Katsotteko Pokka pitää-sarjaa? Keskustelua sarjasta
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän lempikohtaus on? Mun on se Brochures-jakso, missä Hyacinth heittää esitteet autosta ulos ja alkaa selittää sille naiselle kuinka hienolle laivalle menevät :D
Se, jossa Hyacint alkaa tarjoamaan seuralaispalveluja ja asiakkaat tilaavat hänet jollekin strippauskeikalle. Hyacint pakenee paikalta autoon, jossa Richard odottaa ja toteaa, että käy hakemassa isäni pois tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina lopussa bukeen rouvan hienous karisee , milloin on tukka ja vaatteet sekaisin . Näyttelijällä aivan mahtavia ilmeitä ja äänenpainoja . Upea sarja .
Youtubessa on pilalle menneitä kohtauksia ja niitä on kiva katsoa, kun Patricia routledgen koko olemus muuttuu, kun hän vaihtaa hyacinthin roolin päälle. Upea näyttelijä.
Siellä on huimia muitakin kohtauksia joissa sama DAME Patricia routledge upeasti näyttelee.
mm:
ja myös:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota ärsyttää Elizabeth ja Emmett? Ei ole kumpikaan hauskoja mielestäni. Ja miksi he asuvat yhdessä?
Ei kiinnosta itseänikään. Emmet vissiin merkkaa peräkammarin poikaa ja siskonsa taasen edustaa kahvikuppineuroosi-ihmistä.
Emmet on selvästi kaappihomo. Katseli ainakin jossain jaksossa nuorta komeaa pappia sillä silmällä.
Elizabeth on kiltti toisten miellyttäjä, joka ei uskalla sanoa Hyacinthille koskaan vastaan. Tosin silloinkin kun hän yrittää, niin Hyacinth ei kuuntele, vaan jyrää yli. Ja valitettavasti monilla on tällaisia ystävyyssuhteita ihan oikeastikin.
Ja Emmethän muutti Elizabethin luokse avioeronsa takia, eli talo meni kai vaimolle. Sitcomeissa nyt on tällaista, että ihmiset asuvat toistensa kanssa, niin saadaan heidät mahdollisimman usein yhteen. Samaa on Frendit, Big Bang Theoryt ja muut täynnä, että aikuiset asuvat kimppakämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä sarja, hauska
Huonoa valmiiksi naurettua huttua. Taattua puskateatteritasoa ylinäyttelemisineen kaikkineen.
Just näin ja wt-porukkaan uppoaa, kun muusta eivät ymmärrä.
No voi, ylemmyyttä ilmassa? Koskaan kuullut, että sama ihminen voi katsoa kyseistä sarjaa, oikeaa teatteria, balettia, stand uppia, ajankohtaisohjelmia, pikku kakkosta ja kuunnella klassista musiikkia tai vaikka vaihteeksi heviä? Pukeutuakin voi mielialan mukaan.
Sinun tyylisi olla ja elää ei ole juuri se ainut ja oikea, yllätys yllätys.
Täällä oli ketju siitä Hyacintin talon pohjapiirustuksesta, joka hävisi äkkiä(älytöntä), mutta mun mielestä tämä on se oikea pohjapiirustus talosta
Patricia Routledge vihasi rooliaan Hyasinthina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä sarja, hauska
Huonoa valmiiksi naurettua huttua. Taattua puskateatteritasoa ylinäyttelemisineen kaikkineen.
Just näin ja wt-porukkaan uppoaa, kun muusta eivät ymmärrä.
Aika hauskaa toisaalta, että kommentoit jotain wt-porukasta, kun Hyacinth nimenomaan myös väheksyy alempiluokkaisia ihmisiä.
Ehkä sarja ei huvita sinua, koska yrität itse olla yläluokkainen kuten Hyacinth.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Hyasintin käytös ole narsistista? Ei myönnä omia virheitään, elää omassa todellisuudessa ja huomauttelee toisille niiden huonoista puolista?
Hyacinth on ihan täysi narsisti. Ei välitä muiden tunteista, luulee liikoja omista taidoistaan, ja maailma pyörii hänen ja hänen hienoutensa ympärillä.
Onko suomessa näytetty sarja: As time gos by?
Tai:
Vierailija kirjoitti:
Se gooseberry homemaid wine jakso oli ihana. Hyacinth oli kännissä kuin käki.
"Maistetaan Läskirouva Ursulan kotitekoista kasiaisviiniä!"
Ainakin DVD:llä oli noin loistava käännös.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin wikipedian mukaan Hyacinth on vieläkin elossa. Onslow ja Rose ainakin ovat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin wikipedian mukaan Hyacinth on vieläkin elossa. Onslow ja Rose ainakin ovat kuolleet.
Samoin Richardin näyttelijä ja tietysti Daddy.
Rosea esitti kaksi eri naista, jotka molemmat kuolivat nuorena. Roolin kirous?
Vierailija kirjoitti:
Sama kun katsoisi ikivanhoja
Mennään bussilla
Näkemiin vaan muru
Vielä virtaa
Nuo eivät ole yhtä ajattomia. Pokka pitää-huumori perustuu hahmojen luonteeseen ja käytökseen, ei ole niin tärkeää millä vuosikymmenellä sarja on tehty.
Kummasta Rosesta piditte enemmän? Minä jälkimmäisestä.
Hyasintti on kyllä hyvä esimerkki narsistinaisesta. Rose sen sijaan vaikuttaa epävakaalta.
Yksi hauskimmista jaksoista on se kun Hyscinth haluaa koeajolle Rols Roycella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se dvd:llä ja olen katsonut läpi ainakin 500 kertaa joka jakson, enkä kyllästy IKINÄ.
Jos ahdistaa, on kuolemanpelkoa ja muuta murhetta, olo helpottuu kun laitan Pokka Pitään pyörimään. Katson usein ennen nukkumaan menoa petissä.Ja katson tietenkin myös töllöstä jos muistan koska tulee.
On ihanaa, että on näitä sarjoja ja kirjoja, jotka ovat kuin turvariepuja maailmassa :) . Itse olen harkinnut Pokka pitää -sarjan tilaamista DVD:nä, Kaikenkarvaiset ystäväni jo hankin. Murhasta tuli totta on harkinnassa sekin :) Poirotit ja Marplet myös rauhoittavat mukavasti.
Todellakin, nämä sarjat ovat turvasatamia nykypäivän pahassa maailmassa. Pääsee irti arjesta ja näistä jää hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Frasier on paras, mutta Pokka Pitää myös hyvä.
Samaa mieltä, Frasieria olisi kiva katsoa pitkän tauon jälkeen.
Eipä silti, kyllä Hyacinthin jutut naurattaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin Richardin näyttelijä ja tietysti Daddy.
Rosea esitti kaksi eri naista, jotka molemmat kuolivat nuorena. Roolin kirous?
Ensimmäinen Rose eli shirley stelfox kuoli 74-vuotiaana syöpään.
Myös Mary millar kuoli syöpään ja oli 62-vuotias kuollessaan.
Totta!