Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin vaatteet myydään sekunneissa. Kuka ne ostaa?

Vierailija
16.05.2015 |

Profiloikaa.

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteita olen joskus ostanut, juoksuhousut oli ainakin ok hinta-laatusuhteeltaan. Olen opiskelija

Vierailija
42/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:03"]Ja kuulemma lähes ilmainen kosmetiikkakin on Lidlissä niin hyvää.
[/quote]

Joo, cien-sarja. Voin suositella! Käytän itse niitä kasvojenpuhdistusaineita ja kasvovoiteita ja koko perhe käyttää shampoita.

Silloin kun tyttö vielä vaippoja käytti, Lidlin vaipat oli muumivaippojen lisäksi ainoita mitkä kävi. Muista tuli tosi paha vaippaihottuma. Lidlin vaipat on ehkä parhaita kaikista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:03"]Ja kuulemma lähes ilmainen kosmetiikkakin on Lidlissä niin hyvää.
[/quote]

Joo, cien-sarja. Voin suositella! Käytän itse niitä kasvojenpuhdistusaineita ja kasvovoiteita ja koko perhe käyttää shampoita.

Silloin kun tyttö vielä vaippoja käytti, Lidlin vaipat oli muumivaippojen lisäksi ainoita mitkä kävi. Muista tuli tosi paha vaippaihottuma. Lidlin vaipat on ehkä parhaita kaikista!
[/quote] joo ja ne kasvojen kosteus pyyhkeet super hyviä

Vierailija
44/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan 2-5vuotiaille lapsille ihan vain siksi, että oikeasti v*tuttaa jos joku popin paita on ekaa kertaa päällä ja hupsista - mustikkakeitto kaatui rinnuksille tai puussa kiivetessä/pihalla rymytessä koko vaatekerta on pihkassa/rikki. Lidlin lasten vaatteet, tähän saakka ainakin, ovat olleet parempilaatuisia kuin POPin huonoimmat. Kehtaa pukea päälle eikä harmita heittää roskiinkaan, pienemmille säästämisestä nyt puhumattakaan. Tosin normikäytössä noita ei ole saatu puhki vielä kulumaan.

Minä olen pienyrittäjä, osittaisella hoitovapaalla ja lapset kotihoidossa tuolla ruhtinaallisella tuella. Maisterin paperit takataskussa, niillä en kuitenkaan ole vielä koskaan työllistynyt. Ostetaan samalla kauppareissulla viikon ruuat ja säästetään tosi kivasti markettihintoihin verrattuna.

Vierailija
45/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:40"]

Minä.34v. lihava työtön ämmä. Ei oo niin väliä mitä on päällä. Ostin just kaikki ison koon t- paidat pois. Hyvä laatuisia ovat. Ei jaksa vaatteilla koreilla. Eikä ne lidlin vaatteet rumia ole, kehtaa vetää päälle.

[/quote]Ne on muuten hyvälaatusia vaatteita. Parempaa laatua kuin jossain H&M tai Lindexillä.

[/quote]
No ei ole.Aika rumia ovat ilman muotoa.En tajua kuka niitä pitää hyvännäköisinä? Joitain koti- ja jumppavaatteita olen minäkin ostanut mutta kyllä ne tpaidat ja tunikat ovat aika muodottomia retkuja.Eivät kestä pesua ja lötsähtävät.Ei täällä kaduilla Lidl vaatteita näy käyn Lidlissä monta kertaa vko ja katson tarhouslehdet joten tunnistan vaatteet.Ei ainkaan trenditietoisten nuorten naisten vakiokauppa ole:)
[/quote]

Jos joku ostaa Lidlistä perustopit, trikoopaidat tai leggingsit, tuskin niitä erotat muista?
[/quote]
Kuka käyttää niitä muualla kuin kotona? Kotivaatteina ok.Jos pukeutuu kivasti ja trendikkäästi ei Lidlistä vaatteita löydy.Esimerkiksi oliko tämän vai ensi viikon " ranskalaistyyliset" vaatteet :) Ihan perustrikoita mutta samalla hinnalla löytyy toppeja ja trikoota esim.Hm: stä.Ei Lidlin vaatteita voi trendikkäiksi kutsua ja kengät ovat tosi rumia.Jännä juttu että kun lehdestä katsoo näyttävät normaaleilta mutta kun tuotteen näkee livenä onkin tosi tökerön ja halvan näköinen...kengät ovat huonoa muovia ja jotenkin kummallisia kuten monet muutkin Lidlin tuotteet.En voisi kuvitella työssäkäyvien ostavan esim.Saksassa Liiteristä työvaatteitaan.

Vierailija
46/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:03"]Ja kuulemma lähes ilmainen kosmetiikkakin on Lidlissä niin hyvää.
[/quote]

[/quote]
Vaipat ovat kalliita enkä ole raskinut ostaa.Kun katsoo kappalehintaa niin Liberon maxipakkaus Prismasta tulee halvimmaksi.Samoin Cien vartalovoide on kallista ja paksua tahnaa, Niveaakin saa halvemmalla.

Vierailija
47/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, lääkäri 38-v ja mieheni ekonomi 38-v. Ollaan havaittu laatu hyväksi. Ja lapsillekin ovat toistaiseksi mieleen.

Vierailija
48/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen rehallinen niin siksi että ovat paremman näköisiä ja laadukkaampia kuin muut vaatteet. Lisäksi olen työssä merkkivaatekaupassa eli saisin halvalla mitä vaan merkkivaatteita mutta silti ostan usein lidlistä (mutta myös toki merkkivaatteita).

Vierailija
49/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten laatu on oikeasti parempi kuin odottaisi. Voi löytää esimerkiksi kunnon paksua trikoota, jota kalliimmiltakaan ketjumerkeiltä ei välttämättä enää saa. Ja jossain tavallisessa paidassa se materiaali on tärkeämpää kuin ostopaikka.

Vierailija
50/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:40"]

lihava työtön ämmä.

[/quote]

Älä sano itsestäsi noin! <3

Vierailija
51/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:11"]Jos olen rehallinen niin siksi että ovat paremman näköisiä ja laadukkaampia kuin muut vaatteet. Lisäksi olen työssä merkkivaatekaupassa eli saisin halvalla mitä vaan merkkivaatteita mutta silti ostan usein lidlistä (mutta myös toki merkkivaatteita).
[ Missä Lidlissä oikeasti myydään hyvännäköisiä naisten vaatteita? Nehän on supertavallisia trikoovaatteita jotain raidallisia tunikoita ja printti t - paitoja.Hm ja Lindex tarjoaa samoja samalla hinnalla jos trikoota haluaa.Onko Liiterissä esim.kauniita mekkoja, jakkuja, hameita tai farkkuja? Pelkkää trikoota!

Vierailija
52/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:41"]

Ja ihmiset kun ovat niin kriittisiä. Minkä ihmeen takia ostavat niitä?

[/quote]

Koska ne ovat Lidlin, halpa paska uppoaa suomalaisiin paremmin kuin mikään. Noihin samoihin roitteihin kun lyötäisiin Niken tms leima, ne muuttuisivat surkealaatuisiksi sillä sekunnilla. :)

T Lidlin myyjä

[/quote]

Et oletettavasti lukenut ketjua ollenkaan? Olennaista on tuotteen hinta, Niken leima ja kymmenkertainen hinta ei ole se mitä ostajat hakevat, vaan se sama laatu (osin jopa parempi) edullisempaan hintaan. Kun laatu ja hinta kohtaavat, ostaja ostaa vaikka merkki olisi Lidl.

[/quote]

Nike tekee todella laadukasta vaatetta joten turpas kiinni kun et tiedä mistä puhut. Merkki takaa laadun ja jos nike pudottaisi laatua niin saisi heti paljon paskaa niskaan. Kyllä mä sen uskon että lidl tekee omassa hintaluokassaan parasta mut ei se ikinä ole tasoa laatumerkit. Vaatteiden on myös oltava mukavat päällä ja näyttää hyviltä. Nike on mun mielestä parempi mitä adidas mutta adidas on hyvä myös. 

Vierailija
53/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Nike esimerkiksi hintaansa nähden ihan paskaa. Ja monilla merkeillä on vähän "laadukkaampi" mallisto, mutta hinnat karkaa jo käyttövaatteissa turhan ylös, kun on ihan peruskamaa kuitenkin. Mä olen itse vaatetusalan töissä ollut pitkään ja kyllä moni merkki on polkenut laadun niin alas, että ihan vihaksi pistää. Ja ostan Lidlistä vaatteita, tyhmä maksaa merkistä, jos ei mitään muuta lisäarvoa saa.

Vierailija
54/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 38-vuotias virkamies. Lidlin alusvaatteet ovat todella hyviä, alushousut niin pehmeää puuvillaa. Urheiluvaatteista pidän myös, urheilurintsikat, housut ja toppi hankittu. Lidlin legginssit ovat kestäviä, muiden kauppojen legginssit hajoavat aina melko nopeasti haaroista. Sukat ovat hyviä, kestäviä ja pehmeitä. T-paidat ja topit päihittävät myös mennen tullen H&M:n vastaavat. Lapselle olen ostanut sukkia, sukkahousuja, paitoja ja tyytyväinen olen ollut niidenkin laatun. Miehelle Lidlistä ostetaan paitoja, sukkia ja kalsareita. Tämän lisäksi meidän peitot, tyynyt, lakanat ja pussilakanat on hankittu Lidlistä. Ai niin ja puutarhasakset, vesiletku, oksasakset. Kenkiä en ole vielä kokeillut, koska ne näyttävät jotenkin huonolaatuisilta.

Vierailija
55/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:17"]

Ei ihan liity aiheeseen, mut miks ihmeessä lidlin naisten kenkien koot loppuu 40:een? Minä 41 koon nainen en voi ostaa ikinä kenkiä, jotka joskus on ihan hienoja :(

[/quote]

Ja kaikkien miehille tarkoitettujen vaatteiden suurin koko on 56 vaikka miesten koko alkaa 60:stä.

[/quote]

Onko tämä sarkastinen kommentti vai oletko pihalla miesten vaatekoosta? Lidlissä on aika usein "isojen miesten viikkoja" ja silloin myydään myös kokoa 60. Koko 60 on Lidlissä todella i-s-o eli saa olla aika rajusti ylipainoinen, ettei paita mahtuisi päälle. Oma mies on isokokoinen ja painaa n. 120 kg, hänelle Lidlissä menee koko 56.

Vierailija
56/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:31"]

Lidlin alusvaatteet ovat todella hyviä, alushousut niin pehmeää puuvillaa. [/quote] Niin pehmeää puuvillaa, että mitä?

Vierailija
57/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:40"] Minä.34v. lihava työtön ämmä. Ei oo niin väliä mitä on päällä. Ostin just kaikki ison koon t- paidat pois. Hyvä laatuisia ovat. Ei jaksa vaatteilla koreilla. Eikä ne lidlin vaatteet rumia ole, kehtaa vetää päälle. [/quote]Ne on muuten hyvälaatusia vaatteita. Parempaa laatua kuin jossain H&M tai Lindexillä. [/quote] No ei ole.Aika rumia ovat ilman muotoa.En tajua kuka niitä pitää hyvännäköisinä? Joitain koti- ja jumppavaatteita olen minäkin ostanut mutta kyllä ne tpaidat ja tunikat ovat aika muodottomia retkuja.Eivät kestä pesua ja lötsähtävät.Ei täällä kaduilla Lidl vaatteita näy käyn Lidlissä monta kertaa vko ja katson tarhouslehdet joten tunnistan vaatteet.Ei ainkaan trenditietoisten nuorten naisten vakiokauppa ole:)

[/quote]

No älä nyt, neuleetkin ovat ihanaa akryyliä. Mammat tykkää pukeutua muoviin. :D

Vierailija
58/164 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:31"]

Lidlin alusvaatteet ovat todella hyviä, alushousut niin pehmeää puuvillaa. [/quote] Niin pehmeää puuvillaa, että mitä?

[/quote]

Osta ja kokeile, NIIN tiedät.

Vierailija
59/164 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:11"]

Onko tämä muuten joidenkin Liiterin työntekijöiden markkinointiketju?Toisaalta uskonkin että Suomessa projektipäällikötkin pukeutuvat työpaikalle Liiterin vaatteisiin.Kuvaa hyvin Suomea ja Suomen talousongelmien perussyytä.Ankeaa ja vaatimatonta.

[/quote]

Niin totta. Suomi on varmaan ainoa länsimaa jossa ihmiset kilpailevat pihistelyllä ja ankeudella. Joo, jokaisen oma asia, mutta jännästi se, että joku muu omilla rahoillaan ostaa jotain kalliimpaa ja omasta mielestä kauniimpaa, ei olekaan enää hänen oma asiansa, vaan hänelle huudetaan tyhmä! Kuten tässäkin ketjussa. Surullista, mutta suomalaiset itse säästävät maansa hengiltä. 

Oikeasti ihmiset, ette te erityisen onnellisilta tuolla toreilla ja turuilla Lidlin rääsyissä ja vanhoissa autoissanne näytä. (Illan toinen lukemani ketju koski ikivanhoja autoja, jotka nekin olivat tietenkin vain tyylikäs hyve). 

Vierailija
60/164 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:40"] Minä.34v. lihava työtön ämmä. Ei oo niin väliä mitä on päällä. Ostin just kaikki ison koon t- paidat pois. Hyvä laatuisia ovat. Ei jaksa vaatteilla koreilla. Eikä ne lidlin vaatteet rumia ole, kehtaa vetää päälle. [/quote]Ne on muuten hyvälaatusia vaatteita. Parempaa laatua kuin jossain H&M tai Lindexillä. [/quote] No ei ole.Aika rumia ovat ilman muotoa.En tajua kuka niitä pitää hyvännäköisinä? Joitain koti- ja jumppavaatteita olen minäkin ostanut mutta kyllä ne tpaidat ja tunikat ovat aika muodottomia retkuja.Eivät kestä pesua ja lötsähtävät.Ei täällä kaduilla Lidl vaatteita näy käyn Lidlissä monta kertaa vko ja katson tarhouslehdet joten tunnistan vaatteet.Ei ainkaan trenditietoisten nuorten naisten vakiokauppa ole:) [/quote] Jos joku ostaa Lidlistä perustopit, trikoopaidat tai leggingsit, tuskin niitä erotat muista? [/quote] Kuka käyttää niitä muualla kuin kotona? Kotivaatteina ok.Jos pukeutuu kivasti ja trendikkäästi ei Lidlistä vaatteita löydy.Esimerkiksi oliko tämän vai ensi viikon " ranskalaistyyliset" vaatteet :) Ihan perustrikoita mutta samalla hinnalla löytyy toppeja ja trikoota esim.Hm: stä.Ei Lidlin vaatteita voi trendikkäiksi kutsua ja kengät ovat tosi rumia.Jännä juttu että kun lehdestä katsoo näyttävät normaaleilta mutta kun tuotteen näkee livenä onkin tosi tökerön ja halvan näköinen...kengät ovat huonoa muovia ja jotenkin kummallisia kuten monet muutkin Lidlin tuotteet.En voisi kuvitella työssäkäyvien ostavan esim.Saksassa Liiteristä työvaatteitaan.

[/quote]

Kävin äsken vilkaisemassa nuo "pariisittaren" vaatteet, ja meinasin tukehtua mehuun naurultani. Mutta joo, noissahan mammat kohta kesähelteillä kauppakeskuksissa lyllertää. Kananpersetukka, tatuoinnit, crocsit, basaarista ostetut "merkki"aurinkolasit ja joku halpa tekonahkainen veska, siinä se. Niin ja 20 kiloa ylipainoa... Can't wait. :D