Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miljonääri ja mielestäni varakkaiden verotusta voisi kiristää

Vierailija
16.05.2015 |

ja pienituloiset voitaisiin jättää rauhaan. En myöskään ymmärrä, että pienituloisten tukia leikataan. Ei mulla muuta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:30"]ja pienituloiset voitaisiin jättää rauhaan. En myöskään ymmärrä, että pienituloisten tukia leikataan. Ei mulla muuta.
[/quote]

Sinä et ole miljoonääri.
Jos olisit, et kirjoittelisi tällaisia mielipuolisuuksia.

Vierailija
22/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:32"]Jos olisit miljonääri ja haluaisit lahjoittaa, mikset lahjoita? Anna haluamillesi perheille nimettömästi kuoressa rahaa. Toki voit henk kohtkin vaikka perheneuvolaan viedä ja antaa kaikille rahaa (max 3999 per henkilö tietysti verottomasti). [/quote] Mistä tiedät etten lahjoita? Lahjoitan kyllä todella köyhille, mutta en kohtuullisesti toimeentuleville, sillä jos kohtuu palkalla ei pärjää, niin se on kyllä ihan oma vika. Teen myös hyväntekeväisyyttä ihan fyysisesti, se on elämäni ilo. Suomea ei kuitenkaan pelasteta sillä, että minä yksikseni jakelisin rahani pois, siihen tarvittaisiin mukaan kaikki hyvätuloiset ja rikkaat mutta ei näytä olevan paljoa innostusta asiaan. Sanoin vain mielipiteeni kun niin pännii tuo köyhien kyykyttäminen ja en tästä enempää jankkaa täällä, sillä tiedän, että ajatukseni ei saa paljoakaan kannatusta ahneessa maailmassa. AP

[/quote]Ei pelasteta mutta voisithan sä pelastaa muutaman lahjoittamalla kaiken pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:43"]Suomi tarvitsee aika monta miljonääriä että heitä verottamalla kustantaisi yhtään mitään.
[/quote]
Nykyään suomessa muuten on aika monta miljonääriä.

Vierailija
24/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:32"]

Estääkö sua joku lahjoittamasta rahojasi pois.

[/quote]

Tätä minäkin mietin. 

Vierailija
25/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:30"]ja pienituloiset voitaisiin jättää rauhaan. En myöskään ymmärrä, että pienituloisten tukia leikataan. Ei mulla muuta.
[/quote]

Sinä et ole miljoonääri.
Jos olisit, et kirjoittelisi tällaisia mielipuolisuuksia.
[/quote]
Aha, no kiva tietää. Ap

Vierailija
26/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy muita samanmielisiä, niin taidanpa itsekin ryhtyä pienituloiseksi, voisi nimittäin lyödä leiville ja saisi lisää vapaa-aikaa. Kiva.

t. keskituloinen verokarjan jäsen

Vierailija
27/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:55"]

Hyvätuloiset vasemmistolaiset on ainoita, ketkä ei aja pelkkää omaa etua. Kannattavat verotusta vaikka se pienentää heidän omia tuloja. Köyhät vasemmistolaiset kannattaa tukia itselleen, rikkaat oikeistolaiset haluaa veroalea omaksi edukseen. Köyhät oikeistolaiset on vaan puhtaasti idiootteja. Ihmiskunnan toivo on siis ensin mainitussa ryhmässä.

[/quote]

Ei.

Vaan rohkeissa, innovatiivisissa yrittäjissä.

Vierailija
28/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomaassa ole yhtään ainutta miljonääriä, ovat jo paenneet sinne missä oman työn hedelmät saa pitää itsellään ja jos on niin rahat ovat turvassa ulkomaisilla pankkitileillä. Tätä maata ei pelasta enää kuin Venäjä(jos sekään)

Vierailija
29/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:32"]Jos olisit miljonääri ja haluaisit lahjoittaa, mikset lahjoita? Anna haluamillesi perheille nimettömästi kuoressa rahaa. Toki voit henk kohtkin vaikka perheneuvolaan viedä ja antaa kaikille rahaa (max 3999 per henkilö tietysti verottomasti). [/quote] Mistä tiedät etten lahjoita? Lahjoitan kyllä todella köyhille, mutta en kohtuullisesti toimeentuleville, sillä jos kohtuu palkalla ei pärjää, niin se on kyllä ihan oma vika. Teen myös hyväntekeväisyyttä ihan fyysisesti, se on elämäni ilo. Suomea ei kuitenkaan pelasteta sillä, että minä yksikseni jakelisin rahani pois, siihen tarvittaisiin mukaan kaikki hyvätuloiset ja rikkaat mutta ei näytä olevan paljoa innostusta asiaan. Sanoin vain mielipiteeni kun niin pännii tuo köyhien kyykyttäminen ja en tästä enempää jankkaa täällä, sillä tiedän, että ajatukseni ei saa paljoakaan kannatusta ahneessa maailmassa. AP

[/quote]

Ei saakaan. Joku syy siihenkin on että sinä olet rikas. Jos eläisit niin kuin opettaisit et olisi. Eli jos antaisit pois "ylimääräiset", jota ei esim keskiluokalla saa sun logiikalla mitään olla? En mä ymmärrä tuota logiikkaa. Lopeta sinä se muiden kyykyttäminen omalla esimerkillä. Joku lahkmjoutus sinne tänne ei ole tainut sun varallisuuteen tehdä suurtakaan lovea. 

Vierailija
30/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:30"]

ja pienituloiset voitaisiin jättää rauhaan. En myöskään ymmärrä, että pienituloisten tukia leikataan. Ei mulla muuta.

[/quote]

Tais sulla olla kuitenkin muuta... 

Vierailija
31/31 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen on eri asia kuin miljonääri. Suomessa verotus on sama 5000 kk tienaavalle, asunto-ja opintolainaa maksavalle tk-lääkärille kuin 50 000/kk tienaavalle toimitusjohtajalle. En nostaisi enää kenenkään veroja, mutta alentaisin 5000-8000 tienaavien älytöntä nykyistä verotaakkaa.