Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin trendeihin et aio lähteä mukaan tänä kesänä?

Vierailija
16.05.2015 |

Nähdäänkö sua hippitamineissa tai pyjamahousuissa? Napapaidassa tai repaleisissa farkuissa?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyjamahousut ei ainakaan sovi mun vartalolle eikä nuo leveälahkeiset farkutkaan näytä yhtään hyvältä. Napapaitoja olen käyttänyt jo 5 vuotta. Kaikki maailman haalari-puvut jää myös kaupanhyllylle. En noita trendejä kamalasti seuraa kun ne hyvin harvoin omaa makua vastaa mutta välillä niitä soveltelen kyllä.

Vierailija
42/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oon näköjään ollut tietämättäni trendikäs, kun ostin talvella Ruotsista tuollaiset pyjamahousut äitiyshousuiksi. :D Ja ovat olleet kovassa käytössä nyt keväällä, mukavasti mahtuu levinnyt perse ja iso maha niihin. T. Raskaana oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaidan jätän väliin ja farkutkin kaikki juuri paikkasin. Pyjamahousuja löytyy kaapista jo parin vuoden takaa. Myös haalarit ja off-shoulder paidat ei ole mun juttu. Mukavaa ja löysää, enemmän Japani-kuin hippiteemalla mennään.

Vierailija
44/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crop topit ja valtavan avoselkäiset paidat. Olen nimittäin sen verran mahakas, että näyttäisin niissä aivan järkyttävän hirveälle.

Vierailija
45/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkour. Luin just yhestä blogista että se on maailmalla uus juttu ja näin Lidlin ilmoitustaulullakin mainoksen Parkour-ammattilaisen vetämästä kurssista, mutta ajattelin, etten viitsi kyllä mennä.

Vierailija
46/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaidat on jo out! Paljaat olkapäät on in!

Vierailija
47/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:33"]Vajaamittaiset leggingsit hameen kanssa, nilkkapituiset leggingsit ilman sukkia esim ballerinatossujen kanssa.
[/quote]

Nämäkin on ihan out!

Eikö teillä ole mitään tietoa muodista?

Vierailija
48/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:05"]

Crop topit ja valtavan avoselkäiset paidat. Olen nimittäin sen verran mahakas, että näyttäisin niissä aivan järkyttävän hirveälle.

[/quote]

Avoselkäisessä paidassa?

Vierailija
49/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:28"]

Eläissäni en ole trendien mukaan elänyt. Minä ostan aina vaatteet ym. sen mukaan mistä tykkään, mahtuuko päälle, näyttääkö lihaventavalta vai ei, onko kivat yksityiskohdat, onko kivoja kuvia ja onko kivan värinen,

[/quote]

Hyi helvetti. Ostat siis sen mukaan mitä jostain vitun Lidlistä löytyy

Vierailija
50/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tietäis, mitä ne tämän kesän trendit on.

Vierailija
51/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tarratatskoja en laita.

Vierailija
52/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culottes housuja, sellasia vajaamittaisia ja leveitä. Hyi helv...

Vierailija
53/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan hippivaatteita voin pukea, muut eivät ole omaan makuuni eikä kroppaan sopivia. Raskaus myös hieman rajoittaa. Kesällä olen sellaisissa mitoissa että paras pukea jotain väljiä telttoja. Ihonmyötäisissä tulee liian kuuma, ja ihokin palaa helposti joten olkapäät piiloon. Olen myös niin mauton että puen 3/4 pituiset legginsit, eipähän perä vilku telttojen alta kun touhuan esikoisen kanssa.

Vierailija
54/54 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:45"]

En ole ikinä seurannut trendejä. Miksi  pitäisi?

[/quote]

Kaikki seuraavat trendejä, vaikka sitten tahtomattaan. Muotia esitellään joka paikassa ja alitajuinen imagomarkkinointi kohtaa jokaisen. En ymmärrä, miksi trendien seuraamisella on niin ruma kaiku, eihän kukaan paheksu kuvataiteen uusien tuulien havainnoimista, taikka uusien kiinnostavien artistien tukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi