Leonard vai Sheldon?
Kommentit (44)
Raj, Bernadettekin kävisi sellaisena kuin se oli ihan alussa. Nykyään kelpaisi kunhan pitää turpansa kiinni.
En jostain syystä pidä Leonardista, vaikuttaa jotenkin liian ikävältä ja sarkastiselta.
Tarkoitetaanko ottamisella tässä yhteydessä seksuaalista aktia vai parisuhdetta.
Jos parisuhde niin ainoa noistahan normaali on Leonard. Sellainen, jonka kansaa nyt jollain tavoin voisi kuvitella elävänsä.
Leonard :) Bawwy Kwipken kanssakin vois olla hauskaa..
Sheldon. Se on ihana, vähän höpsö ja sosiaalisesti heikkolahjainen. :)
Sheldon ulkonäöllisesti, mutta hermothan siinä menisi ensimmäisen vartin jälkeen. Eli Leonard...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:42"]Sheldon ulkonäöllisesti, mutta hermothan siinä menisi ensimmäisen vartin jälkeen. Eli Leonard...
[/quote]
Sheldon vaikuttaa just hauskalta seuralta :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:31"]
Raj! Paitsi joskus myös sheldon mielessä. Ja leonard. Sitä howardia en ottais mistää hinnasta.
[/quote]
Mulla on kans just näin,ihmettelen miten Howard ylipäätään sai sen vaimonsa iskettyä :D Raj on niistä ehdottomasti suloisin,eikä sen ujouskaan haittaisi,jotenkin herttaista se "valikoiva mykkyys".
[/quote]
Vähän veikkaan, että tosielämässä haittaisi. Ajattele nyt, jos "miehesi" kuiskuttelisi toisen korvaan juttunsa seurassa, kun ei uskalla ääneen puhua.
[/quote]
Niin,tosielämässä,mutta täähän on tällaista ajatusleikkiä.Olen myös vähän ihastunut Sheldoniin,vaikka tiedän ihan omasta kokemuksesta,ettei elämä assin kanssa ole mitään ruusuilla tanssimista(veljeni on ihan kuin Sheldon.) Leonard taas on liiian nyhverö ja Howard limaisine juttuineen puistattava :D
Sarjan alussa tykkäsin Sheldonista tosi paljon, mutta nykyään se tuppaa ärsyttämään. Vastaus on siis mullakin Raj. :D
Leonard on mies minun makuuni, niin ulkonäkönsä kuin luonteenkin puolesta. Sheldonissa on jotain sytyttävää kyllä, mutta hulluksihan sitä hänen kanssaan tulisi. Raj on suloinen, mutta mua varmaan häiritsisi hänen ujoutensa. Howard ei sytytä yhtään. Naisista kaikki ovat minusta kivoja. Penny on viehättävä ja mukavan oloinen tyttö. Amyssa on samaa viehätysvoimaa kuin Sheldonissa, mutta hän on samalla vielä jokseenkin ns. normaali ihminen. Bernadette on aika hulvaton roolihahmo, joka on alun järkevästä hissukasta kehittynyt Howardin äidin kaltaiseksi kiekujaksi :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:31"]
Raj! Paitsi joskus myös sheldon mielessä. Ja leonard. Sitä howardia en ottais mistää hinnasta.
[/quote]
Mulla on kans just näin,ihmettelen miten Howard ylipäätään sai sen vaimonsa iskettyä :D Raj on niistä ehdottomasti suloisin,eikä sen ujouskaan haittaisi,jotenkin herttaista se "valikoiva mykkyys".
[/quote]
Vähän veikkaan, että tosielämässä haittaisi. Ajattele nyt, jos "miehesi" kuiskuttelisi toisen korvaan juttunsa seurassa, kun ei uskalla ääneen puhua.