Poistettiinko Rintamalle-ketju?
Olisin halunnut tietää, mitä sivareille ja aseistakieltäytyjille sodan aikaan annetaan tehtävksi. Poistuiko ketju?
Kommentit (32)
Ei ollut totta. Teki asiavirheitä.
Sehän sanoi availevansa ketjuja tuosta vaan, muttei näköjään kolmatta. Uskotteko hänen kaikki kamalat tekonsa tosiksi.
Minkä asiavirheen havaitsit? Kerro joku, jotta mekin osaamme punnita.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:10"]
Mode linja on outo. Vahintaankin hiekka pillussa linja. Eilinen ma tapan itteni tanaan oli mulle herkka.
Eikun pois
[/quote]
Hakisit apua.
[/quote]
Eiko taa olekkaan mun terapeutti :/
Minusta tiesi paljon. Missä kohdin havaitsit virheen.
Notä järkeä on, että ette sitten kerro, missä oli virhe? Oliko virhettä edes?
No höps, älkää nyt ottako tosissaan jotain sekoamisrajoilla olevaa reppanaa, joka kertoi olevansa salainen agentti, joka sai potkut väärien mielipiteidensä vuoksi ja nyt epäilee vielä tulevansa tapetuksi niiden vuoksi. :D
Eikä ollut ollenkaan fiksu ja jutteli enimmäkseen höpöjä. Esim. tarina siitä, ettei Lappia aiottaisi tositilanteen tullessa lainkaan puolustaa - haloo! Siis että sodan tullen Sodankylän jääkäriprikaati lähtisi Lapin lennoston kyydillä karkuun vai? ;) Oikeita tietoja oli kyllä kuullut itseään isommilta pojilta sen suhteen, että askartelemalla saadaan miinakiellon jälkeenkin somasti askarreltua pikkukepposia rajamaastoon naapureiden varalle. Mutta ne eivät tietysti ole miinoja, sillä ne olisivat epäeettisiä.
Mutta kaipa näihin kauheuksiin pystyviä on Suomessakin. Voiko tuo olla totta? Millaisiin hirmutekoihin pystyisi sodan aikana. Se palkkamurha ulkomailla kyllä ihmetytti.
.
Hänhän myönsi olevansa psykopaatti ja olleensa väkivaltaisen lapsuuden kärsinyt.
Minua surettaa, että jotkut ajattelevat elämää noin raa`asti kuin tuon ketjun kirjoittaja. Mietin, millaisia voimia Suomessa jyllää, jos tulee poikkeustila ja ihmiset toteuttavat mitä haluavat ilman kontrollia.
Tosiasiassa ihmisillä voi olla täysin erilainen näkemys elämästä kuin itsellä. Sitä on välillä vaikea uskoa todeksi, mutta niin se on.
Mutta miksi ihmeessä tuo ap haukkui jopa Mannerheimin.