Mihin trendeihin et aio lähteä mukaan tänä kesänä?
Nähdäänkö sua hippitamineissa tai pyjamahousuissa? Napapaidassa tai repaleisissa farkuissa?
Kommentit (54)
Sellaisiin kirjavankukertaviin liehuvan leveisiin housuihin. Kaupoissa ei muunlaisia olekaan
Pyjamahousut ja napapaidat jää minulta väliin. Leveälahkeiset farkut aion kyllä ostaa, olen odottanut monta vuotta että kaupoista löytyisi muitakin kuin pillifarkkuja.
Mä oon aina tehnyt sitä mistä itse tykkään ja ostannut sellaisia vaatteita joista itse tykkään. Ja ei ole hajuakaan, että mikä milloinkin on trendikästä.
Joten, niinkuin savolainen mammani sanois: suattaapi olla tae suattaapi olla olemattahhii.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:53"]
kyllä nuo repaleiset farkut näyttää urpoilta varsinkin kun niitä käyttää nyt yli 30-vuotiaat. Itse kasariajan eläneenä ja teininä niitä käytin, mutta en enää pistäisi sellaisia jalkaani. Teineille sopii edelleen, mutta aikuiset jotka yrittää näyttää niissä nuorilta saavat aikaan myötähäpeää.
[/quote]
Tuo on minusta käsittämätön asenne. Jos on nuorena tykännyt jostain tyylistä, ja tykkää siitä edelleen, sitä ei saisi käyttää tai "yrittää näyttää nuorelta". Mitä jos ei yritä näyttää nuorelta, on ihan selkeästi oman ikäisensä, mutta tykkää rikkinäisistä farkuista tai tennareista? Täytyykö käyttää itselleen vastenmielisiä vaatteita vain sen takia, että joku voisi luulla mun haluavan näyttää nuorelta? Ja mitä pahaa siinäkään on, jos joku haluaa näyttää nuoremmalta? Miltä keski-ikäisen pitää sun mielestä näyttää? Siistit tummat farkut, asiallinen neule, mustat korolliset (matalat) kävelykengät, trenssi ja käsilaukku? Mieluumin olen nolo rikkinäisissä farkuissani.
[/quote]
- Hän ei vain osaa yhdistää repaleisia farkkuja oikein ikäänsä nähden. Jakun ja paitapuseron kanssa ko. farkut eivät nimittäin näytä miltään "teini-muodilta". Toki, jos laittaa niiden kanssa napapaidan ja kaiken muun, minkä nuoriso voi vetää yllensä surutta, on vaikutelma vanhemmalla se, että yrittää näyttää epätoivoisesti nuoremmalta. Vanhemmiten muoti vaatii taitoa eri tavoin kuin nuorempana.
Se, että jaksaako kulkea muodin perässä vanhempana on sitten eri asia. Itsestä tuntuu nykyään siltä, että muoti ehti mennä jo, ennen kuin ehdin siihen mukaan... Siksi kuljen pitkälti klassisissa vaatteissa, kengissä yms.
Vajaamittaiset leggingsit hameen kanssa, nilkkapituiset leggingsit ilman sukkia esim ballerinatossujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:33"]
Vajaamittaiset leggingsit hameen kanssa, nilkkapituiset leggingsit ilman sukkia esim ballerinatossujen kanssa.
[/quote]
Ei kai nuo edes ole muotia enää?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti ei, mutta edelleen olen niitä nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
No ei ole ikinä ollut muotia!
Feikkipisamat, mulla on muutamia pisamia ihan omasta takaa.
Pitkät kalsarit, eikun anteeksi juoksutrikoot vai mitkä lie, arkikäytössä normaaleina housuina. Samoin kirkkaanväriset juoksulenkkarit arkikäytössä muuten tavallisen asun kanssa. En vain pääse yli siitä, kuinka tyhmiltä nuo omaan silmääni näyttävät.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:48"]
Pitkät kalsarit, eikun anteeksi juoksutrikoot vai mitkä lie, arkikäytössä normaaleina housuina. Samoin kirkkaanväriset juoksulenkkarit arkikäytössä muuten tavallisen asun kanssa. En vain pääse yli siitä, kuinka tyhmiltä nuo omaan silmääni näyttävät.
[/quote]
Ap tunnustaa tässä kohtaa suosivansa tuota trendiä *punastuu*
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:21"]
Nähdäänkö sua hippitamineissa tai pyjamahousuissa? Napapaidassa tai repaleisissa farkuissa?
[/quote]
En ole koskaan edes ajatellut mikä on trendinä. Samalla linjalla jatkan loppuun asti. Trendipellet, hah!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:26"]
Olkapäiden näyttäminen paljaana. On kuulemme tän kesän hitti.
[/quote]
Onko? Jees! Olen koko talven treenannut kunnolla käsiä ja olkapäitä, ja nyt on mitä näyttää.
[/quote]
No jee, nyt kun joku aaveella kirjoitti olkapäiden esittelyn olevan trendikästä, voit hyvillä mielin viilettää tuubitopissa myös plus 15 asteessa. Ilman tätä trendiuutista olisit joutunut piilottelemaan harteitasi. Ja mikä tragedia se olisikaan ollut.
En ole ikinä seurannut trendejä. Miksi pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:45"]En ole ikinä seurannut trendejä. Miksi pitäisi?
[/quote]
No jos vaikka haluaa? Ei kukaan ole sua pakottamassa. Toki jos ketjun aihe on "mitä trendiä et aio seurata", ensimmäinen askel varmaan olisi tietää mitä trendejä on olemassa.
Heh tunnustan, repalefarkut, paitapusero, limenvihreät tossut, tuomitkaa :) :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:23"]Heh tunnustan, repalefarkut, paitapusero, limenvihreät tossut, tuomitkaa :) :)
[/quote]
Ja ikää 36v
Eläissäni en ole trendien mukaan elänyt. Minä ostan aina vaatteet ym. sen mukaan mistä tykkään, mahtuuko päälle, näyttääkö lihaventavalta vai ei, onko kivat yksityiskohdat, onko kivoja kuvia ja onko kivan värinen, se kyllä vituttaa kun hienoja vaatteita on yleensä vaan pienille ihmisille, ja mun kokoisille on rumia mustia, ruskeita ja sinisiä, en osta, minä ostan violettia, pinkkiä, punaista, vihreää, oranssia, en mitään helvetin ankeuttajia vedä päälleni vaikka olisi miten muotia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:24"]Ei. Pukeudun sen mukaan mikä itsestäni näyttää ja tuntuu kivalta. Harmi vaan että yleensä se ei ole juuri silloin "muodissa" vaan tulee muotiin sen jälkeen kun olen jo kyllästynyt.
[/quote]
Oh hoh, jo on pokkaa. Trend setter on löytynyt, tulevat siis muotiin sinun jälkeen? Kerropa miten pukeudumme vuoden kuluttua sun jalan jäljissä?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:29"]Oon avoin kaikelle ja tykkään soveltaa kaikkia trendejä. Harmi että oon niin köyhä että kaikki vaatteet on kirppiksiltä.
T. Vaatesuunnitteluopiskelija
[/quote]
No siiten voit tuunata itse tyylikästä. Voi kun osaisinkin
[/quote]
Kun vaan olis aikaa opiskelun ja pienen lapsen kanssa. :(