Helsingin keskustassa lähes KAIKILLA on bugaboot tai brion smile-vaunut
Kertokaa miksi?
Kommentit (15)
Pienet, kevyet, kapeat. Eli helpot vanhojen talojen hisseissä ja ahtaissa eteisissä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:07"]
Pienet, kevyet, kapeat. Eli helpot vanhojen talojen hisseissä ja ahtaissa eteisissä.
[/quote]
Meidän talon hissiin ei mitkäään bugia isommat mahdu ja rapussa ei saa säilyttää.
Luonteva valinta sanoisin. Lisäksi pieniin kivijalkaliikkeisiin ei isommilla mahdu sisään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:14"]
Ei todellakaan ole. Vain ihmisillä, jolla on pieniä lapsia. Niitä on kuiteskin aika vähän kantakaupungissa.
[/quote]
Vitut, mulla on Bugaboot kauppakärryinä.
Voi apua. Onneksi asun maalla. Mulla on ikivanhat jättikokoiset Briot joita voi lykkiä vaikka kynnöspellossa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Meidän talon hissiin ei mitkäään bugia isommat mahdu ja rapussa ei saa säilyttää.
Luonteva valinta sanoisin. Lisäksi pieniin kivijalkaliikkeisiin ei isommilla mahdu sisään.
[/quote]
Älä viitti tulla sinne kivijalkaliikkeisiin niiden vaunujen kanssa. Viet saatanasti tilaa muilta ja vaunut on aina muiden tiellä
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:44"]Voi apua. Onneksi asun maalla. Mulla on ikivanhat jättikokoiset Briot joita voi lykkiä vaikka kynnöspellossa.
[/quote]
no jokainen varmaan ostaakin rattaat omiin tarpeisiin. Keskustassa kyntöpelto briot on äärimmäisen epäkäytännölliset, pellolla taas bugaboolla ei tee juuri mitään. As simple as that.
Ei Helsingin keskustassa oikeasti kukaan lastenvaunuja työntele. Ne lastenvaunumammat asuu enimmäkseen lähiöissä. Ja kauppa-asioilla ne käy jossain automarketissa, kaupungin laitamilla.
Paitsi mulla! Mä hyökkään mun Emmaljungilla! ;)
Mut asiaan, Bugaboot selvästi tän hetken muotivaunut. Tuttavapiirissä ja kaduilla näkee selvästi useammin kuin Stokkeja.
Ei todellakaan ole. Vain ihmisillä, jolla on pieniä lapsia. Niitä on kuiteskin aika vähän kantakaupungissa.
Onko? Tarkoitatko kaikilla jotka asuu keskustassa vai kaikilla jotka vaunuineen siellä liikkuvat?
Ne on hyvät kaupunkivaunut.