Haaste: Yritä keksiä mahdollisimman pitkä sana!
Ehtona on, että sanan on oltava järkevä. Sellainen, että sitä voisi oikeastikin käyttää, ja siitä ymmärtäisi mitä se merkitsee. Katsotaan kuka keksii pisimmän sanan! :)
Aloitan:
lihaperunasoselaatikko
Kommentit (46)
kolmivaihekilowattituntimittari - 31
Nakkimakkarapötköpakkausetikettitekstipainatuskonehuoltajatutkinnontarkastusvaliokuntapuheenjohtaja-ehdokaskokelas
Vaarini oli joskus niitä ihan viimeisiä joista lopullinen valinta tehtiin. Ei kuitenkaan saanut hommaa. 113 kirjainta
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemeli!
Siis Eeeeeeeeeeeeeeeeeemeli! Olin tuossa aiemmassa liian fiksu. Onhan tämä vauvasaitti ja minun täytyy ns tone it down. Muuten tulee ongelmia.
tää mun on nyt vähän tällänen ettei vastaa aloitusviestiä mutta laitampahan kuitenkin: mustaviinimarjamehupullonavaajatehdastyöläinen
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:56"]
Jauhelihaperunasoselaatikko 27
[/quote]
Niin ja laskekaapa vielä kirjainmäärä ja merkitkää se viestiin. Minulla oli 22 kirjainta. -Ap
Kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakaankopahan
102 kirjainta.
Aivokalvontulehdus
18 kirjainta.
Pidempää en tähän hätään ainakaan keksi :D
Mustaviinimarjapensas
21 kirjainta
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:59"]
Kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakaankopahan
102 kirjainta.
[/quote]
Mistä alapeukut? :D On se sana, tosin wikipediasta googlattu. Eikä edes mahtunut.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:59"]
102 kirjainta.
[/quote]
Mistä alapeukut? :D On se sana, tosin wikipediasta googlattu. Eikä edes mahtunut.
[/quote]
Lukisitko aloitusviestin ennen kuin vastaat keskusteluun.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:06"]epäjärjestelmällisyys
21
[/quote]tästähän se suomen pisin sana on
Moottoripyöräonnettomuus
24 kirjainta