Outlander, matkantekoa, ihmettelikö kukaan muu
Miksi Claire oli sarjassa hoitaja eikä lääkäri? Harmitti jotenkin. Sinänsä hyvin tehty ainakin ensimmäisen jakson perusteella.
Kommentit (15)
Hoitajahan se kirjojenkin mukaan oli vielä tuossa vaiheessa. Opiskeli lääkäriksi vasta Briannan synnyttyä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:30"]Hoitajahan se kirjojenkin mukaan oli vielä tuossa vaiheessa. Opiskeli lääkäriksi vasta Briannan synnyttyä.
[/quote]
Tätä mietinkin, mulla puuttui kaksi ensimmäistä kirjaa enkä voinut tarkistaa :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:30"]
Hoitajahan se kirjojenkin mukaan oli vielä tuossa vaiheessa. Opiskeli lääkäriksi vasta Briannan synnyttyä.
[/quote]
Opiskeliko hän lääkäriksi punatakkien aikaan? Olipas edistyksellistä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:30"]
[/quote]Ei vaan "nykyajassa" kun palasi takaisin Frankin luo, jotain 1960-70-lukua muistaakseni.
Opiskeliko hän lääkäriksi punatakkien aikaan? Olipas edistyksellistä.
[/quote]
Minäpä korjaan tämän joukon komeimman ja nuorimman miehen tuskallisen mutta vaarattoman vaivan, oi miten jouduinkaan saman ratsun selkään koko yöksi miehen syliin, hui tarkoitatko sinä että me kummatkin saman huovan alle mmutta minähän olen naimisissa... Ei siis roskaa vaan laatuviihdettä. Köh.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:38"]
Minäpä korjaan tämän joukon komeimman ja nuorimman miehen tuskallisen mutta vaarattoman vaivan, oi miten jouduinkaan saman ratsun selkään koko yöksi miehen syliin, hui tarkoitatko sinä että me kummatkin saman huovan alle mmutta minähän olen naimisissa... Ei siis roskaa vaan laatuviihdettä. Köh.
[/quote]
Ei vaan laadukasta roskaviihdettä. ;)
Minua kyllä ärsytti, että Yle päätti näyttää lyhennettynä versiona nuo. Tuostakin ekasta jaksosta oli pätkitty pois ainakin pari kohtausta, minuuteissa jotain 10-15 minuuttia puuttui Usa-versioon verrattuna. Ja jos en olisi niitä nähnyt niin en edes olisi huomannut, että näyttävät lyhennetyn version. No, on tuo sarja silti katsottava läpi suomitekstien kera.
Jäi vaan mietityttämään, että onko sama homma muidenkin Ylen näyttämien sarjojen kanssa, että niistä puuttuu kohtauksia.
Voi eiiiii...on mennyt ohi!! Milloin se tulee ja mistä??
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:46"]
Voi eiiiii...on mennyt ohi!! Milloin se tulee ja mistä??
[/quote]Torstaisin Ylen ykköseltä ysin maissa. Areenasta varmaankin näkee tuon ekan jakson.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:43"]Minua kyllä ärsytti, että Yle päätti näyttää lyhennettynä versiona nuo. Tuostakin ekasta jaksosta oli pätkitty pois ainakin pari kohtausta, minuuteissa jotain 10-15 minuuttia puuttui Usa-versioon verrattuna. Ja jos en olisi niitä nähnyt niin en edes olisi huomannut, että näyttävät lyhennetyn version. No, on tuo sarja silti katsottava läpi suomitekstien kera.
Jäi vaan mietityttämään, että onko sama homma muidenkin Ylen näyttämien sarjojen kanssa, että niistä puuttuu kohtauksia.
[/quote]
Ei ole yle pätkinyt vaan se jolta tämä sarja on ostettu. Sarjoista on yleensä eri versioita. Televisiossa pätkitympi kuin esim dvd:nä
Luulin et täällä puhuttais Mitsubishista :/
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:38"]
[/quote]
Ei vaan laadukasta roskaviihdettä. ;)
[/quote]
Siinäpä mainio termi!
Menin mainoksista ja "laatufirman" maineesta lankaan ja katsoin ensimmäisen jakson. Varttitunnin normaalisti ja loput hyppien ja pikanopeudella. Tuli ihan mieleen teini-ikäisenä lukemani Luolakarhun klaani, joka jäi mieleen samanlaisena raivostuttavana poppanaisen ja luolamiehen en-oo-sun-kaa -tarinana.
Millaisia pätkiä muuten ohjelmasta on poistettu ja kuka on poistanut?
Nro 7
Hei,
Olettehan huomanneet, että Outlander-tv-sarjasta alkavat odotetut uudet jaksot tämän viikon torstaina, 2.6. Ykkösellä klo 21.05 :)
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/03/outlander-odotettu-toinen-kausi
T: Maria, Ylen Ohjelmaviestintä
Korjaan, matkantekijä