Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Pokka pitää-sarjaa? Keskustelua sarjasta

Vierailija
17.01.2022 |

Hauskin sarja ikinä

Kommentit (275)

Vierailija
41/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuittelo näkemään muutama vuosi sitten uuden jakson - siis aivan erillisen - Hyacinthin nuoruudesta? Eihän se näille vetänyt vertaa mutta minun mielestäni olisi maksanut vaivan palkata kunnon käsikirjoittajat ja satsata lisää.

Hyvin tehtynä olisi ollut herkullista nähdä miten Richard jäi lopulta haaviin, häähössötys ja tietty Daisyn ja Onslown romanssi.

Vierailija
42/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielenkiintoinen uutuus tämä.

Hienoa että Yle löytää aina tuoretta tavaraa ruutuun.

Se haukkuva koira siinä Onslowin autossa nauratti kovasti. Varmasti somekansakin repesi!

Olen kuullut että Britit ovat tehneet juuri muitakin hauskoja uutuuksia, Kuten "Mennään bussilla"  ja Kaikenkarvaiset ystäväni", jonka Yle jo löysikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ainoa sarja, jota jo edesmennyt, varsin nirso, isäni aina kehui. Isä oli sivistynyt työmies ja näki varmasti sarjassa itselleen tuttuja ilmiöitä, vaikka Suomessa koko ikänsä asuikin.

Itse olen enkun ope ja kyllä sarja naurattaa. Aion näyttää joillekin oppilaillekin. Kunnon brittimeininki. Ja muutenkin ihanaa visuaalista iloittelua. Monet asiat, vaatteet, autot ja puhelimet, ovat tosi tuttuja omasta nuoruudesta. Ihana sarja.

Olen muuten aina jostain syystä kuvitellut, että pääosan Hyacinth on kookas nainen, mutta hän onkin vain 160-senttinen!

It must be her presence!

Vierailija
44/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut jaksaa katsoa näitä, mitä itse katselin nuorena? Minun nuoruuteni muotiakin halveksitaa, mutta nää sarjat on vieläkin suosiossa.

Koska tuo on parasta komediaa mitä katsottavissa. Sano joku hauskempi sarja jos olet eri mieltä?

Ymmärtäisin, jos näitä loppuunkaluttuja ikivihreitä lähetettäisiin silloin tällöin suoratoistopalveluissa, koska joku tykkää kelata vanhoja uudelleen ja uudelleen ja.......

Ilmeisesti kanavia on Suomessa liikaa, kun uusinnat ovat ainoa tapa täyttää ohjelmakartta...... edes osin.

Ilman ohjelmien kierrätystä ja uusintoja Suomen tv-tarjonta mahtuisi varmasti kolmelle kanavalle.

Vierailija
45/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyacinthia näyttelevä nainen on ihan täydellinen roolissaan. Ihana vanhan ajan värimaailma filmissä. Ihanat aksentit. Englannin luokkayhteiskunnalle nauraminen on hauskaa, ja ne hienostoihmiset, miten tyylillä tehty!

En malta olla miettimättä, millaista on Hyacinthin ja Richardin seksielämä..vaihtuuko roolit sängyssä. Olenko pervo..? :)

Ei niillä voi olla seksiä. Se on niin rahvaanomaista ja lakanatkin sotkeentuu. Ja mitä rouva valtuutttu siitä tuumisi.

Mrs. Councillor Nugent.

Vierailija
46/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyasintti on aina yhtä hurmaava. Naapurin Elisabeth ylinäyttelee.

Mielestäni ei, mutta kirkkoherran rouva näyttelee yli ja huonosti.

Emmet on loistava kaikessa liioittelussaan <3

Rose: - How about the dishy vicar?

Vierailija
47/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onslow" oli parempi Sydämen asialla -sarjassa ja Elizabeth 

Vielä virtaa -sarjassa.

Rosen näyttelijä Emmerdalen Ednana oli hyvä. Se seksipommi  Mary Millar Rosena oli parempi.

Vierailija
48/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippunäyttelijät, joiden takia sarjaa ei voi ikinä tehdä uudelleen paremmin. Hyacinth (Patricia Routledge) oli käsittääkseni alunprin oopperalaulaja ja näyttelijänkyvyt tulivat sieltä.

Vierailija
49/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Kastinen kirjoitti:

Todella mielenkiintoinen uutuus tämä.

Hienoa että Yle löytää aina tuoretta tavaraa ruutuun.

Se haukkuva koira siinä Onslowin autossa nauratti kovasti. Varmasti somekansakin repesi!

Olen kuullut että Britit ovat tehneet juuri muitakin hauskoja uutuuksia, Kuten "Mennään bussilla"  ja Kaikenkarvaiset ystäväni", jonka Yle jo löysikin!

Joo, ei muuta kuin tuutin täydeltä tosi-tv:tä "pig proteria" ja alastomia milloin missäkin, n*aiskentelua siellä täällä. Ilkutaan ja pudotetaan ei-tykätyt!

Oikeesti, mielummin mainitsemasi vaikka sadantena uusintana.

Vierailija
50/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier on paras, mutta Pokka Pitää myös hyvä.

Vierailija
51/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuittelo näkemään muutama vuosi sitten uuden jakson - siis aivan erillisen - Hyacinthin nuoruudesta? Eihän se näille vetänyt vertaa mutta minun mielestäni olisi maksanut vaivan palkata kunnon käsikirjoittajat ja satsata lisää.

Hyvin tehtynä olisi ollut herkullista nähdä miten Richard jäi lopulta haaviin, häähössötys ja tietty Daisyn ja Onslown romanssi.

Muistan tämän. Nuoren Hyacinthin näyttelijä ei ollut huono. Oli jonkun aatelisen perheen palvelusväessä ja omaksui sieltä tapansa.

Vierailija
52/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras komediasarja ikinä ❤️

Vierailija
53/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin lukemaan aikoinaan Pokka Pitää-tekstitysten avulla :) 

Vierailija
54/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän lempikohtaus on? Mun on se Brochures-jakso, missä Hyacinth heittää esitteet autosta ulos ja alkaa selittää sille naiselle kuinka hienolle laivalle menevät :D

Se kommodori oli aika veikeä. That's my girl :D

Vierailija
55/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hauska, kun Hyacinth kävi kartanon huutokaupassa ja ainoa, johon riitti rahat oli kartanon vanhan rouvan kotiviini.

Myös se eversti (suomennettu pormestariksikin joskus), joka aina villiintyy Hyacinthista seksuaalisesti.

Vierailija
56/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se dvd:llä ja olen katsonut läpi ainakin 500 kertaa joka jakson, enkä kyllästy IKINÄ.

Jos ahdistaa, on kuolemanpelkoa ja muuta murhetta, olo helpottuu kun laitan Pokka Pitään pyörimään. Katson usein ennen nukkumaan menoa petissä.

Ja katson tietenkin myös töllöstä jos muistan koska tulee.

On ihanaa, että on näitä sarjoja ja kirjoja, jotka ovat kuin turvariepuja maailmassa :) . Itse olen harkinnut Pokka pitää -sarjan tilaamista DVD:nä, Kaikenkarvaiset ystäväni jo hankin. Murhasta tuli totta on harkinnassa sekin :) Poirotit ja Marplet myös rauhoittavat mukavasti.

Kyllä. Todellakin kannattaa tilata jos löytää.

Vierailija
57/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onslow" oli parempi Sydämen asialla -sarjassa ja Elizabeth 

Vielä virtaa -sarjassa.

Rosen näyttelijä Emmerdalen Ednana oli hyvä. Se seksipommi  Mary Millar Rosena oli parempi.

Onslow on juuri sen tyyppinen näyttelijä, joka on loistava, muttei koskaan pääse päärooleihin.

Vierailija
58/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa tämä ikivanha sarja uppoaa nykyihmisiin?

Vierailija
59/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän lempikohtaus on? Mun on se Brochures-jakso, missä Hyacinth heittää esitteet autosta ulos ja alkaa selittää sille naiselle kuinka hienolle laivalle menevät :D

Niitä on ihan liian monta. Mutta ainakin se, kun Hyacinth ostaa huutokaupasta viiniä ja juo itseltään jalat alta. Ja kun Hyacinth menee kauppaan testaamaan keittiötasoa.

Vierailija
60/275 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sarja mutta en jaksa katsoa sitä enää. Olen varmaan nähnyt sen liian monta kertaa. Ei naurata enää samalla tavalla. Ennen olin aina ihan innoissani siitä.

Mistähän moinen johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä