Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni hirttäytyi saatuaan reserviläiskirjeen

Vierailija
15.05.2015 |

Sanoi, ettei elämä ole enää elämisen arvoista, kun häntä ei kelpuuteta sotajoukkoihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olikin sijoitus nurmiporaksi ja oli kuvitellut jäävänsä kotipitäjään siemenlingoksi, kun muut lähtevät sotimaan?

Vierailija
2/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:52"]

Kuka julkeaa laskea leikkiä tällaisesta asiasta? Minua ei naurata yhtään. Ennemminkin puistattaa! 

[/quote]

No onhan reagtiot ja kommentit olleet kertakaikkisen naurettavia. Jotku ovat pahoillaan siitä että eivät ole eturintamassa ensimmäisenä kuolemassa :)

Itse olin kertausharjoituksissa 10 vuotta sitten tiedustelija = tapetaan varmasti. Nyt olin kirjeen mukaan selustassa sammuttelemassa tulipaloja = saattaaa jäädä henkiin. Status laski, mutta en ole pahoillani :)

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:52"]

Kuka julkeaa laskea leikkiä tällaisesta asiasta? Minua ei naurata yhtään. Ennemminkin puistattaa! 

[/quote]

No onhan reagtiot ja kommentit olleet kertakaikkisen naurettavia. Jotku ovat pahoillaan siitä että eivät ole eturintamassa ensimmäisenä kuolemassa :)

Itse olin kertausharjoituksissa 10 vuotta sitten tiedustelija = tapetaan varmasti. Nyt olin kirjeen mukaan selustassa sammuttelemassa tulipaloja = saattaaa jäädä henkiin. Status laski, mutta en ole pahoillani :)

t.mies

[/quote]

Samaa olen naureskellut, kun ei ole mies eikä mitään, jos ei ole sijoitettu mahdollisimman hengenpäälle käyvään tehtävään. Valtaosalta veteraaneja kun olisi asiaa sotien jälkeen kysynyt, niin olisivat sanoneet yhtään empimättä, että olisivat mielellään jääneet kotiin sotien aikana ja antaneet muiden sotia.

Vierailija
4/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! :(

Vierailija
5/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali!♡

Vierailija
6/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin jalkapuoli-silmäpuoli-kuuromykkä mies sai oman kirjeensä! Häntäkään ei kelpuuteta sotajoukkoihin.

Vierailija
7/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia aapee!

Vierailija
8/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies itkee. Luuli pääsevänsä hävittäjälentäjäksi...

Vierailija
9/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni viilsi kurkun auki saatuaan sen perkeleen kirjeen :(

Vierailija
11/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyyhki kirjeellä perseensä.