Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Pokka pitää-sarjaa? Keskustelua sarjasta

Vierailija
17.01.2022 |

Hauskin sarja ikinä

Kommentit (275)

Vierailija
21/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jakso missä Hyasintti mainostaa lehdessä palveluitaan ja hänet tilataan erehdyksissä kemuihin strippariksi ja daddy on siellä porukassa? 😅

Vierailija
22/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onslow lukee talouslehteä koska haluaa tietää milloin maalla menee niin huonosti ettei sosiaalitukiin ole enää varaa! 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun katsoisi ikivanhoja

Mennään bussilla

Näkemiin vaan muru

Vielä virtaa

Vierailija
24/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaa katsoa näitä, mitä itse katselin nuorena? Minun nuoruuteni muotiakin halveksitaa, mutta nää sarjat on vieläkin suosiossa.

Vierailija
25/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthia näyttelevä nainen on ihan täydellinen roolissaan. Ihana vanhan ajan värimaailma filmissä. Ihanat aksentit. Englannin luokkayhteiskunnalle nauraminen on hauskaa, ja ne hienostoihmiset, miten tyylillä tehty!

En malta olla miettimättä, millaista on Hyacinthin ja Richardin seksielämä..vaihtuuko roolit sängyssä. Olenko pervo..? :)

Muistaakseni jossain jaksossa tuli ilmi että ne touhut olivat loppuneet Sheridanin syntymään.

Vierailija
26/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, kun Richardilla oli jalkasieni ja Hyasinth sanoo: Minä en ole mennyt sienen kanssa, se on kihti, kuten kuninkaallisillakin (?) ja kihtinä se pysyy!

Vierailija
27/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut jaksaa katsoa näitä, mitä itse katselin nuorena? Minun nuoruuteni muotiakin halveksitaa, mutta nää sarjat on vieläkin suosiossa.

Koska tuo on parasta komediaa mitä katsottavissa. Sano joku hauskempi sarja jos olet eri mieltä?

Vierailija
28/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se dvd:llä ja olen katsonut läpi ainakin 500 kertaa joka jakson, enkä kyllästy IKINÄ.

Jos ahdistaa, on kuolemanpelkoa ja muuta murhetta, olo helpottuu kun laitan Pokka Pitään pyörimään. Katson usein ennen nukkumaan menoa petissä.

Ja katson tietenkin myös töllöstä jos muistan koska tulee.

Vierailija
29/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka ei tykkää tästä?

Olet

Vierailija
30/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun katsoisi ikivanhoja

Mennään bussilla

Näkemiin vaan muru

Vielä virtaa

Lisätään tähän vielä Mullan alla-sarja. Yhtä tyhjänpäiväistä nykyään.

Vierailija
31/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyasintti on aina yhtä hurmaava. Naapurin Elisabeth ylinäyttelee.

Eikä ylinäyttele. Itse olen ihan elisabeth yhden kaverin kanssa, se on niin dominoiva, eikä kuuntele koskaan ja saattaa yhtäkkiä karjasta, että sen seurassa muutun tollaseksi säikyksi luimistelijaksi, mikä en muulloin ole.

Voin hyvin samaistua.😂

Vierailija
32/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo on parasta komediaa mitä katsottavissa. Sano joku hauskempi sarja jos olet eri mieltä?

En tiedä. Olen 65-vuotias ja tuokin sarja on niin nähty moneen kertaan, että ei jaksa enää hauskuuttaa.

Vierailija
33/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en jaksa.  Jos tulisi uusia jaksoja niin saattaisin harkita.  En katsoisi uusintana mitään muuta sarjaa kuin Twin Peaksia ja sekin tuli nyt nähtyä toistamiseen eli en enää sitäkään.  En Midsomerin murhia.  En Sydämen asialla.  En Casualtyä.  En mitään.  Katsomattomiakin sarjoja on enemmän kuin on käytössä aikaa katseluun.

Vierailija
34/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthia näyttelevä nainen on ihan täydellinen roolissaan. Ihana vanhan ajan värimaailma filmissä. Ihanat aksentit. Englannin luokkayhteiskunnalle nauraminen on hauskaa, ja ne hienostoihmiset, miten tyylillä tehty!

En malta olla miettimättä, millaista on Hyacinthin ja Richardin seksielämä..vaihtuuko roolit sängyssä. Olenko pervo..? :)

Ei niillä voi olla seksiä. Se on niin rahvaanomaista ja lakanatkin sotkeentuu. Ja mitä rouva valtuutttu siitä tuumisi.

Vierailija
35/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se dvd:llä ja olen katsonut läpi ainakin 500 kertaa joka jakson, enkä kyllästy IKINÄ.

Jos ahdistaa, on kuolemanpelkoa ja muuta murhetta, olo helpottuu kun laitan Pokka Pitään pyörimään. Katson usein ennen nukkumaan menoa petissä.

Ja katson tietenkin myös töllöstä jos muistan koska tulee.

On ihanaa, että on näitä sarjoja ja kirjoja, jotka ovat kuin turvariepuja maailmassa :) . Itse olen harkinnut Pokka pitää -sarjan tilaamista DVD:nä, Kaikenkarvaiset ystäväni jo hankin. Murhasta tuli totta on harkinnassa sekin :) Poirotit ja Marplet myös rauhoittavat mukavasti.

Vierailija
36/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina lopussa bukeen rouvan hienous karisee , milloin on tukka ja vaatteet sekaisin . Näyttelijällä aivan mahtavia ilmeitä ja äänenpainoja . Upea sarja .

Youtubessa on pilalle menneitä kohtauksia ja niitä on kiva katsoa, kun Patricia routledgen koko olemus muuttuu, kun hän vaihtaa hyacinthin roolin päälle. Upea näyttelijä.

Vierailija
37/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Tiesin, että oli aika päättää se luku. Lopetin sarjassa, mutta BBC ei pitänyt siitä. Jos he saavat käsiinsä menestysohjelman, he haluavat lypsää loppuun asti, Routledge totesi.

– Minusta tuntui, että käsikirjoittaja kierrätti vanhoja ideoita, ja arvelin sen olevan sääli. En halunnut jäädä jumiin ikuisiksi ajoiksi. Oli muita seikkailuja, mihin mennä!"

Patricia Routledge itsekään ei pidä enää koko sarjasta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006004798.html

Nykynuorille sen sijaan uppoaa mikä tahansa vanha paska.

Vierailija
38/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ylinäyttele. Itse olen ihan elisabeth yhden kaverin kanssa, se on niin dominoiva, eikä kuuntele koskaan ja saattaa yhtäkkiä karjasta, että sen seurassa muutun tollaseksi säikyksi luimistelijaksi, mikä en muulloin ole.

Voin hyvin samaistua.😂

Siis mitä?! Et taida käsittää ollenkaan, kun nää kaikkihan on karikatyyrejä!

Vierailija
39/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onslow lukee talouslehteä koska haluaa tietää milloin maalla menee niin huonosti ettei sosiaalitukiin ole enää varaa! 😎

Jos tarkasti katsoo Onslown lukemisia niin ne ovat yllättävän korkealentoisia; Stephen Hawkingia yms

Vierailija
40/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei, mutta kirkkoherran rouva näyttelee yli ja huonosti.

Emmet on loistava kaikessa liioittelussaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi