Lidlin vaatteet myydään sekunneissa. Kuka ne ostaa?
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:40"]
lihava työtön ämmä.
[/quote]
Älä sano itsestäsi noin! <3
[/quote]
Miksi ei? Liiterin kanta-asiakas.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:41"]
Ja ihmiset kun ovat niin kriittisiä. Minkä ihmeen takia ostavat niitä?
[/quote]
Koska ne ovat Lidlin, halpa paska uppoaa suomalaisiin paremmin kuin mikään. Noihin samoihin roitteihin kun lyötäisiin Niken tms leima, ne muuttuisivat surkealaatuisiksi sillä sekunnilla. :)
T Lidlin myyjä
[/quote]
Et oletettavasti lukenut ketjua ollenkaan? Olennaista on tuotteen hinta, Niken leima ja kymmenkertainen hinta ei ole se mitä ostajat hakevat, vaan se sama laatu (osin jopa parempi) edullisempaan hintaan. Kun laatu ja hinta kohtaavat, ostaja ostaa vaikka merkki olisi Lidl.
[/quote]
Nike tekee todella laadukasta vaatetta joten turpas kiinni kun et tiedä mistä puhut. Merkki takaa laadun ja jos nike pudottaisi laatua niin saisi heti paljon paskaa niskaan. Kyllä mä sen uskon että lidl tekee omassa hintaluokassaan parasta mut ei se ikinä ole tasoa laatumerkit. Vaatteiden on myös oltava mukavat päällä ja näyttää hyviltä. Nike on mun mielestä parempi mitä adidas mutta adidas on hyvä myös.
[/quote]
Minulla on huonoja kokemuksia niken laadusta. Kaksi urheilutoppia jo saumoista purkautunut ja printtitrikoista printit halkeilee vaikka pesen urheiluvaateohjelmalla ja urheiluvaatepesuaineella ja kokokin on reilu. Lidlin urheiluvaatteet on kaikki pysyneet ehjinä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:03"]Ja kuulemma lähes ilmainen kosmetiikkakin on Lidlissä niin hyvää.
[/quote]
Joo, cien-sarja. Voin suositella! Käytän itse niitä kasvojenpuhdistusaineita ja kasvovoiteita ja koko perhe käyttää shampoita.
Silloin kun tyttö vielä vaippoja käytti, Lidlin vaipat oli muumivaippojen lisäksi ainoita mitkä kävi. Muista tuli tosi paha vaippaihottuma. Lidlin vaipat on ehkä parhaita kaikista!
[/quote]
Vaipat ovat kalliita enkä ole raskinut ostaa.Kun katsoo kappalehintaa niin Liberon maxipakkaus Prismasta tulee halvimmaksi.Samoin Cien vartalovoide on kallista ja paksua tahnaa, Niveaakin saa halvemmalla.
[/quote]
Silloin kun me ostimme vaippoja, 2-3 vuotta sitten, se pieni paketti maksoi 2€. En muista montako vaippaa siinä oli, mutta halvempi kpl-hinnaltaan kuin pampersit ja liberot. Plus että pampersit ja liberot ei meidän tytölle käyneet kun iho "paloi" niistä rikki.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:11"]
Onko tämä muuten joidenkin Liiterin työntekijöiden markkinointiketju?Toisaalta uskonkin että Suomessa projektipäällikötkin pukeutuvat työpaikalle Liiterin vaatteisiin.Kuvaa hyvin Suomea ja Suomen talousongelmien perussyytä.Ankeaa ja vaatimatonta.
[/quote]
Niin totta. Suomi on varmaan ainoa länsimaa jossa ihmiset kilpailevat pihistelyllä ja ankeudella. Joo, jokaisen oma asia, mutta jännästi se, että joku muu omilla rahoillaan ostaa jotain kalliimpaa ja omasta mielestä kauniimpaa, ei olekaan enää hänen oma asiansa, vaan hänelle huudetaan tyhmä! Kuten tässäkin ketjussa. Surullista, mutta suomalaiset itse säästävät maansa hengiltä.
Oikeasti ihmiset, ette te erityisen onnellisilta tuolla toreilla ja turuilla Lidlin rääsyissä ja vanhoissa autoissanne näytä. (Illan toinen lukemani ketju koski ikivanhoja autoja, jotka nekin olivat tietenkin vain tyylikäs hyve).
[/quote]
Käypä tutustumassa saksalaisiin! He vasta tarkkoja ovat rahasta. Siihen Lidlin hyvä hinta/laatusuhde pohjaakin, saksalainen kuluttaja jättää muuten ostamatta.
[/quote]
Asun Saksassa. Uskon tuntevani saksalaiset sinua paremmin, eikä Lidl todellakaan ole normisaksalaisen vaate-, saati kenkäkauppa.
On vanha auto ja Lidlin vaatteitakin ostan ja olen onnellinen. Ei mua kiinnosta mihin toiset rahojaan käyttää, itse käytän mieluiten elämyksiin, matkoihin ja hyvään ruokaan. En hauku toisia valintojensa perusteella, mutta ei pätkääkään kiinnosta nostattaa omaa "statusta" jollain tietyllä vaatteella tai auton merkillä. Ja voin toki joskus ostaa merkkivaatteita, mutta siihen on oltava joku muu syy, kun pelkkä merkki.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:20"]
On vanha auto ja Lidlin vaatteitakin ostan ja olen onnellinen. Ei mua kiinnosta mihin toiset rahojaan käyttää, itse käytän mieluiten elämyksiin, matkoihin ja hyvään ruokaan. En hauku toisia valintojensa perusteella, mutta ei pätkääkään kiinnosta nostattaa omaa "statusta" jollain tietyllä vaatteella tai auton merkillä. Ja voin toki joskus ostaa merkkivaatteita, mutta siihen on oltava joku muu syy, kun pelkkä merkki.
[/quote]
Minäkin käytän reilusti rahaa ruokaan, matkusteluun ja palveluihin. Ostan myös usein uuden auton, ja ostan (merkki)vaatteita täysin oman makuni ja tarpeeni mukaan. En koskaan mieti mitään statuksia tai muuta yhtä pinnallista, olen vaan niin helkutin mukavuuden-, kauneuden- ja laadunhaluinen. Lidlistä en ole koskaan ostanut yhtään vaatetta, enkä oikein muutakaan. Olen silti tasapainoinen ja onnellinen, uskotko?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:20"]
[/quote]
Minäkin käytän reilusti rahaa ruokaan, matkusteluun ja palveluihin. Ostan myös usein uuden auton, ja ostan (merkki)vaatteita täysin oman makuni ja tarpeeni mukaan. En koskaan mieti mitään statuksia tai muuta yhtä pinnallista, olen vaan niin helkutin mukavuuden-, kauneuden- ja laadunhaluinen. Lidlistä en ole koskaan ostanut yhtään vaatetta, enkä oikein muutakaan. Olen silti tasapainoinen ja onnellinen, uskotko?
[/quote]
Uskon mä sen, mutta tässä ketjussahan moni on myös sitä mieltä, että on jotenkin tyylitajuton tai muuten juntti, jos erehtyy jotain Lidlista ostamaan. Ei sieltä ostaminen tee minusta parempaa ihmistä, eikä myöskään huonompaa. Uskotko sinä sen?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:38"]Saksassa pultsarit hortoilee lidlissä halvan viinihyllyn edessä ja kassoilla. Kuka suomessa hortoilee lidlin vaatehyllyjen edessä ei minua hetkauta.
[/quote]
Ei saksassa pultsareita näkynyt. Viinit oli kauniisti rivissä, asiallisesti oliiviöljyjen ja balsamicojen vieressä. No big deal.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:12"]
Onko tämä muuten joidenkin Liiterin työntekijöiden markkinointiketju?Toisaalta uskonkin että Suomessa projektipäällikötkin pukeutuvat työpaikalle Liiterin vaatteisiin.Kuvaa hyvin Suomea ja Suomen talousongelmien perussyytä.Ankeaa ja vaatimatonta.
[/quote]
Niin totta. Suomi on varmaan ainoa länsimaa jossa ihmiset kilpailevat pihistelyllä ja ankeudella. Joo, jokaisen oma asia, mutta jännästi se, että joku muu omilla rahoillaan ostaa jotain kalliimpaa ja omasta mielestä kauniimpaa, ei olekaan enää hänen oma asiansa, vaan hänelle huudetaan tyhmä! Kuten tässäkin ketjussa. Surullista, mutta suomalaiset itse säästävät maansa hengiltä.
Oikeasti ihmiset, ette te erityisen onnellisilta tuolla toreilla ja turuilla Lidlin rääsyissä ja vanhoissa autoissanne näytä. (Illan toinen lukemani ketju koski ikivanhoja autoja, jotka nekin olivat tietenkin vain tyylikäs hyve).
[/quote]
Käypä tutustumassa saksalaisiin! He vasta tarkkoja ovat rahasta. Siihen Lidlin hyvä hinta/laatusuhde pohjaakin, saksalainen kuluttaja jättää muuten ostamatta.
[/quote]
Asun Saksassa. Uskon tuntevani saksalaiset sinua paremmin, eikä Lidl todellakaan ole normisaksalaisen vaate-, saati kenkäkauppa.
[/quote]
Ja vitut missään Saksassa asut.
Älä viitsi trollata.
Varmaan joku köyhä.Koska kyllä mun treenihousut jotka maksaa 100€ on pakosti paremmat+oon parempaa väkeä kun en osta lidlistä
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:20"]
[/quote]
[/quote]
Voi olla, mutta sen lisäksi olet taatusti tyhmä kuin saapas.
Yleensä onnelliset ihmiset ovat keskivertoa simppelimpiä, ja kommettisi todistaa sen osaltasi paikkaansa pitäväksi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:00"]Niin totta. [/quote] Niin totta, että mitä?
Mä en edes kehtaisi ostaa vaatteita mistään Lidlistä. Nolottaisi aivan liikaa.
Ikä 39-v.Nainen. Hoitovapaalla alle keskipalkkaisesta työstä. Ostan urheiluvaatteita (koko setti hommattu: paita, trikoot, lenkkarit, sukat ja urheiluliivit). Kunnollinen urheilu pitäisi vielä aloittaa... Pidän vaatteiden ulkonäöstä ja tuntuvat ihan yhtä laadukkailta kuin esim. Stadiumin oman merkin.
Mitä tästä voimme päätellä? Että aika moni ostaa lidlin vaatteita. Ostaako niitä enää kukaan prismasta ja sittarista? Entäpä intersport ja muut urheilukaupat. Onko niitten myynti laskenut? Onko se heiltä pois?
Sukat, hihattomat paidat, t-paidat ja boxerit tulee ostettua lidlistä.
m39
Minä.34v. lihava työtön ämmä. Ei oo niin väliä mitä on päällä. Ostin just kaikki ison koon t- paidat pois. Hyvä laatuisia ovat. Ei jaksa vaatteilla koreilla. Eikä ne lidlin vaatteet rumia ole, kehtaa vetää päälle.
Esim. minä. Keski-ikäinen filosofian maisteri, pätkätyössä matalapalkkaisella asiantuntija-alalla. Kahden alle kouluikäisen lapsen äiti. Mies diplomi-insinööri, toimenkuva projektipäällikkö. Velaton kerrostalo-asunto, aikeissa omakotitalon osto lähitulevaisuudessa.
Ostan Lidlistä ruoat ja vaatteita sekä itselleni että lapselleni. Kenkiä en osta.
Esimerkiksi isokokoisua vaatteita taitaa olla kerralla aika pieni erä myynnissä. Itse ostan aika paljon urheiluvaatteita, ovat ihan käyttökelpoisia lenkillä.
[/quote]
[/quote]