Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin vaatteet myydään sekunneissa. Kuka ne ostaa?

Vierailija
16.05.2015 |

Profiloikaa.

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viikko sitten pari mekkoa ja pari paitaa. Ihan zaran laatu ovat. Olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
142/164 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Swiddu tää palsta on oikea wt:n kokoontumisajot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut eilen enää yhen jälkee Lidlissä yhtään naisten hupparia jäljellä tai no oli yks jättikokoinen ja tarjoukset alkoi eilen.

Miesten huppareita oli kyl iso pino jäljellä..

Kuinkakohan monta niitä naisten huppareita edes olo myynnissä..

Tuskin kovin montaa..

Olisi ollut vain tarpeellinen itselleni ku siinä näytti olevan vetoketju taskut ja semmoset hupparit on harvassa tai ne maksaa maltaita.

Ja kyllä olen työtön, mut ei kaikki työttömät kotona istu, joten en kerennyt aikasemmin Lidliin..

Vierailija
144/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxl-koko mahtuu useimmille.

Vierailija
145/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaatteita Lidlistä. Olen 28 vuotias, M kokoinen toimihenkilö talousalalla. Esimerkiksi parhaimmat urheiluleggarit olen ostanut lidlistä. Ovat napakkaa kangasta, josta ei näy läpi ja hinta on edullinen. 

Vierailija
146/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 40v  työkyvyttömyyseläkkeellä oleva kahden lapsen äiti. Lidli on lähikauppani ja samalla kun ostan ruokaa,  skekkaan myös vaatelaarit. Tänään löysin kahdet legginsit  ja rintaliivit :)

Vierailija
147/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28v opiskelija. Tai siis jos kerkeen tai pääsen vaatteiden lähelle, yleensä niitä hypistelee joukko venäläisiä. T. Lappeenrannasta

Vierailija
148/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä katsomassa lidlin outleteissa. Siellä vasta valinnanvaraa vaatteissa löytyykin. Myös aiemmin myynnissä olleita ja jo kaupoista myynnistä poistuneita. Ainoa huono puoli että ovien edusta täynnä kiiluvasilmäisiä jobbareita odottelemassa heti ennen liikkeen aukeamista.

Vierailija
149/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääpä katsomassa lidlin outleteissa. Siellä vasta valinnanvaraa vaatteissa löytyykin. Myös aiemmin myynnissä olleita ja jo kaupoista myynnistä poistuneita. Ainoa huono puoli että ovien edusta täynnä kiiluvasilmäisiä jobbareita odottelemassa heti ennen liikkeen aukeamista.

Missä ne Lidlin outletit sijaitsee? Olen kuullut vaan huhuja, kukaan ei suostu kertomaan osoitteita. Onko ne kiinteitä vai pop-uppeja?

Vierailija
150/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on, kun minusta kaikki kokeilemani Lidlin vaatteet ovat olleet aika kauheita? 🤔 Sukkia olen kyllä ostanut ja useimmista tykännyt.

Yhdet juoksutrikoot ostin kun olen kuullut kehuttavan. Ne ovat todella epämiellyttävää materiaalia, kuin peltiä olisi ohut kerros päällä. Yleensä ostan jumppakamppeet Nikelta, ja ne ovat aina olleet pehmoiset ja mukavat.

Vaatteissa on jotenkin meikäläiselle outo mitoitus, tuntuu että mittasuhteet on jotenkin väärät. Paria trikoopuseroa käytin, mutta ne nyppääntyit muutaman pesun jälkeen härskisti. Joku 2-pack trikoopuseroita mulla myös oli. Niissä puseroissa oli vaan hurjan isot kaula-aukot, jolloin rintaliivien olkaimet jäävät tökerösti esille. Parhaiten mulle (kuten varmaan useimmille lyhytkaulaisille suomalaisille 😁) sopii vähän laajempi kaula-aukko, mutta niitä ei oikein löydy ja nämä oli sitten vähän turhankin antavat.

Vierailija
151/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on, kun minusta kaikki kokeilemani Lidlin vaatteet ovat olleet aika kauheita? 🤔 Sukkia olen kyllä ostanut ja useimmista tykännyt.

Yhdet juoksutrikoot ostin kun olen kuullut kehuttavan. Ne ovat todella epämiellyttävää materiaalia, kuin peltiä olisi ohut kerros päällä. Yleensä ostan jumppakamppeet Nikelta, ja ne ovat aina olleet pehmoiset ja mukavat.

Vaatteissa on jotenkin meikäläiselle outo mitoitus, tuntuu että mittasuhteet on jotenkin väärät. Paria trikoopuseroa käytin, mutta ne nyppääntyit muutaman pesun jälkeen härskisti. Joku 2-pack trikoopuseroita mulla myös oli. Niissä puseroissa oli vaan hurjan isot kaula-aukot, jolloin rintaliivien olkaimet jäävät tökerösti esille. Parhaiten mulle (kuten varmaan useimmille lyhytkaulaisille suomalaisille 😁) sopii vähän laajempi kaula-aukko, mutta niitä ei oikein löydy ja nämä oli sitten vähän turhankin antavat.

Tähän vielä lisään, että ketjussa mainittiin että Lidlin urheilutrikoot olivat napakat. Todellakin olivat sitä! Mutta kyllä juoksutrikoo voi istua kauniisti ja olla silti tosi pehmoinen ja mukava. Olen silleen vähän herkkis, en tykkää käyttää yhtään epämukavia vaatteita.

Vierailija
152/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne Lidlin outletit sijaitsee? Olen kuullut vaan huhuja, kukaan ei suostu kertomaan osoitteita. Onko ne kiinteitä vai pop-uppeja?

Eikö täälläkään kukaan suostu paljastamaan salaisuutta?

Vierailija
153/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut myös alelaarista niitä, ei ne kaikki mene sekunneissa.

Vierailija
154/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan pihiyden ja junttiuden multihuipentuma, kun omistan Lidlin vaatteita ostettuna kirppiksen alennusmyynnistä.

Vierailija
155/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kengät ja pari kimonoa viime vuosina. Aivan ihania ja kestäviä. Yks laukkukin on.

Vierailija
156/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut myös alelaarista niitä, ei ne kaikki mene sekunneissa.

On niin vähän niitä (3kpl koko maassa) ettei niistä iloa monellekaan olisi...

Vierailija
157/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin farkut on ehkä parhaat mitä mulla on. Ostin vuosia sitten neuletakin, joka vieläkin on kuin uusi, musta ja sellainen klassisen tyylikäs, että sen voi laittaa arkeen ja juhlaan. Lidlin urheiluhousut sopii tosi hyvin työhaalarin alle, ei kierrä ei hierrä, joustaa. Miesten puolelta mulla on käytössä semmosia pitkähihaisia mitälie työpaitojako. Jälleen kerran, sopii hyvin työhaalarin alle.

38v duunarinainen, joka inhoaa vaatekaupoissa käymistä.

Vierailija
158/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä Vasarakadulla on outlet-myymälä. Mutta sulle tietenkin väärässä paikassa.

Vierailija
159/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostetaan koska ne ovat halpoja.

Vierailija
160/164 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Klum tässä hei vaan moi!

Ostakkee Ostakkee..uus mieheni haluaa uuden urheiluauton

kiitos kaikille ESMARA faneille

Danke Shön!