Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa, vaikka olen ihan tavallinen mies?

Vierailija
16.05.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu tappajan tai saalistajan katse. Naiset haluaa miehen joka naida puksuttaa ja välillä läpsii persposkille. Ei kilttiä nynnyä.

Vierailija
62/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:53"]

Ei se tavallinen nainenkaan kelpaa. Joten antaa olla. Analysoikaas miehet nyt sitten tämä:

- 39 v, ei kaunis, mutta hymyilevä, ei meikkiä, mutta hiukset ja iho hoidettu ja vaatteet kivoja ja siistejä

- ylipainoa joo, mutta ei tolkutonta lihavuutta, liikuntaharrastuksia

- pitkät hiukset, rinnat 80E

- hyvä ammatti, ei työttömyyttä, työ ei ole kaikki kaikessa vaikka siitä kovasti nauttiikin

- kaunis omistusasunto rivarissa maksettu, auto vaihtoon max 3 vuoden iässä

- hyvä asenne muihin ihmisiin, ei mustasukkaisuutta tms. 

- ei irtosuhteita tai lapsia

- pidetty ihminen ystävyys- ja asiakassuhteissa

Mutta 15 vuoteen ei kukaan mies ole lähestynyt lukuun ottamatta yhtä varattua, johon en reagoinut. 

Että ei se helppoa ole naisillakaan, kun itse pidän itseäni ihan normaalina ja kykenevänä hyvään parisuhteeseen. En itse keksi muuta kuin kauneuden puutteen. 

[/quote]

Montaako miestä oot ite lähestynyt? Naisilla on just tota, että kitistään, kun juuri kukaan ei lähesty (tai lähestyjä on vääränlainen). Miehillä ongelma on se, että saa pakit kaikilta, joita lähestyy

[/quote]

En ole lähestynyt ihan siitä syystä, että miehet saattavat suostua ilman aitoa kiinnostustakin. En ole havainnut edes mitään kepillä jään tunnustelua miesten suunnasta. Jos olisin, olisin voinut rohkaista pidemmälle, mikäli olisi osunut mielenkiinnot yksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:40"]

Oliko lähestymisyritykseni muka ihan vääriä? Naisissa ei siis ollut mitään vikaa? Tuntuu että mua on monesti naisten suunnalta johdettu harhaan. Annetaan ymmärtää että olisi kyse kiinnostuksesta, mutta kyseessä onkin mun kiltteyden hyväksikäyttö.

[/quote]

Mitä kilttiä on siinä, että olet tarjoat ystävyyttä, tukea ja myötätuntoa vain vastineeksi seksistä? Olisitko enää tarjonnut "myötätuntoa ja tukea" jos et olisi odottanut saavasi palkinnoksi pillua?

Oletko oikeasti edes kiinnostunut naisista ihmisinä? Seksiä nimittäin saa helposti sen alan ammattilaisilta; ihmissuhteessa tarvittaisiin myös aitoa kiinnostusta nimenomaan sitä ihmistä kohtaan, jonka kanssa on suhteessa.

Naiset ovat ihmisiä, jokainen omanlaisensa, oman historiansa ja kokemustensa tuote. Naisilla on ajatuksia, tunteita ja mielipiteitä. Joku sanoikin tuolla aiakisemmin hyvin, että syys siihen, ettet saa pillua, on se, että pillu on kiinni ihmisessä.

Kohtaa ihminen ihmisenä, niin alat "kelvata."

Vierailija
64/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinussa ei ole seksiä."

Luulen, että tämän kirjoittaja on oikeassa. Kaikki naiset eivät ehkä halua tätä näkökohtaa tunnustaa eikä se kenties kaikkien osalta ole oleellinen asia.

Toisaalta hyvin harva nainen joko osaa tai haluaa kuvata miehen, jossa on seksiä. Se lienee sitten pohjimmiltaan vaistoasia ja moni meistä miehistä kuuluu tuohon "sinussa ei ole seksiä"-luokkaan.

Herra 47

Vierailija
65/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:59"]

Ei se tavallinen nainenkaan kelpaa. Joten antaa olla. Analysoikaas miehet nyt sitten tämä:

- 39 v, ei kaunis, mutta hymyilevä, ei meikkiä, mutta hiukset ja iho hoidettu ja vaatteet kivoja ja siistejä

- hyvä ammatti, ei työttömyyttä, työ ei ole kaikki kaikessa vaikka siitä kovasti nauttiikin

Mutta 15 vuoteen ei kukaan mies ole lähestynyt lukuun ottamatta yhtä varattua, johon en reagoinut. 

Että ei se helppoa ole naisillakaan, kun itse pidän itseäni ihan normaalina ja kykenevänä hyvään parisuhteeseen. En itse keksi muuta kuin kauneuden puutteen. 

[/quote]

Montaako miestä oot ite lähestynyt? Naisilla on just tota, että kitistään, kun juuri kukaan ei lähesty (tai lähestyjä on vääränlainen). Miehillä ongelma on se, että saa pakit kaikilta, joita lähestyy

[/quote]

En ole lähestynyt ihan siitä syystä, että miehet saattavat suostua ilman aitoa kiinnostustakin. En ole havainnut edes mitään kepillä jään tunnustelua miesten suunnasta. Jos olisin, olisin voinut rohkaista pidemmälle, mikäli olisi osunut mielenkiinnot yksiin. 

[/quote]

Klassinen kumpikin pysyy poterossaan ilmiö. Niissä pysytään, kunnes valomerkki lähettää kotio ja sitten harmittaa, kun ei taaskaan onnistanut.

M40
[/quote]

Sen verran kuitenkin olen perinteinen, että mies saisi tehdä sen ensimmäisen liikkeen. Olkoon pienikin liike, siihen on helppo vastata. Mutta kuten sanoin, ei ketään kiinnostunutta ole näkynyt vuosikausiin ja kohta vuosikymmeniin. Tavallisetkin miehet haluavat kauniin naisen ja kai tuo omillaan näinkin hyvin pärjääminen on monelle turn-off, kun eivät pääse pelastamaan naista ja pätemään.

Vierailija
66/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Klassinen kumpikin pysyy poterossaan ilmiö. Niissä pysytään, kunnes valomerkki lähettää kotio ja sitten harmittaa, kun ei taaskaan onnistanut.

M40

Vierailija
67/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän Ap:n ongelmana tosiaan on kehnot sosiaaliset taidot, ja tämän pystyn sanomaan naisena, jolla itselläänkin on, vähintään lähtökohtaisesti, huonot sosiaaliset taidot, joskin olen saanut hyvin paljon harjoitusta niihin ihan käytännön ihmissuhteissa, asiakassuhteissa jne. Olen nykyisin jo aika sinut persoonallisuuteni kanssa, olen oppinut huomaamaan (viimeistään jälkikäteen), missä on kommunikaatio mennyt vikaan. Ja tiedän, etten pitemmän päälle voi olla kenen hyvänsä miehen kanssa pitkässä suhteessa niin, että molemmat olisivat tyytyväisiä. Rajoittaahan tällainen.

Tuo "mikä tahansa kelpaa" asenne ei pitemmän päälle ole oikein hyvä. Jos hyvin vastentahtoisesti ja yksipuolisesti vääntäytyy vaikka niihin gallerioihin vain saadakseen jotain naista lämmiteltyä, niin eiköhän siinä ala tuntea päätyvänsä jotenkin pakkaselle, jos paljon mieluummin kävisi vaikka pelitapahtumissa. Varmasti tuntuu siltä, että pitää nähdä hirveästi vaivaa, eikä se tuota mitään, vaikkei se ole sen naisen vika, että se pitää taiteesta.

Sama myös, jos ostelee jollekin naiselle ihan kylmiltään, ei tiedä, millaisesta pizzasta hän pitää tai käyttääkö hän vaikka siroja hopekoruja vai klassisia helmikoruja vai jotain ihan muuta. Nainen ei koe saavansa oikein mitään mieluista (sama jos ostelisi pelaavalle miehelle sellaisia pelejä, joista hän ei pidä), mutta pelkää jäävänsä jotain velkaa. Tilanne on lisäksi ollut varmaan aika pelottava, muutenhan hän olisi uskaltanut sanoa suorat sanat itse, eikä hänen olisi tarvinnut pyytää äitiään apuun.

Kusipäätekniikka ei toimi täällä ja on muutenkin jotain todella kammottavaa. Yksikin laasaslaisten suosima blogisti kirjoitti kerran pitkän jutun suomalaisista tytöistä ja totesi, kuinka syvästi heitä satuttaa jo kevyt "neggaaminen". Eikö kusipäänä olo ole jo itsessään kamalaa? Toivon tosissaan, että oli. Valitettavasti nuorilla miehillä, joilla on huonot sosiaaliset taidot, näkee välillä nettikirjoittelussa hyvin ikäviä asenteita, kuten, että kaikki vammaiset pitäisi telloittaa tai naiset pakottaa bordelleihin. Tietysti yksi syy on etäisyys kaikkeen muuhun ihmiseloon, mutta on se aika hurjaa sille ihmiselle, jonka kanssa suhteessa ne ajattelutavat pitäisi poisoppia.

Vierailija
68/132 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:10"]Tämän Ap:n ongelmana tosiaan on kehnot sosiaaliset taidot, ja tämän pystyn sanomaan naisena, jolla itselläänkin on, vähintään lähtökohtaisesti, huonot sosiaaliset taidot, joskin olen saanut hyvin paljon harjoitusta niihin ihan käytännön ihmissuhteissa, asiakassuhteissa jne. Olen nykyisin jo aika sinut persoonallisuuteni kanssa, olen oppinut huomaamaan (viimeistään jälkikäteen), missä on kommunikaatio mennyt vikaan. Ja tiedän, etten pitemmän päälle voi olla kenen hyvänsä miehen kanssa pitkässä suhteessa niin, että molemmat olisivat tyytyväisiä. Rajoittaahan tällainen.

Tuo "mikä tahansa kelpaa" asenne ei pitemmän päälle ole oikein hyvä. Jos hyvin vastentahtoisesti ja yksipuolisesti vääntäytyy vaikka niihin gallerioihin vain saadakseen jotain naista lämmiteltyä, niin eiköhän siinä ala tuntea päätyvänsä jotenkin pakkaselle, jos paljon mieluummin kävisi vaikka pelitapahtumissa. Varmasti tuntuu siltä, että pitää nähdä hirveästi vaivaa, eikä se tuota mitään, vaikkei se ole sen naisen vika, että se pitää taiteesta.

Sama myös, jos ostelee jollekin naiselle ihan kylmiltään, ei tiedä, millaisesta pizzasta hän pitää tai käyttääkö hän vaikka siroja hopekoruja vai klassisia helmikoruja vai jotain ihan muuta. Nainen ei koe saavansa oikein mitään mieluista (sama jos ostelisi pelaavalle miehelle sellaisia pelejä, joista hän ei pidä), mutta pelkää jäävänsä jotain velkaa. Tilanne on lisäksi ollut varmaan aika pelottava, muutenhan hän olisi uskaltanut sanoa suorat sanat itse, eikä hänen olisi tarvinnut pyytää äitiään apuun.

Kusipäätekniikka ei toimi täällä ja on muutenkin jotain todella kammottavaa. Yksikin laasaslaisten suosima blogisti kirjoitti kerran pitkän jutun suomalaisista tytöistä ja totesi, kuinka syvästi heitä satuttaa jo kevyt "neggaaminen". Eikö kusipäänä olo ole jo itsessään kamalaa? Toivon tosissaan, että oli. Valitettavasti nuorilla miehillä, joilla on huonot sosiaaliset taidot, näkee välillä nettikirjoittelussa hyvin ikäviä asenteita, kuten, että kaikki vammaiset pitäisi telloittaa tai naiset pakottaa bordelleihin. Tietysti yksi syy on etäisyys kaikkeen muuhun ihmiseloon, mutta on se aika hurjaa sille ihmiselle, jonka kanssa suhteessa ne ajattelutavat pitäisi poisoppia.
[/quote]
Näinpä. Ja kyllä tollaset mustavalkoiset, rankat asenteet antaa aina jotenkin yksinkertaisen ja sekopäisen kuvan, ja ovat niin totaalinen turn off etten voisi harkitakaan seurustelua. Tuollaisia kuullessaan tietää heti, että elämme liian erilaisissa maailmoissa (tai pikemminkin toinen elää jossain omissa naisvihamielisissä kuvitelmissaan).

Vierailija
69/132 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:07"]

Ehkä olet ruma? Tai haiset pahalle? Tai juttusi ovat typeriä? Et ole kiinnostava? Et osaa suudella? Käytät väärän värisiä paitoja?

[/quote]Miten sen suutelutaidon tietää, jos ei anna kaverin yrittää? Ap:hän oli torjuttu yrittäessään. toivottavasti ap löytää oikean naisen, joita ei kyllä kovin paljon nykyään ole, kun kaikki hinkuu rahan ja ulkonäön perään ja sitten vuoden sisällä erotaan.

t. tavallisen miehen vaimo

Vierailija
70/132 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttaja ei vaan iske, ei mitenkään.

Vierailija
72/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko vain niitä kauniimpia naisia ja sivuutat tavalliset.

Vierailija
73/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole rikollinen. Et käytä huumeita. Baarissa täytyy näyttää kuka on kuka. Jos joku rupee aukomaan liikaa niin turpiin vaan.

Vierailija
74/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen keskiluokkainen mies on huonoimmassa asemassa, mitä pillunsaantiin tulee. 

Hulttiot saa vitusti, samoin miljonääri-pelimiehet, keskiluokkainen 30-100k per annum -mies joutuu sinnittelemään. 

Vierailija
75/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syntynyt 20-30 vuotta liian myöhään. Naisten kiinnostus parisuhteisiin ja sitoutumiseen ovat laskeneet koko ajan. Tilanne ei ollut tavismiehen kannatla näin huono vielä esim. 10 vuotta sitten, jolloin nettitreffeillä saattoi löytää helposti naisia. 95% naisista haluaa vain miesten parhaaseen top 10% kuuluvan miehen. Kannattaa totutella pitkiä aikoja olemaan yksin ja yrittää tulla toimeen sinkkuna.

Vierailija
76/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavallinen mies? Tuntemani miehet jotka ovat sinkkuja ovat joko a) liian hiljaisia ja ujoja eivätkä tee aloitteita b) rima liian korkealla, saattavat olla hyvin tavallisen näköisiä tai jopa rumia, mutta tulevan vaimon pitäisi olla Shakira. Yleensä b:hen yhdistyy myös liian suuret luulot itsestä. Tunnen yhden komean sinkkumiehen joka on myös ihana luonteeltaan, rehellinen ja hyvä miesystävä, mutta.... Naiselle on niin pitkä kriteerilista ettei ne millään täyty yhdessä ja samassa naisessa. Pitäisi olla kaunis, todella fiksu, huumorintajuinen, luonnonkaunis, tienata hyvin, ei saa olla lemmikkejä, jnejnejne. Eli kyllä miehet saattaisi kelvata - kohderyhmä on vain väärä.

Vierailija
77/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna itsestäsi mitään. Olet varautunut ja syyllistät naisia.

Vierailija
78/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? Mä tahtoisin ihan tavallisen miehen.

Vierailija
79/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletat, että naiselle sopii tavata sinua torstaisin illalla koska kaikki muut illat olet harrastuksissasi. Kesät tietysti ajelet moottoripyörälläsi ympäri suomea/purjehdit/pelaat golfia/kalastat mökilläsi, ja haluat näihin seuraa naisesta, joka on hyvätuloinen, kokopäivätöissä, lapseton ja älykäs keskustelemaan kanssasi, vaikkei sinulla niihin keskusteluihin mitään annettavaa olekaan.

Vierailija
80/132 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tavallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä