonkinlaista ihastumista että onnistuu.

Vierailija
5/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan seksiä jonkun satunnaisen ihmisen kanssa enkä ole sellaista koskaan harrastanut. Ei ole aloittaja ainoa eivätkä kaikki miehetkään pane kaikkea saatavilla olevaa.

Vierailija
6/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää olla hyvin ihastunut ja luottaa mieheen, ennen kuin suostun seksiin. Olen oppinut sen, että en saa orkkua, jos tämä minimi ei täyty. Muutaman kerran voin yrittää, mutta sitten o:n on tultava. Ja ilman o:ta en halua jatkaa suhdetta. Kun se on onnistunut yhden miehen kanssa, seuraavilta sitä odottaa samaa tai parempaa.

Vierailija
7/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa pitkän aikaa että rakkaus syntyy?

Itse en kyllä odottele vaan tiedän kyllä heti että onko toisessa sitä jotain vain ei.

Vierailija
8/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaa pitkän aikaa että rakkaus syntyy?

Itse en kyllä odottele vaan tiedän kyllä heti että onko toisessa sitä jotain vain ei.

Minäkin yleensä vaistoan heti onko toisessa sitä jotain vai ei, onko vetovoimaa jne. Mutta mulle nuo ovat eri asioita kuin rakkaus, ja se rakkaus tulee vasta ajan kanssa. Ihan lopullisesti olen "myyty" vasta siinä vaiheessa kun toisen vikojakin on tullut jo esiin, ja silti tietää että haluaa olla juuri hänen kanssaan niistä huolimatta.

Vierailija
9/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse olla rakastunut, mutta kyllä minun pitää tykätä ihmisestä hyvin paljon. Mahdollisesti olla ihastunut. Muita positiivisia tunteita, joita "tarvitsen" on arvostus, kunnioitus, luottamus ja toki kemia ja halu, mutta haluun tarvitsen muutakin kuin sen havainnon, että nainen on kaunis. Toki on ehdotonta, että nainen kokee mua kohtaan myös muuta kuin halua. Seksi suorituksena onnistuu ilmankin tota tunnepuolta, mutta en oikein nauti siitä ja suoraan sanottuna ilman tunteita en myöskään välitä, onko seksi hyvää naisellekaan. Tai sitten jaksan sen kerran tsempata, mutta jos tunteita ei ole, alkaa seksi melko pian tuntua jotenkin ylimääräiseltä. En yleensä harrasta seksiä, jos en näe, että mun ja naisen välille voisi kehittyä suhdetta. Toki niinkin voi käydä, että seksuaalisesti ei vaan homma toimi yhteen ja silloinkin jää suhde syntymättä. En ole niin nopea rakastuja, että kukaan odottaisi seksiä niin pitkään enkä toisaalta olet sinut sen kanssa, että tapailisin mahdollisesti kuukausia naista sillä riskillä, että lopuksi sanotaan, että olen vaan hyvä kaveri. Kyllä mua silti aavistuksen loukkaa, jos mua ei nähdä seksuaalisena.

Edellinen suhde päättyi niin, että nainen olisi halunnut jatkaa sitä seksisuhteena, mutta mä koin, että mua olisi vaan käynyt minusta oikeasti välittämätön ihminen käynyt panemassa silloin kun hänelle sopii niin en pystynyt jatkamaan tuota. On tossa se, että kumppanista fuckbuddyksi on downgreidaus asemassa eikä siihen kannata suostua, jos itse vielä rakastaa.

M44

Vierailija
10/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita pitää olla mullakin. Ei nyt rakkautta heti tarvi. Mutta ihania tunteita ja potentiaalista parisuhdetta, turvallisuutta ja hyväksyntää, hyvää oloa toisen kanssa. Sama juttu nykyisellä miehelläni. Eipähän tarvi miettiä, hyppääkö toinen pikkujouluissa sihteerin sänkyyn. Ei seisoisi, jos hyppäisi. Enkä minäkään riisuisi jonkun randomin edessä. Mitkään yhden illan suhteet ei siis ole kummakaan juttu. Tokilla treffeillä kyllä mentiin sänkyyn, mutta siinäkin pohjaa luotu pari kuukautta.

Vierailija
11/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, että rakkautta pitää arvon rouvilla olla että seksi kiinnostaa...No, mitä ne sitten ovat nämä tämän palstan jutut tyyliin "Ei vaan millään jaksa, ihan hyvin pärjäisin ilman seksiä. Mutta kun mies niin mukava niin en halua erota" tai "Mies haluaisi varmasti joka viikko, mutta minulla loppui halut toaalisesti viimeiseen lapsen saantiin. En kuitenkaan halua erota kun tykkään miehestäni ja arki rullaa" tai "Eikö mieheni kertakaikkiaan voi ymmärtää että en halua enää seksiä! Rakastan häntä kyllä mutta seksiä ei enää tee mieli" ?  Eikö se olisi kertakaikkiaan rehellisempää tunnustaa että oman puolison kanssa ei huvita, jollei rakkausbarometri ole  tapissa, ja harvoin silloinkaan. Barometriä huonontavia asioita ovat asiat joita puoliso sanoo, asiat joita puoliso ei sano, asiat joita puoliso tekee, asiat joita puoliso ei tee. Tunteista pitää puhua, paitsi silloin kun ei saa puhua. Hemmotella pitää, ja saada rouvan olo tuntumaan erityiseltä. Kotitöitä pitää tehdä että barometri ei vallan pakkasen puolelle mene, ja jos väärällä tavalla tekee niin halut menee pitkäksi aikaa.

Mutta annas olla, kun lähdetään tyttöjen kanssa risteilyalukselle rentoutumaan. Siellä riittää kun Arska sanoo tiskillä että "On sulla isot tissit! Otatko lonkeron jos tarjoan, ja lähetkö hitaille?". Hupsista keikkaa,"rakkaus" ja "syvä kiintymys" syttyy noin viidessä minuutissa, ja jopas seksi maistuu.

Niin että kovin on vaihtelevaa se nopeus rakkauden ja syvän kiintymyksen syttymiseen. Mutta saahan sitä itselleen uskotella mitä haluaa, ja uskoakin uskottelujaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tunteetkin ovat usein petollisia, siksi

pitäisi oppia hallitsemaan myös tunteitaan.

Pitäis myös ennalta osata arvioida. Sehän

tässä nykyisessä menossa haasteellista on.

Vierailija
13/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin harrastaa, mutta ei siinä ole sellaista samanlaista kokonaisvaltaista tunnetta kuin rakastuneena. M43

Vierailija
14/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kun se rakkaus on syttynyt ja seksi on huonoa? Vai onko seksi rakkaan kanssa aina ihanaa? Vaikka menisi aina ns. reisille?

Vierailija
15/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä kuin miesten kanssa joiden kanssa olen seurustellut. Yhden illan juttuja en ole harrastanut ikinä.

Ikää 45v, nainen.

Vierailija
16/16 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on vaikea harrastaa seksiä ilman tunteita. Omalla kohdalla tämä ilmenee orgasmiongelmina eli ensimmäinen kerta voi pidempään kuin muu kroppani jaksaa, siis penis pysyy kovana ja muuten hyydyn. Pahimmassa tapauksessa paljon nuorempana yksi yhdyntä on kestänyt tunteja. Yhden illan juttuja itselläni ei koskaan ole ollut, seksisuhteita kylläkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän