Mies näki ilman meikkiä - ei vastaa viesteihin!
En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.
Kommentit (97)
Mä olen aina ilman meikkiä arkipäivisin, koska 2 lasta ja keskityn niihin mielummin kuin oman naaman pakkelointiin. Sitten aina kun on joku juhla tai tapahtuma mihin sitten laittaudun, niin mies takkuilee aina sanoissaan ja on ihme, ettei jalat lähde alta, sitten se yrittää sopertaa kuinka kauniilta näytän. Se on jotenkin suloista kuk aikuisesta miehestä tulee ihan kuin ihastunut teinipoika :DD
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:35"]Mutta te naiset luotte tuon meterialismin. Olen jossain vaiheessa elämässä ollut vähän köyhempi. Pikku ruosteinen polo ja pieni yksiö oli asuntoni. Silloin ole vaikeampi saada pillua. Nyt kun tarjoan muutaman paukun ajan bemarilla muijat himaan tai maksan taksin, niin kyllä he levittelevät reidet hyvin helposti. Ja ulkonäöstä ja itsevarmuudesta tämä ei johdu. Olen ihan saman näköinen kuin ennen.
Veikkaan kyllä että me miehet olemme vähemmän "meterialistisiä" kun te naiset. Meitä ei kiinnosta onko teillä iso talo vai pieni yksiö vai onko teillä hyväpalkkainen duuni vai ei. Mutta te naiset jauhatte sellaista keskenään kun puhutte miehistä. Eli te naiset olette pinnallisia. Saatanan moralistit...
[/quote]
Hahhah olet niin väärässä! Jos pillun saamisesta pelkästään puhut, niin siinä ei paljon bemu auta, kun ovesta kampee ylähuuleton töykee pätkä punoittavine valekaljuineen :)
Mun mies ei edes osaa sanoa onko mulla meikkiä vai ei. Kerran meikkasin vain toisen puolen kasvoista ja menin näyttämään miehelle, eikä se huomannut eron kuin silmissä, meikattu silmä näytti suuremmalta. Sama juttu joskus nuorempana kun olimme meikittä liikkeessä ja päätettiinkin lähteä juhlimaan, sanoin miehelleni, että haluan käydä kotona laittautumassa ennen. Kävin ja kun tulin ulos mies ja sen kaveri kysyivät, etkö laittautunutkaan. Myös joka kerta kun käyn kampaajalla mies ei huomaa eroa, ellen tee jotain radikaalia, kuten aja kaljuksi tai värjää muuksi kuin vaaleaksi. Aivan turhaa siis :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:55"]
Minulta löytyy Hunksin ulkonäköä, metroseksuaalin pukeutumistapaa, ökyautoa ja kämppää ja mulkkukin on tehty suklaasta ja sylkee rahaa.
AlfaRomeoMies
[/quote]
Ja pieret yksisarvisia sekä sateenkaaria
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:23"]
Jos ukuli ei pidä naisesta luonnollisena, se on väärä ukuli. Väärä ukuli pihalle ja uusi ukuli hakuseen. Uuden ukulin kanssa yhdessä leffailtoja kotona ilman meikkiä ja kaupungille syömään ja konserttiin meikeissä. Vanhalle ukulille Lancomen katalogi ja käsirasvaa.
Ukuli
[/quote]Ihana :D
Mikä sun mielestä on arkimeikki? Mulle se on ripsiväri, kulmiin väriä hiukan, nude huulipuna, peiteväri, hiukan luonnollisen väristä luomiväriä. Joskus poskipunaa.
Arkimeikki on mulle meikkivoide, peitevoide, poskipuna, puuteri ja aurinkopuuteri. Kulmavaha+silmiin ripsiväri ja vaihtelevasti tavatessamme on ollut lisäksi eyelineria ja luomiväriä
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:17"]
Mikä sun mielestä on arkimeikki? Mulle se on ripsiväri, kulmiin väriä hiukan, nude huulipuna, peiteväri, hiukan luonnollisen väristä luomiväriä. Joskus poskipunaa.
[/quote]ai niin ja eyeliner
Tollanen epävarmuus ei ole kauhean viehättävää. Johan sä ulkonäköäsi mollasit miehelle kaupassa. Ja ilmeisesti välttelee sinua, kun oli valehdellut olevansa viikonlopun poissa.
No jos tuosta lähtee mies kävelemään niin on oma häpeänsä :D
Luultavasti ei ole vielä vain huomannut viestiä tai unohti vastata .
Hah, ai mitä teit? Siis pahoittelit ulkonäköäs kaupassa, ja olit oman itsesi näköinen...Ootko ihan terve? Voi jumalauta.Ja se mies on kyllä täys urpo taukki. Jätä se!
Juu ei olisi varmaan pitänyt pahoitella tai kommentoida mitenkään. Oon aina luullut, että mulla on melko hyvä itsetunto, sillä esim pystyn menemään sinne kauppaan ilman meikkiä(:D) ja suttuisenkin näköisenä. Olen vaan vähän ihastunut ko. mieheen ja menin paniikkiin ja rupesin vaan automaattisesti selittelemään(en varmaan halunnut miehen ajattelevan, että näytän niin suttuiselta yleensä). Olemme tapailleet vasta muutaman viikon ja olen alkanut ihastua, joten tottakai olen tämän miehen suhteen hieman epävarmempi ja haluisin näyttää itseni vain parhaimmillani.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:09"]
Juu ei olisi varmaan pitänyt pahoitella tai kommentoida mitenkään. Oon aina luullut, että mulla on melko hyvä itsetunto, sillä esim pystyn menemään sinne kauppaan ilman meikkiä(:D) ja suttuisenkin näköisenä. Olen vaan vähän ihastunut ko. mieheen ja menin paniikkiin ja rupesin vaan automaattisesti selittelemään(en varmaan halunnut miehen ajattelevan, että näytän niin suttuiselta yleensä). Olemme tapailleet vasta muutaman viikon ja olen alkanut ihastua, joten tottakai olen tämän miehen suhteen hieman epävarmempi ja haluisin näyttää itseni vain parhaimmillani. -Ap
[/quote]Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat todella epävarmalta itsestäsi. Siis miten niin on hyvä itsetunto jos "uskaltautuu kauppaan ilman meikkiä...Siis sehän on ihan normaalitoimintaa. En ymmärrä sua lainkaan..
Kai meni paniikkiin kun tajusi että on sepittänyt omiaan kaupungistä poistumisen suhteen ja hämmentyi kun näki sinut vaikka ei "pitänyt". Jos et ole esiintynyt jäätävässä sotameikissä, niin ei meikittä olo ole paha varsinkin kun tietää että salilta tulossa. Eniten tuli mieleen että valehdellut vkloppu suunnitelmistaan koska ei ole jaksanut nähdä sua, jos vaikka treffit toisen naisen kanssa tiedossa yms. Olisi muuten luullut että kaupassa selittänyt miksi olikin täällä mutta paniikissa ei keksinyt hyvää tekosyytä jonka vuoksi juttelu jäi lyhkäseen ja nyt miestä nolottaa kun jäi kiinni valehtelusta, tuskin miettii sun meikitöntä naamaa ollenkaan, vaan keksii hyvää tarinaa itselleen.
Odottele vaan rauhassa luulisi että vastaa edes jotain jossain kohtaa, pari tunta on lyhyt aika jos ei ole kuullut eikä ole tullut katsottua luuria. Lähinnä olisi kuvitellut että mieheltä olisi tullut viestiä "tapaamisenne" jälkeen jos on kiinnostunut sinusta, pahoitellut ettei ehtinyt jäämään enempää rupattelemaan ja ehkä sopinut tapaamisen, jotan hämärää tyypissä on tai sitten ei ole kiinnostunut sinusta, mutta tuskin toi meikki siihen liittyy :)
Mies ilmeisesti luvannut olla toisen hoitonsa kanssa tämän viikonlopun.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:09"]
Juu ei olisi varmaan pitänyt pahoitella tai kommentoida mitenkään. Oon aina luullut, että mulla on melko hyvä itsetunto, sillä esim pystyn menemään sinne kauppaan ilman meikkiä(:D) ja suttuisenkin näköisenä. Olen vaan vähän ihastunut ko. mieheen ja menin paniikkiin ja rupesin vaan automaattisesti selittelemään(en varmaan halunnut miehen ajattelevan, että näytän niin suttuiselta yleensä). Olemme tapailleet vasta muutaman viikon ja olen alkanut ihastua, joten tottakai olen tämän miehen suhteen hieman epävarmempi ja haluisin näyttää itseni vain parhaimmillani. -Ap
[/quote]Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat todella epävarmalta itsestäsi. Siis miten niin on hyvä itsetunto jos "uskaltautuu kauppaan ilman meikkiä...Siis sehän on ihan normaalitoimintaa. En ymmärrä sua lainkaan..
[/quote]Pahoittelen tyyliäni kommentoida. En yleensä kirjoita näin vittumaisia viestejä..
Minusta tuo voi tarkoittaa sitä, että mies voi olla tosi ihmeissään sanomisistasi kaupassa ja viestistä eikä tiedä mitä pitäisi vastata. Toisaalta kun olette tapailleet vasta vähän aikaa ja syvempää ihastumista ei ehkä vielä ole ehtinyt tapahtua ja jos ulkonäkö ja tapaamisajankohta siellä kaupassa ei jotenkin miellyttänyt, niin mies saattaa ajatella ettei kiinnosta enää. Minä yrittäisin odotella rauhassa että tuleeko viestiä lähi päivinä tai muuta yhteydenottoa vaikka viikon-kahden kuluessa. Jos ei tule, niin en jäisi hirveästi murehtimaan. Sitten se ei ollut sulle sopiva tyyppi ollenkaan, jos tuohon tapahtumaan mahdollinen suhde kaatuu. :)
Ähh, sunhan tuossa tilanteessa pitäs olla hämmentynyt ja ihmeissään. Mies oli valehdellut sulle. Ja ilmeisesti tosiaan toisen hoidon kans...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Hö, no ei se ap tuolla moittimisella itsetuntoa saa, se on vähän on pidempiaikanen projekti. Ja ihastuneena kyllä voi kuka tahansa käyttäytyä vähän hölmösti ja epävarmasti. Ymmärrän ap:ta ihan täysin.
Oon tullut siihen lopputulokseen, että ainakaan osa miehistä ei kyllä kiinnitä siihen huomiota, onko naisella meikkiä vai ei. Jos siis puhutaan kevyestä arkimeikistä. Poikaystävän kanssa kun tapailtiin, käytin ensimmäiset 6 kk ripsienpidennyksiä. Jännitin kamalasti ekaa kertaa esiintyä meikittä ja ilman ripsiä, eikä tuo edes huomannut asiaa. :D Ei kuulemma ollut huomannut koko ripsiä.. Ja ripsienpidennykset kyllä omaan silmään muuttaa muuten meikitöntä olemusta melko lailla. Tää on musta kiva tarina jakaa koska mun lailla tuntuu että nähtävästi moni muukin nuori ja hölmö jännittää meikittä olemista ensimmäistä kertaa tapailemansa miehensä edessä. Ja kuitenkin yleensä täysin turhaan.