Miksi en kelpaa, vaikka olen ihan tavallinen mies?
Kommentit (132)
Mukava mieskin voi jäädä sinkuksi, ellei liiku ihmisten ilmoilla. Ja vähän onneakin tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:02"]Esimerkiksi tällaisia lähestymistapoja olen kokeillut: Nainen A oli juuri eronnut edellisestä. Kun näin hänet, kysyin, miten menee, jos haluaa puhua niin voi puhua mulle. Laitoin fb:ssä viestin, että jos haluaa jotain piristystä, voitais mennä vaikka leffaan. Ei toiminut, vaikka yritin olla ystävällinen ja korostin sitä, että hyvä että he erosivat, eli annoin myötätuntoa. Nainen B:hen kokeilin kusipäätaktiikkaa. Eli välillä kiinnitin häneen huomiota, välillä ignorasin tai pilkkasin. Lopulta kun kysyin häntä ulos, hän katsoi mua suu auki ja poistui paikalta. Ei siis toiminut, vaikka olen lukenut että kusipäisyys vetoaa naisiin. Nainen C oli vähän erikoinen, tykkäsi jostain taideleffoista ja gallerioista. Menin hänen seuranaan varmaan viisiin eri gallerioihin ja johonkin leffanäytöksiin. Tylsistyin kuoliaaksi niissä, enkä saanut mitään vastakaikua naiselta. Lopulta kun yritin suudella, hän työnsi mut pois ja kysyi että mitä vittua teen. Kysyin, että eikö olla jo suuteluvaiheessa. Nainen sanoi että mitä helvettiä, hän on pitänyt mua vaan kaveria jonka kanssa voi käydä gallerioissa. Tulipa tosi kiva fiilis. Ei siis toiminut, tuli tosi hyväksikäytetty olo vaan. Nainen D oli sellainen vähän pissismäinen. Ajattelin, että häneen tehoaa lahjominen. Vein kukkia ja kerran jopa rannekorun. Juttelin hänelle paljon ja kehuin häntä. Tilasin muutaman kerran pizzaa hänen kotiovelleen yllätykseksi. Hän vaikutti ihan ystävälliseltä ja otti aina lahjat vastaan. No tämä huipentui sitten siihen, että hänen äitinsä soitti minulle yksi päivä, ja käski lopettaa tyttären häiriköiminen tai hän tulee iskemään hampaat kurkkuun. Vaikka en missään välissä ollut häiriköinyt. Ei siis toiminut... Ja niin edelleen. Kertokaa, missä olen mennyt näissä pieleen?? [/quote] Oli pakko yläpeukuttaa. Tätä oli hauska, ei saatana!! ::DD
[/quote]
Jos tämä oli ap:n tuotos, hän on kaikkea muuta kuin tavallinen. o.O
Oliko D alaikäinen? Pieleen siinä?
C ei anna vastakaikua -> kannattaa jättää vaan enää menemättä galleriaan ja unohtaa sen sijaan, että yrittää suudella
A haluaa rauhassa katsoa ympärilleen ennen uutta suhdetta ja mistä tiesit että ero oli hänelle hyvä asia (myötätunto?)?
Case B: tarviiko edes kommentoida. Huh.
En edelleenkään usko, että vain minussa voi olla vika. Yritin kuitenkin olla ystävällinen, pois lukien nainen B, jota testasin kusipäisyydellä. Niin ja D ei ole alaikäinen vaan ihan aikuinen.
Ap:n taitaa olla vaikea tulkita toisen signaaleja. Silloin voisi harkita kysyvänsä ihan suoraan.
Olen jostain lukenut, että 35 on miehellä eräänlainen vedenjakajaikä. Kokemusta on tuohon ikään mennessä karttunut jos jonkinlaista, se oma identiteetti on ainakin yleensä löytynyt ja testosteronin määrä alkaa hiljalleen laskea. Tästä seuraa, että vuosien vieriessä jaksaa koko ajan vähemmän olla kiinnostunut siitä kuinka naisia miellytetään. Tulos kun on aina se, että naisia ei voi miellyttää muuta kuin hetkellisesti.
Naisten sisäänrakennettu tyytymättömyys saattaa jopa olla isoin tekijä, joka on halki vuosituhansien ajanut miehiä tutkimaan, kehittämään ja valloittamaan eli luomaan sellaisen maailman, jossa elämme.
Testosteronitasojen lasku auttaa huomaamaan, että elämässä on NIIN paljon muutakin kuin vain yrittää hankkia naisten suosiota. Parikymppisenä jaksoi hillua yökerhossa 3-4 kertaa viikossa iskien joka ilta vähintään viittä eri naista ja ennätysiltana tusinaa. En edes uskalla laskea kuinka paljon aikaa, rahaa ja vaivaa tuohon touhuun kului hukkaan: ajatuskin hirvittää. Yli 35-vuotiaana viitsii enää 2-3 kertaa vuodessa yrittää ja silloinkin mieluiten jossakin sellaisessa tilaisuudessa, johon selvästi tullaan tutustumaan ihmisiin (esimerkiksi pikadeitit).
Ei toiseen ihmiseen tutustuminen tarvitsisi olla niin vaikeaa ja työlästä kuin se nykyään on. Naiset vain ovat tällaiset säännöt asettaneet ja alati vähenevä joukko miehiä kykenee nämä vaatimukset täyttämään. Meidän muiden kannattaa ottaa iisisti ja keskittyä muihin asioihin.
Terveisin 35-vuotias yli 180-senttinen lapseton, maisterikoulutettu ja työtä tekevä mies, joka käy 5-6 kertaa viikossa kuntosalilla. Sosiaalinen, omat hiukset päässä, hygieniasta huolehtiva, karvat ojennuksessa ja leikattuina jne. eli ihan se perinteinen "paketti", jota naiset puheissa sanovat etsivänsä.
PS. Tämä ei ollut ruikuttamista tai säälin hakemista katkeran peräkammaripojan suulla impotenssia potevaa pientä munaa runkkaillen, vaan lyhyt vallitsevan tilan kuvaus.
Nainen A: oot heti korppikotkana raadolla ja oliko se sen naisen mielestä hyvä kun erosivat vai miksi sanoit sille niin?
Nainen B: olit kusipää
Nainen C: näyttelit että sua kiinnostaa ne näyttelyt vastapalveluksen takia, missä vaiheessa aioit kertoa naiselle ettei sua kiinnosta käydä näyttelyissä ja jos kulttuuri on C:lle selkeästi tärkeää, miksi kuvittelet että hän haluaisi miehen jota se ei kiinnosta?
Nainen D: Aivan uskomattoman alentuva asenne tähän naiseen, ja tilasitko niitä pizzoja sinne ovelle kun et ollut itse siellä, stalkkasitko että hän on varmasti kotona?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:02"]Esimerkiksi tällaisia lähestymistapoja olen kokeillut:
Nainen A oli juuri eronnut edellisestä. Kun näin hänet, kysyin, miten menee, jos haluaa puhua niin voi puhua mulle. Laitoin fb:ssä viestin, että jos haluaa jotain piristystä, voitais mennä vaikka leffaan. Ei toiminut, vaikka yritin olla ystävällinen ja korostin sitä, että hyvä että he erosivat, eli annoin myötätuntoa.
Nainen B:hen kokeilin kusipäätaktiikkaa. Eli välillä kiinnitin häneen huomiota, välillä ignorasin tai pilkkasin. Lopulta kun kysyin häntä ulos, hän katsoi mua suu auki ja poistui paikalta. Ei siis toiminut, vaikka olen lukenut että kusipäisyys vetoaa naisiin.
Nainen C oli vähän erikoinen, tykkäsi jostain taideleffoista ja gallerioista. Menin hänen seuranaan varmaan viisiin eri gallerioihin ja johonkin leffanäytöksiin. Tylsistyin kuoliaaksi niissä, enkä saanut mitään vastakaikua naiselta. Lopulta kun yritin suudella, hän työnsi mut pois ja kysyi että mitä vittua teen. Kysyin, että eikö olla jo suuteluvaiheessa. Nainen sanoi että mitä helvettiä, hän on pitänyt mua vaan kaveria jonka kanssa voi käydä gallerioissa. Tulipa tosi kiva fiilis. Ei siis toiminut, tuli tosi hyväksikäytetty olo vaan.
Nainen D oli sellainen vähän pissismäinen. Ajattelin, että häneen tehoaa lahjominen. Vein kukkia ja kerran jopa rannekorun. Juttelin hänelle paljon ja kehuin häntä. Tilasin muutaman kerran pizzaa hänen kotiovelleen yllätykseksi. Hän vaikutti ihan ystävälliseltä ja otti aina lahjat vastaan. No tämä huipentui sitten siihen, että hänen äitinsä soitti minulle yksi päivä, ja käski lopettaa tyttären häiriköiminen tai hän tulee iskemään hampaat kurkkuun. Vaikka en missään välissä ollut häiriköinyt. Ei siis toiminut...
Ja niin edelleen. Kertokaa, missä olen mennyt näissä pieleen??
[/quote]
Face palm.. Ole oma itsesi. Voi hyvänen aika.. Ja loppu se puhe lompakoista.. Typerää.. Olisiko kuitenkin hyvä itsetunto joka tehoo niin miehiin kuin naisiinkin.
Meen nyt kauppaan, tuu sinne, ootan sua siellä leipätiskin luona! :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:19"]
Olen jostain lukenut, että 35 on miehellä eräänlainen vedenjakajaikä. Kokemusta on tuohon ikään mennessä karttunut jos jonkinlaista, se oma identiteetti on ainakin yleensä löytynyt ja testosteronin määrä alkaa hiljalleen laskea. Tästä seuraa, että vuosien vieriessä jaksaa koko ajan vähemmän olla kiinnostunut siitä kuinka naisia miellytetään. Tulos kun on aina se, että naisia ei voi miellyttää muuta kuin hetkellisesti.
Naisten sisäänrakennettu tyytymättömyys saattaa jopa olla isoin tekijä, joka on halki vuosituhansien ajanut miehiä tutkimaan, kehittämään ja valloittamaan eli luomaan sellaisen maailman, jossa elämme.
Testosteronitasojen lasku auttaa huomaamaan, että elämässä on NIIN paljon muutakin kuin vain yrittää hankkia naisten suosiota. Parikymppisenä jaksoi hillua yökerhossa 3-4 kertaa viikossa iskien joka ilta vähintään viittä eri naista ja ennätysiltana tusinaa. En edes uskalla laskea kuinka paljon aikaa, rahaa ja vaivaa tuohon touhuun kului hukkaan: ajatuskin hirvittää. Yli 35-vuotiaana viitsii enää 2-3 kertaa vuodessa yrittää ja silloinkin mieluiten jossakin sellaisessa tilaisuudessa, johon selvästi tullaan tutustumaan ihmisiin (esimerkiksi pikadeitit).
Ei toiseen ihmiseen tutustuminen tarvitsisi olla niin vaikeaa ja työlästä kuin se nykyään on. Naiset vain ovat tällaiset säännöt asettaneet ja alati vähenevä joukko miehiä kykenee nämä vaatimukset täyttämään. Meidän muiden kannattaa ottaa iisisti ja keskittyä muihin asioihin.
Terveisin 35-vuotias yli 180-senttinen lapseton, maisterikoulutettu ja työtä tekevä mies, joka käy 5-6 kertaa viikossa kuntosalilla. Sosiaalinen, omat hiukset päässä, hygieniasta huolehtiva, karvat ojennuksessa ja leikattuina jne. eli ihan se perinteinen "paketti", jota naiset puheissa sanovat etsivänsä.
PS. Tämä ei ollut ruikuttamista tai säälin hakemista katkeran peräkammaripojan suulla impotenssia potevaa pientä munaa runkkaillen, vaan lyhyt vallitsevan tilan kuvaus.
[/quote]
Pika-analyysinä sinussa ei ole muuta vikaa kuin tuo nais-miesteorian ylianalysointi. Minä 40 täyttänyt nainen ja kai sitä vaan alkaa tässä vaiheessa jo 'luovuttaa' ja on jo tottunut elämään yksin ja elämä on täyttynyt kaikella muulla. Eikä ne hormonitkaan enää purista siihen miehenkaipuuseen kuten nuorempana. Ihan normaalia puolin ja toisin, voisin kuvitella. Säälittäväähän se olisi vuosikymmenestä toiseen käyttää tolkuttomasti aikaa ja energiaa kumppaninetsintään. Siellä salilla on huomattavasti kivempaa.
Sulla ei ole rahaa tai tarpeeksi pitkä rikosrekisteri.
-Mies XX
Sellainen tarkoitushakuisuus on aika ikävää ja ehdottomasti turn-off. "Mä tässä olen tapaamassa _naista_" Yhhyh. Jos voisit olla edes vähän sillä tavalla niin kuin normaalien ihmisten kanssa, voisi olla aika jees.
Miksi naiselle on niin kamalaa, että osoittaa kiinnostuksensa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:48"]
[/quote]
Varmaan riippuu kuinka sen osoittaa ja missä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:48"]
[/quote]
Muista naisista en tiedä, mutta oman miehen kanssa olen päätynyt yksiin sillä tavalla, että hän asettautui "metsästykselle alttiiksi" ja oli siinä samassa aivan oma itsensä / ei esittänyt mitään. Siinä sitten "metsästäessä" into heräsi. Sellaiset "käykö neiti(/pimpsalla varustettu henkilö) usein täällä" ovat pelkästään ällöttäviä. Tulee sellainen olo, että on koirien kusitolppaa vastaava esine. Vähemmästäkin pimpsa kuivuisi / tekisi mieli suoria tiehensä.
Harmillisinta on se, että vaikka useilla miehillä on huomattavia fyysisiä avuja (kuten tällä lenkkeilyä harrastavalla ap:llakin varmasti on), ne menettävät merkityksensä just tuollaisen ällöyden ja epätoivoisen yrittämisen takia.
No miksi siitä kiinnostumisesta pitää loukkaantua?
A, B, C, D: Et ollut missään näistä tapauksessa kiinnostunut ihmisestä vaan "naisesta". Pelasit ja temppuilit. Yhdelle feikkasit kiinnostuksen kohteesi, kahta (B ja D) kohtaan olit täysi sika, yhtä yritit iskeä kuin korppikotka. Yök. Olet ihan hukassa ja sen huomaa. Sinulle on ihan sama millainen toinen ihminen on, kunhan sillä on pillu. Et tunnu tietävän edes millainen itse olet, jos tietäisit, niin et yrittäisi pyydystää aivan eri tyyppisiä naisia naurettavilla strategioilla vaan etsisit kivaa ihmistä.
Lakkaisit nyt aluksi edes lässyttämästä että olet kiltti. Et ole. Alkuun pääsisit sisäistämällä, että naisetkin ovat ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:06"]
No miksi siitä kiinnostumisesta pitää loukkaantua?
[/quote]
Ei siitä pidä loukkaantua. Se on vaan aikamoinen turn-off ja se, että kokee sen sellaiseksi -> ei sille voi mitään.
Semmoinen virittää sympaattisen hermoston tiettyyn tilaan ja aiheuttaa poistumisen paikalta. Eihän ihminen pysty esim. ruuansulatustaan tai punastumistaankaan hallitsemaan, paitsi ehkä jotku fakiirit tms. poikkeusyksilöt. Tai vaikka erektiota.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:35"]
Mitä hauskaa toisen epäonnistumisessa on?
[/quote]
Naiset tykkäävät nauraa ihmisille.