Lidlin vaatteet myydään sekunneissa. Kuka ne ostaa?
Profiloikaa.
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:41"]Ostan Lidlistä ruoat ja vaatteita sekä itselleni että lapselleni. Kenkiä en osta.[/quote] Mikset muuten osta kenkiä? ap [/quote] Ne on liian muovisen tuntuisia. Halvat vaatteet voivat olla ihan hyviä, halvat kengät eivät. [/quote] Olen kuullut kehuttavan niitä lenkkareita. Olivat myös ihan hyvännäköisiä. Lenkkarit on yleensä muutenkin tekstiiliä ja muovia, myös kalliit merkit. [/quote] No ei ole hyviä ne lenkkarit. Vaimennus puuttuu täysin. Saa jalat rikki nopeasti.
[/quote]
Oli ne vaimennettuja. Millaisia sinä ostit?
Te, jotka ostatte vaatteita Lidlistä, ette ole luultavasti nähneet sitä BBC:n dokumenttia Aasian vaateteollisuudesta... Siinä näytettiin tehtaita, joilta tulee vaatteita Lidliin, H&M:ään ym. Työntekijät tekivät 18-20 h päiviä orjapalkalla ja nukahtelivat seisaalleen työnsä parissa. Suosikaa eurooppalaista!!!
Alapeukkusadetta odotellessa, mutta tätä se vaateteollisuus on.
Lasten kengät on ollut ainakin tosi hyviä. Ostin vuosi sitten kalliit merkkilenkkarit pojalle ja hajosivat alle viikon käytön jälkeen. Pohja lähti irtoomaan. Poika tuolloin 4v. Ostin seuraavaksi lidlistä lenkkarit pojalle ja käytti niitä koko viime kesän. Nyt kaivoin ne kaapista ja ihmettelin kun olivat tosi hyvässä kuosissa vaikka todella olleet käytössä. Tosin ovat jo pienet joten täytyy ootella lidlin laatenlenkkareita taas.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:41"]Ostan Lidlistä ruoat ja vaatteita sekä itselleni että lapselleni. Kenkiä en osta.[/quote] Mikset muuten osta kenkiä? ap [/quote] Ne on liian muovisen tuntuisia. Halvat vaatteet voivat olla ihan hyviä, halvat kengät eivät. [/quote] Olen kuullut kehuttavan niitä lenkkareita. Olivat myös ihan hyvännäköisiä. Lenkkarit on yleensä muutenkin tekstiiliä ja muovia, myös kalliit merkit.
[/quote]
Täällä yksi tyytyväinen lenkkarien käyttäjä. Ensimmäiset halpislenkkarit, sitten 60-luvun tarhaiän. 70-luvulta lähtien vain merkkilenkkareita (Karhu, Adidas, Brooks, Nike jne) ja 1990-luvun lopulta lähtien pelkkää Asicsia. Olen koko ikäni harrastanut liikuntaa, nuorempana kilpailumielessä. Vaikka en koskaan varsinaisesti juoksua harrastanutkaan, niin kestävyyslajeja kuitenkin ja Cooperissakin meni jo 14 vuotiaana yli 3500. Nykyään lenkkeily pääasiassa kävelyä, mutta myös jonkun verran hölkkää.
On siis erittäin vankka kokeus hyvistä ja kalliista lenkkareista. Viime vuonna ostin ihan piruuttani testiin Lidlin lenkkarit ja kun Asicsit oli loppuun käytetty, niin otin ne ensin väliaikaiskäyttöön, kunnes ostaisin uudet Asicsit. Väliaikaiskäytttö on nyt venynyt liki vuoden mittaiseksi ja mitään tarvetta en ole Asicseille nähnyt, koska Lidlilenkkarit ovat olleet käyttööni juuri passelit, enkä edes mitään kummempaa eroa Asicseihin ole huomannut. Minulla siis ainakin toistaiseksi Asics historia päättyi tähän ja seuraavatkin lenkkarit ostan murto-osa hinnalla Lidlistä.
Muutenkin Lidlin urheiluvaatteissa (ja varmaan muissakin vaatteissa)on hyvä hintalaatusuhde, joten en ihmettele yhtään, miksi ne niin nopeasti laarista häviävät. Myös se vaikuttaa menekkiin, että monilla keskustelupalstoilla on oma Lidl ketju joissa ennakolta informoidaan, mitä on tulossa myyntiin. Erityisesti urheilutekstiilejä kommentoidaan monella palstalla. Ainakin fillarifoorumissa on erittäin aktiivinen Lidl-sälä ketju jossa jatkuvasti informoidaan tulevista tarjouksista erityisesti urheilu ja pyöräily varusteista, mutta myös muistakin. Käyttäjäkokemuksia on myös paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:21"]
Te, jotka ostatte vaatteita Lidlistä, ette ole luultavasti nähneet sitä BBC:n dokumenttia Aasian vaateteollisuudesta... Siinä näytettiin tehtaita, joilta tulee vaatteita Lidliin, H&M:ään ym. Työntekijät tekivät 18-20 h päiviä orjapalkalla ja nukahtelivat seisaalleen työnsä parissa. Suosikaa eurooppalaista!!!
[/quote]
Ai että Lidlin vaatteet ovat tällaisiat paikoista ja muiden ei?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Oletko itse niin pölvästi, että luulet muiden merkkien olevan sen kummempia? Tuota tekevät kaikki, enkä yhtään ihmettelisi, jos kilpailijat ovat olleet mukana noiden dokumenttien rahoittamisessa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:45"]
Faktatieto: ostaja on hintatietoinen DI. Varsinkin urheiluvaatteet ovat kuulemma hyviä, ostaa myös lapsille.
[/quote]
Ostaja on köyhä. Hintatietoinen jättää Lidlin vaatteet oikeasti niitä tarvitseville, esim. työttömille ja yksinhuoltajille.
Ostin Lidlistä 4 euron legginsit ja yllätyin vähän itsekin, kuinka hyvät ne oli. Ois pitänyt ostaa heti kahdet.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:17"]
Ei ihan liity aiheeseen, mut miks ihmeessä lidlin naisten kenkien koot loppuu 40:een? Minä 41 koon nainen en voi ostaa ikinä kenkiä, jotka joskus on ihan hienoja :(
[/quote]
Ja kaikkien miehille tarkoitettujen vaatteiden suurin koko on 56 vaikka miesten koko alkaa 60:stä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:03"]
Ja kuulemma lähes ilmainen kosmetiikkakin on Lidlissä niin hyvää.
[/quote] Niin hyvää, että mitä?
[/quote]
Niiden rasva voitti jonkun testin. Jäi kosmetiikkamerkitki taakse.
[/quote]
Meikeistä en tiedä, mutta partavesi on ehdottomasti parasta mitä ikinä olen käyttänyt. Nelisen vuosikymmentä olen naamaani höylännyt ja käyttänyt merkkiä jos toistakin, myös kalliita.
ostin lapselleni kolmen euron t-paidan, joka on säilyttänyt napakkuutensa ja kuvansa! loistolaatua, kun vertaa esim. HenkkaMaukan rätteihin..
samoin itselleni ostamat vitosen rintsikat olivat positiivinen yllätys, olisi pitänyt ostaa kahdet! :)
minulla on juuri nyt päällä Lidlin toppi ja kirppikseltä ostetut farkut, kädessä on Lidllin energiajuoma ja lapset katsovat tyytyväisenä Lidlistä ostettua elokuvaa.
on lähikauppa ja todella halpa, kun vertaa johonkin Citymarkettiin !
olemme äidin kanssa omenalihavia ja yleensä toppini rullautuvat ylös mahan kohdalta!
kerran olin äidin luona käymässä ja kiitos innokkaan koiran, sain kahvit päälle! onneksi jo jäähtyneen kahvin, selvisin märillä vaatteilla.. no kuitenkin, äiti lainasi minulle kauniin tummanpunaisen, hihattoman paidan joka istui kuin hanska eikä pomppinut jatkuvasti ylös! kotona laitoin viestin, että mistä näitä paitoja saa? mulle kanssa!
vastaus, Lidl
Vierailija kirjoitti:
olemme äidin kanssa omenalihavia ja yleensä toppini rullautuvat ylös mahan kohdalta!
kerran olin äidin luona käymässä ja kiitos innokkaan koiran, sain kahvit päälle! onneksi jo jäähtyneen kahvin, selvisin märillä vaatteilla.. no kuitenkin, äiti lainasi minulle kauniin tummanpunaisen, hihattoman paidan joka istui kuin hanska eikä pomppinut jatkuvasti ylös! kotona laitoin viestin, että mistä näitä paitoja saa? mulle kanssa!
vastaus, Lidl
Joo toi on huomattu. Olen itse isorintainen tiimalasi, ja Lidlin paidat eivät vain istu. Harmi, kun olisivat edullisia. Yläosat tehty ompuille ja alaosat pitkäjalkaisille joille ei ole vyötäröä. Olisi kiva kun löytyisi muunkinlaisille vartanlonmalleille sopivia malleja. Toki tiimalasin on hankalaa löytää vaatteita muualtakin mutta Lidlin vaatteissa se ongelma korostuu: housut aina liian isoja vyötäröltä ja paidat kinnaa rintojen kohdalta vaikka mahan kohdalla on tilaa.
Mä olen ostanut urheilurintaliivit. Olen pienirintainen, mulle hyvät. Olen hyvätuloinen kaupunkilainen.
Olen ostanut collegepaidan, stay upeja ja sukkahousuja. Ihan tyytyväinen oon ollut laatuun. Eikä meidän lähimmästä Lidlistä oo vaatteet ollu koskaan loppuunmyyty.
Pitänee seuraavaksi ottaa testiin leggingsit tai perustoppi.
Ihan hyvin vois myös kysyä että mikseivät myy numeroa 37, vaikka minulla sen kokoinen jalka.
Sinä aamuna, jolloin mainoksen mukaan tuli miesten työhousuja myyntiin, olin hyvissä ajoin odottamassa Lidlin aukeamista. Olin päättänyt ostaa isointa kokoa niin monet kuin niitä olisi. Olin ensimmäinen ja ainoa asiakas housukasaa penkomassa ja tein kuten olin päättänyt, ostin kaikki koon 58 housut. Kaikki yhdet. Oli muuten alkukankeuden jälkeen tosi mukavat työhousut ja käytin niitä pitkään.
Ne muotitietosimmat pukeutuu nykyään lidlin vaatteisiin. Ootteko huomanneet saman?