Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa, vaikka olen ihan tavallinen mies?

Vierailija
16.05.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole seksiä. Ei mitään mikä saa naaraan hormonit käyntiin. Minä kun näin nykyisen mieheni nin minä olin heti että nam! Siinä unohtui aviomies kotona. Ei ole komea minun nykyinen mies, ei ole rahaa eikä mitään mihin pitäisi ihastua. Mutta hemmetti kun pelkkä ajatus hänestä saa pikkarit kastumaan. Kun se istuu viereen niin tekis mieli repiä siltä vaatteet päältä. Jotain älyttömän kiihottavaa siinä on enkä tiedä mitä. Eikä varmaan tiedä lukuisat naiset ennen minua. Minua on varoitettu että mieheni saa kenet vaan. Ei uskoisi, mutta mä en tajua mitä naisille tapahtuu sen seurassa kun alkaa vanhat ja nuoret tyrkylle? Nytkin alko tehdä mieli kun ajatteleekin häntä.

Vierailija
82/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset projisoivat. Never heard, että mies olisi vaatinut naiselta korkeaa ansiotasoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itsestäsi jotakin, tuo "ihan tavallinen" ei sno kenellekään mitään ja sinut sivuutetaan yhtä tylsänä kuin rikkaruoho. Minkä ikäinen olet? Mitä harrastat, mistä pidät, minkälainen olet? Osaatko katso ihmisiä silmiin, osaatko ja uskallatko hymyillä? Onko sinulla ystäviä? Mitä teet iltaisin ja vapaa-aikanasi? Oletko seurustellut vakavasti koskaan? Minkälainen haluaisit elämäsi olevan viiden vuoden päästä? Entä kymmenen vuoden päästä? Minkälaista naista etsit?

Vierailija
84/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tällaisia lähestymistapoja olen kokeillut:

Nainen A oli juuri eronnut edellisestä. Kun näin hänet, kysyin, miten menee, jos haluaa puhua niin voi puhua mulle. Laitoin fb:ssä viestin, että jos haluaa jotain piristystä, voitais mennä vaikka leffaan. Ei toiminut, vaikka yritin olla ystävällinen ja korostin sitä, että hyvä että he erosivat, eli annoin myötätuntoa.

Nainen B:hen kokeilin kusipäätaktiikkaa. Eli välillä kiinnitin häneen huomiota, välillä ignorasin tai pilkkasin. Lopulta kun kysyin häntä ulos, hän katsoi mua suu auki ja poistui paikalta. Ei siis toiminut, vaikka olen lukenut että kusipäisyys vetoaa naisiin.

Nainen C oli vähän erikoinen, tykkäsi jostain taideleffoista ja gallerioista. Menin hänen seuranaan varmaan viisiin eri gallerioihin ja johonkin leffanäytöksiin. Tylsistyin kuoliaaksi niissä, enkä saanut mitään vastakaikua naiselta. Lopulta kun yritin suudella, hän työnsi mut pois ja kysyi että mitä vittua teen. Kysyin, että eikö olla jo suuteluvaiheessa. Nainen sanoi että mitä helvettiä, hän on pitänyt mua vaan kaveria jonka kanssa voi käydä gallerioissa. Tulipa tosi kiva fiilis. Ei siis toiminut, tuli tosi hyväksikäytetty olo vaan.

Nainen D oli sellainen vähän pissismäinen. Ajattelin, että häneen tehoaa lahjominen. Vein kukkia ja kerran jopa rannekorun. Juttelin hänelle paljon ja kehuin häntä. Tilasin muutaman kerran pizzaa hänen kotiovelleen yllätykseksi. Hän vaikutti ihan ystävälliseltä ja otti aina lahjat vastaan. No tämä huipentui sitten siihen, että hänen äitinsä soitti minulle yksi päivä, ja käski lopettaa tyttären häiriköiminen tai hän tulee iskemään hampaat kurkkuun. Vaikka en missään välissä ollut häiriköinyt. Ei siis toiminut...

Ja niin edelleen. Kertokaa, missä olen mennyt näissä pieleen??

Vierailija
85/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo...

Vierailija
86/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no unohda ekaksi noi vitun pelleilyt ja yritä olla oma itsesi. 

Vierailija
87/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti huorittelet naisia.

Vierailija
88/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ruma? Tai haiset pahalle? Tai juttusi ovat typeriä? Et ole kiinnostava? Et osaa suudella? Käytät väärän värisiä paitoja?

Vierailija
89/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:02"]Esimerkiksi tällaisia lähestymistapoja olen kokeillut:

Nainen A oli juuri eronnut edellisestä. Kun näin hänet, kysyin, miten menee, jos haluaa puhua niin voi puhua mulle. Laitoin fb:ssä viestin, että jos haluaa jotain piristystä, voitais mennä vaikka leffaan. Ei toiminut, vaikka yritin olla ystävällinen ja korostin sitä, että hyvä että he erosivat, eli annoin myötätuntoa.

Nainen B:hen kokeilin kusipäätaktiikkaa. Eli välillä kiinnitin häneen huomiota, välillä ignorasin tai pilkkasin. Lopulta kun kysyin häntä ulos, hän katsoi mua suu auki ja poistui paikalta. Ei siis toiminut, vaikka olen lukenut että kusipäisyys vetoaa naisiin.

Nainen C oli vähän erikoinen, tykkäsi jostain taideleffoista ja gallerioista. Menin hänen seuranaan varmaan viisiin eri gallerioihin ja johonkin leffanäytöksiin. Tylsistyin kuoliaaksi niissä, enkä saanut mitään vastakaikua naiselta. Lopulta kun yritin suudella, hän työnsi mut pois ja kysyi että mitä vittua teen. Kysyin, että eikö olla jo suuteluvaiheessa. Nainen sanoi että mitä helvettiä, hän on pitänyt mua vaan kaveria jonka kanssa voi käydä gallerioissa. Tulipa tosi kiva fiilis. Ei siis toiminut, tuli tosi hyväksikäytetty olo vaan.

Nainen D oli sellainen vähän pissismäinen. Ajattelin, että häneen tehoaa lahjominen. Vein kukkia ja kerran jopa rannekorun. Juttelin hänelle paljon ja kehuin häntä. Tilasin muutaman kerran pizzaa hänen kotiovelleen yllätykseksi. Hän vaikutti ihan ystävälliseltä ja otti aina lahjat vastaan. No tämä huipentui sitten siihen, että hänen äitinsä soitti minulle yksi päivä, ja käski lopettaa tyttären häiriköiminen tai hän tulee iskemään hampaat kurkkuun. Vaikka en missään välissä ollut häiriköinyt. Ei siis toiminut...

Ja niin edelleen. Kertokaa, missä olen mennyt näissä pieleen??
[/quote]
Kokeile seuraavaksi suhtautua naisiin ihmisinä.

Vierailija
90/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tavallinen mies. Ei meillä tavallisilla miehillä ole mitään tarjottavaa

Vierailija
91/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen, itsesääli ja ruikuttaminen ei vetoa keneenkään.

Vierailija
92/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Nainen a oli juuri eronnut - hän ei halunnut laastaria, eli huono hetki. Naiselle b olit kusipää ja olet sitä ilmeisesti muutenkin - kukaan nainen ei halua kusipäätä. Nainen c oli "vähän erikoinen" ja tylsistyit hänen seurassaan - kukaan ei halua haukottelevaa miestä. Nainen d oli pissis - siitäpä onkin hyvä lähteä seurustelemaan kun heti alkuun luokittelee naisen. Ap: Olet typerä, et ansaitse naista, mutta miesten puolella sinulla voisi olla mahdollisuuksia. Heistä löydät itsellesi sielunkumppanin. Kannattaa kokeilla rohkeasti.

Vierailija
93/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27. Ruskeat hiukset ja silmät, näytän tosi tavalliselta, ulkonäössä ei mielestäni ole mitään erikoista. Pukeudun tavallisesti, usein farkut, t-paita. Harrastan lenkkeilyä ja pelaan. Pari kaveria löytyy. En ole seurustellut koskaan kovi vakavasti, jotain tapailua lähinnä. Tässä vaiheessa tuntuu, että millainen nainen vaan kelpaa, paitsi Tuksu. 

Vierailija
94/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Hanki harrastus minkä parista löydät ehkä. Ole spontaani. Esimerkeistä päätellen sun sosiaaliset taidot kaipaavat päivitystä. Älä ostele mitään - äläkä tarjoudu kuuntelijaksi. Rentoudu. Äläkä yritä täyttää toisen tarpeita kun et niitä vielä tiedä...

Vierailija
95/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hauska? Juttumies? Saatko naisen viihtymään? Nämä ovat tärkeitä kriteereitä.

Vierailija
96/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pelailu, ei ihmisten tapaaminen ole mitään strategiapeliä. Sulla on siinä eläviä ihmisiä vastassa, niillä on ihan oma tahto ja mielipiteet. Ole aito oma itsesi ja anna elämän yllättää!

Vierailija
97/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:16"]

Olen 27. Ruskeat hiukset ja silmät, näytän tosi tavalliselta, ulkonäössä ei mielestäni ole mitään erikoista. Pukeudun tavallisesti, usein farkut, t-paita. Harrastan lenkkeilyä ja pelaan. Pari kaveria löytyy. En ole seurustellut koskaan kovi vakavasti, jotain tapailua lähinnä. Tässä vaiheessa tuntuu, että millainen nainen vaan kelpaa, paitsi Tuksu. 

[/quote]

Yök. Eli kuka nainen vaan kelpaa. Tämä on iso ongelma, sillä naiset ei halua olla kuka vaan.

Vierailija
98/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta hiukset muodikkaasti - päivitä vaatteesi. Jos varaa niin matkustele ja hae kokemuksia. Hanki miehekäs harrastus esim kamppailulajeista yms. Älä jää jumiin tämän naisasian kanssa vaan elä eteenpäin. Ei se sinkkuus niin hirveetä ole.

Vierailija
99/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:16"]

Huokaus. Nainen a oli juuri eronnut - hän ei halunnut laastaria, eli huono hetki. Naiselle b olit kusipää ja olet sitä ilmeisesti muutenkin - kukaan nainen ei halua kusipäätä. Nainen c oli "vähän erikoinen" ja tylsistyit hänen seurassaan - kukaan ei halua haukottelevaa miestä. Nainen d oli pissis - siitäpä onkin hyvä lähteä seurustelemaan kun heti alkuun luokittelee naisen. Ap: Olet typerä, et ansaitse naista, mutta miesten puolella sinulla voisi olla mahdollisuuksia. Heistä löydät itsellesi sielunkumppanin. Kannattaa kokeilla rohkeasti.

[/quote]

Ajattelin ihan samaa kun luin listan! Pakko kai tän on olla provo, ei kyllä kuulosta tippaakaan tavalliselta mieheltä vaan lähinnä kusipäältä 

Vierailija
100/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori auttaa aina. Pilkuviilaajamiehet karseita. Rumakin saa naisen jos on huumorintajua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi