Olen ihan solmussa puolisoni kanssa. Haluaako joku jutella pikaisesti?
Ihan pikkuasioista syntyy riitaa. Minusta untuu ettemme ymmärrä toisiamme, Puoliso ei halua keskustella.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miten te riitelette kun ette keskustele?
Riitoja syntyy pikkuasioista, mutta niitä ei pystytä selvittämään, koska puoliso ei halua keskustella. Tai sitten minö teen jotain väärin.
Juttelemaan pariterapeutin kanssa, saatte työkaluja itsetuntemukseen ja suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Juttelemaan pariterapeutin kanssa, saatte työkaluja itsetuntemukseen ja suhteeseen.
Olen ehdottanut montan kertaa, mutta puoliso ei halua. Puhuisin terapeutin puolelleni.
Kaksihan suhde vaatii, jos toinen vetäytyy kokonaan eikä suostu vuorovaikutukseen,
voit käydä itse juttelemassa valitsemasi asiantuntijan kanssa.
Itsekseen ei kannata liika miettiä ja syyllistyä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka päivä tulee riitaa jostain.
Oletko miettinyt että ette olisi yhteensopivia?
näin olen ajatellut. Mutta juuri nyt ei taida olla apua saatavilla. Taas tuli huutoa ja riita ja huomenna hän jatkaa mykkäkoululla. Olen ilmeisesti loukannut häntä ja teen sitä usein, mutten ymmärrä miten. Hän ei siedä milestäni yhtään vastaansanomista tai kritiikkiä. Toisaalta osaan olla liaan kärkevä useinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka päivä tulee riitaa jostain.
Oletko miettinyt että ette olisi yhteensopivia?
Usein. Mutta ollaan oltu yhdessä todella kauan ja hän on minulle hyvin tärkeä. hyviä hetkiäkin on.
No nyt täytyy kyllä tosi pikaisesti kun palsta sulkeutu jo 3 minuutin päästä 😳
Kannattaisiko tilanteen ollessa akuutti nyt vain pitää itsestään huolta.
Hoitaa omat hommansa ja ottaa etäisyyttä.
Jutella jonkun kanssa niin että kokonaisuus valkenee.
Tehdä sitten omat päätöksensä
sen suhteen mitä elämältään tahtoo jollei toinen halua suhteeseen osallistua enää.
Vierailija kirjoitti:
Päivän selvästi hän ei rakasta sinua...
Sekin on käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
näin olen ajatellut. Mutta juuri nyt ei taida olla apua saatavilla. Taas tuli huutoa ja riita ja huomenna hän jatkaa mykkäkoululla. Olen ilmeisesti loukannut häntä ja teen sitä usein, mutten ymmärrä miten. Hän ei siedä milestäni yhtään vastaansanomista tai kritiikkiä. Toisaalta osaan olla liaan kärkevä useinkin
Minäkin jätin vaimoni sen jälkeen, kun hän riittävän monta vuotta vidtuili ihan kaikesta. Se oli loistava päätös. Miksi olla, kun mikään ei kelvannut?
T. Yksinhuoltajaisä
Kokeile yhden päivän ajan kohdella häntä kuin hän olisi sun unelmien täyttymys, ja sitten jos päivä sujuu mukavasti, koita illalla ottaa kauniisti puheeksi tätä puhumattomuuden ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tilanteen ollessa akuutti nyt vain pitää itsestään huolta.
Hoitaa omat hommansa ja ottaa etäisyyttä.
Jutella jonkun kanssa niin että kokonaisuus valkenee.
Tehdä sitten omat päätöksensä
sen suhteen mitä elämältään tahtoo jollei toinen halua suhteeseen osallistua enää.
Vaikeaa kun ollaan naamat vastakkain 24/7. En oikein osaa nähdä elämää ilman häntä/yksikseni.
Miten te riitelette kun ette keskustele?