Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa, vaikka olen ihan tavallinen mies?

Vierailija
16.05.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi eri asiaa etsiä seksiseuraa ja ihmissuhdetta. Ap:lla on tainnut olla seksiseura mielessä, koska ihmissuhdetta ei tuolla tavalla saa luotua. 

Ja ihan vinkkinä, ettet saa käsilaukusta päähän: ennen kuin yrität suudella, voisit kokeilla katsoa, lähteekö nainen mukaan flirttiin tai mihinkään kevyempään kosketukseen. Ja jos ei niin vedä siitä omat johtopäätöksesi. 

Vierailija
42/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt AP ainakaan usko tätä paskapuhetta, että "oot vaan oma ittes", ei oo toiminu. Tai no siinä mielessä on toiminut, että omakin kiinnostus hävinnyt vastakkaiseen sukupuoleen lähes täysin. Ollaan sitten kiinnostumatta puolin ja toisin. Hyvinhän tää näinki pelittää. Jääpähän enemmän aikaa ja rahaa itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:38"]

Älä nyt AP ainakaan usko tätä paskapuhetta, että "oot vaan oma ittes", ei oo toiminu. Tai no siinä mielessä on toiminut, että omakin kiinnostus hävinnyt vastakkaiseen sukupuoleen lähes täysin. Ollaan sitten kiinnostumatta puolin ja toisin. Hyvinhän tää näinki pelittää. Jääpähän enemmän aikaa ja rahaa itselle.

[/quote]

Tää voisi olla munkin näppikseltä. Paitsi, että arvostaisin kyllä miestä, joka on oma itsensä, mutta itse en ole kiinnostunut esittämään jotain aivotonta bimboa, että saisin mielenkiinnon herätettyä. 

N40

Vierailija
44/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että kun et saa "kusitolppaa" kiinnostumaan itsestäsi, niin vetäydyt omiin oloihisi. No, ehkä niin on parempi ja nyrkkikyllikki sulle sopivaa seuraa siellä kolossasi. :-\

Vierailija
45/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta ollessani sinkku sain nettitreffipalstalla lukuisia kuvia "katseen kestäviltä" ja "komeaksikin kehutuilta", niin ja "tavallisilta suomalaisilta" miehiltä. Hyi helv,.... Itse ajattelen olevani tavallisen näköinen, nätti nainen, ennemmin sanon alakanttiin ettei kukaan pety. Mut hei, noi miehet oli niin ällöjä etten olis pystyny treffaamaan...yök. Mahat pullisteli vyötärön yli ja sellanen länkkärivyö siinä komeudessa ja ruutupaita :x tai sitte halpa-hallin pappa-farkut ja valkoinen liian lyhyt t-paita....
.
Ja tää oli vasta ulkonäköön liittyvät asiat. Jutut oli vähintään yhtä huonoja. Oli käyty elämänkoulua, oli työttömyyttä.
.
Pointti on se, että jos on tuollainen "tavallinen" mies niin no thanks. Olen kyllä jo naimisissakin ja lapsiakin tullut, joten aihe ei minua sinänsä kosketa.

Vierailija
46/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse "ihan tavallisen naisen", oikeasti. Ihminen, joka määrittelee itsensä noin, saa jo sillä aikaan torjuntareaktion. Ei kukaan halua pönkittää toisen itsetuntoa alkumetreiltä asti. 

Vierailija
47/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:02"]Esimerkiksi tällaisia lähestymistapoja olen kokeillut: Nainen A oli juuri eronnut edellisestä. Kun näin hänet, kysyin, miten menee, jos haluaa puhua niin voi puhua mulle. Laitoin fb:ssä viestin, että jos haluaa jotain piristystä, voitais mennä vaikka leffaan. Ei toiminut, vaikka yritin olla ystävällinen ja korostin sitä, että hyvä että he erosivat, eli annoin myötätuntoa. Nainen B:hen kokeilin kusipäätaktiikkaa. Eli välillä kiinnitin häneen huomiota, välillä ignorasin tai pilkkasin. Lopulta kun kysyin häntä ulos, hän katsoi mua suu auki ja poistui paikalta. Ei siis toiminut, vaikka olen lukenut että kusipäisyys vetoaa naisiin. Nainen C oli vähän erikoinen, tykkäsi jostain taideleffoista ja gallerioista. Menin hänen seuranaan varmaan viisiin eri gallerioihin ja johonkin leffanäytöksiin. Tylsistyin kuoliaaksi niissä, enkä saanut mitään vastakaikua naiselta. Lopulta kun yritin suudella, hän työnsi mut pois ja kysyi että mitä vittua teen. Kysyin, että eikö olla jo suuteluvaiheessa. Nainen sanoi että mitä helvettiä, hän on pitänyt mua vaan kaveria jonka kanssa voi käydä gallerioissa. Tulipa tosi kiva fiilis. Ei siis toiminut, tuli tosi hyväksikäytetty olo vaan. Nainen D oli sellainen vähän pissismäinen. Ajattelin, että häneen tehoaa lahjominen. Vein kukkia ja kerran jopa rannekorun. Juttelin hänelle paljon ja kehuin häntä. Tilasin muutaman kerran pizzaa hänen kotiovelleen yllätykseksi. Hän vaikutti ihan ystävälliseltä ja otti aina lahjat vastaan. No tämä huipentui sitten siihen, että hänen äitinsä soitti minulle yksi päivä, ja käski lopettaa tyttären häiriköiminen tai hän tulee iskemään hampaat kurkkuun. Vaikka en missään välissä ollut häiriköinyt. Ei siis toiminut... Ja niin edelleen. Kertokaa, missä olen mennyt näissä pieleen?? [/quote] Kokeile seuraavaksi suhtautua naisiin ihmisinä.

[/quote]

Haha vittuako se auttaa jos tyyppi on autistinen.

Vierailija
48/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:51"]

[/quote]

Ai että kun et saa "kusitolppaa" kiinnostumaan itsestäsi, niin vetäydyt omiin oloihisi. No, ehkä niin on parempi ja nyrkkikyllikki sulle sopivaa seuraa siellä kolossasi. :-\

[/quote]

Missasit pointin, en ole yrittänyt saada ketään kiinnostumaan itsestäni, olen siis ollut oma itseni, ei ole toiminut.

Vierailija
49/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

MGTOW taitaa olla vastaus monen miehen tuskaan.

Vierailija
50/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei "tee itsestään numeroa" jää auttamatta paitsioon parisuhdekuvioista.

Vierailija
51/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla meemu tilto

Vierailija
52/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:13"]

Koska olet tavallinen mies. Ei meillä tavallisilla miehillä ole mitään tarjottavaa

[/quote]

Höpölöpö. Mun tuttavapiiriini kuuluu vain tavallisia miehiä, ei mitään alfauroksia tai vastaavia. Silti jokainen heistä on ollut viimeistään 28-30 -vuotiaana parisuhteessa tavallisten naisten kanssa, suurimmalla osalla siinä vaiheessa jo ainakin ensimmäinen lapsi joko olemassa tai ainakin tulossa. 

Vierailija
53/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavallinen nainenkaan kelpaa. Joten antaa olla. Analysoikaas miehet nyt sitten tämä:

- 39 v, ei kaunis, mutta hymyilevä, ei meikkiä, mutta hiukset ja iho hoidettu ja vaatteet kivoja ja siistejä

- ylipainoa joo, mutta ei tolkutonta lihavuutta, liikuntaharrastuksia

- pitkät hiukset, rinnat 80E

- hyvä ammatti, ei työttömyyttä, työ ei ole kaikki kaikessa vaikka siitä kovasti nauttiikin

- kaunis omistusasunto rivarissa maksettu, auto vaihtoon max 3 vuoden iässä

- hyvä asenne muihin ihmisiin, ei mustasukkaisuutta tms. 

- ei irtosuhteita tai lapsia

- pidetty ihminen ystävyys- ja asiakassuhteissa

Mutta 15 vuoteen ei kukaan mies ole lähestynyt lukuun ottamatta yhtä varattua, johon en reagoinut. 

Että ei se helppoa ole naisillakaan, kun itse pidän itseäni ihan normaalina ja kykenevänä hyvään parisuhteeseen. En itse keksi muuta kuin kauneuden puutteen. 

Vierailija
54/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:14"]

Mies, joka ei "tee itsestään numeroa" jää auttamatta paitsioon parisuhdekuvioista.

[/quote]

Niin siinä tahtoo käydä. Kyllä kuluneet 20-25 vuotta on sen näyttänyt toteen.

M40

Vierailija
55/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot

Vierailija
56/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tavallisista miehistä.

Vierailija
57/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:47"]

Minä pidän tavallisista miehistä.

[/quote]

Minäkin. 

Vierailija
58/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"]Kertokaa.
[/quote]

ei kannata sekaantua naisiin,loppujenlopuksi tulee vaan paskaa käteen.

Vierailija
59/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]

Ei se tavallinen nainenkaan kelpaa. Joten antaa olla. Analysoikaas miehet nyt sitten tämä:

- 39 v, ei kaunis, mutta hymyilevä, ei meikkiä, mutta hiukset ja iho hoidettu ja vaatteet kivoja ja siistejä

- hyvä ammatti, ei työttömyyttä, työ ei ole kaikki kaikessa vaikka siitä kovasti nauttiikin

Mutta 15 vuoteen ei kukaan mies ole lähestynyt lukuun ottamatta yhtä varattua, johon en reagoinut. 

Että ei se helppoa ole naisillakaan, kun itse pidän itseäni ihan normaalina ja kykenevänä hyvään parisuhteeseen. En itse keksi muuta kuin kauneuden puutteen. 

[/quote]

Montaako miestä oot ite lähestynyt? Naisilla on just tota, että kitistään, kun juuri kukaan ei lähesty (tai lähestyjä on vääränlainen). Miehillä ongelma on se, että saa pakit kaikilta, joita lähestyy

Vierailija
60/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]

[/quote]

Montaako miestä oot ite lähestynyt? Naisilla on just tota, että kitistään, kun juuri kukaan ei lähesty (tai lähestyjä on vääränlainen). Miehillä ongelma on se, että saa pakit kaikilta, joita lähestyy

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta olen reilut 20 vuotta nuorempi, ihan jees näköinen nainen ja saan aina pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme