Lidlin vaatteet myydään sekunneissa. Kuka ne ostaa?
Profiloikaa.
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:41"]Ostan Lidlistä ruoat ja vaatteita sekä itselleni että lapselleni. Kenkiä en osta.[/quote] Mikset muuten osta kenkiä? ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:41"]Ostan Lidlistä ruoat ja vaatteita sekä itselleni että lapselleni. Kenkiä en osta.[/quote] Mikset muuten osta kenkiä? ap
[/quote]
Ne on liian muovisen tuntuisia. Halvat vaatteet voivat olla ihan hyviä, halvat kengät eivät.
Venäläiset on niiden kimpussa Kampissa...ja minä, joka arvostan hyvälaatuisia perusvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Ne on liian muovisen tuntuisia. Halvat vaatteet voivat olla ihan hyviä, halvat kengät eivät.
[/quote]
Olen kuullut kehuttavan niitä lenkkareita. Olivat myös ihan hyvännäköisiä. Lenkkarit on yleensä muutenkin tekstiiliä ja muovia, myös kalliit merkit.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:45"]Täälläpäin ainakin kaikki mummot ovat jo aamusta jonossa hamstraamassa kaikki naisten vaatteet ja lasten vaatteet ja lelut.
[/quote]
Täälläkin on jono Lidliin aina ma ja to-aamuisin, eikä ne kaikki edes ole mummoja, vaan ihan myös keski-ikäisiä, sekä naisia että miehiä! Välillä on ihan hirvittänyt kun vahingossa olen eksynyt sinne juuri avaamisaikaan ja ihmiset ryntää hullunkiilto silmissä hamstraamaan halpoja tuulitakkeja. :D
Urheiluharrastajat ostavat urheiluvaatteet. Niissä on kaikkien aikojen paras hintalaatusuhde.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:59"]
Ainakin jumppavaatteissa hinta ja laatu kohdillaan.
[/quote]
Kuten myös sukissa ja alushousuissa. Ostan aina kun kohdalle sattuu.
Urheiluvaatteita ja kenkiä minä ostan. Just ostin niitä 9,90€ tennareita ja voin sanoa että ovat paremmat ja kestävämmät kuin adidaksen vastaavat.
minä ostan olen tukkumyyjä,ostan sieltä kaikki vaatteet pois halvalla sitten myyn kolminkertaisella hinnalla keskituloisille.
Tällä hetkelläkin päälläni Lidlin urheilurintsikat ja joogahousut. Joissakin (sisä-)urheiluvaatteissa laatu todella hyvä, mutta ei voi sokkona ostaa laadunvaihtelun takia. Esim. urheilurintsikoissa juurikin hirveästi eroja. Suosittelen ehdottomasti pienibudjettisille aloittelijalle, sillä näiden avulla huomaa sen, kuinka suuri ero on puuvillapaidassa hikoilun ja urheilupaidassa hikoilun välillä. Eettisyydessään takuulla täysin samalla tasolla kuin suurilla katteilla myytävät "merkkituotteet".
Minä ostan aina, kun pääsen käymään Lidlissä, omalla paikkakunnallani sitä ei ole. Ostan sieltä vaatteiden lisäksi isoja säkkejä koiranruokaa ja pesuaineita.
N32 aikuisopiskelija.
Mä ostin urheilutakin ja -housut. Todella hyvät! Oon 29v nainen, töissä ja opiskelen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:45"]Esimerkiksi isokokoisua vaatteita taitaa olla kerralla aika pieni erä myynnissä. Itse ostan aika paljon urheiluvaatteita, ovat ihan käyttökelpoisia lenkillä.
[/quote]
Himputin kännykkä, siis isokokoisia vaatteita.
Ja ihmiset kun ovat niin kriittisiä. Minkä ihmeen takia ostavat niitä?
30-vuotias opiskelija, 2-lapsen yh nainen. Treenivaatteet, lasten kengät ja ulkovaatteet ostan mielellään lidlistä. Alusvaatteista isot rintaliivit on hyviä (mulla d-kuppi). Ja positiivinen yllätys oli puuvillasatiiniset lakanat sekä lontoo-kuvioinen pussilakasetti. Hinta ja laatu todellakin kohtaa. Esim rintaliivit 5,90€, kengät 12,90€, treenihousut 7,90€.
Täälläpäin ainakin kaikki mummot ovat jo aamusta jonossa hamstraamassa kaikki naisten vaatteet ja lasten vaatteet ja lelut.