Mies 29v + 1v miettii; haluaisin ilahduttaa jotakin ihmistä
Kun tulin tänään kaupasta, yritin jutella jonkun pienikokoisen naisen kanssa, jolla oli sama matka. Kommentoin säätä ja hän vastasi sellaisella vähän epäluuloisella "äääänngh" äännähdyksellä, joka oli ikään kuin 'kyllä' ja taisi sitten jatkaa toiseen suuntaan. Vastaan tuli myös joku ukkeli, joka oli myös terassilla menomatkalla ja mietin sitten hänen vaatteitaan katsoessaan, että jos hänellä olisi joku kiinnostava paita, olisin voinut kehaista sitä, mutta ihan peruspaita oli.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (51)
Ymmärrän mitä tarkoitat.
Minullakin on joskus sellainen lepattava mielihyvän tunne sisälläni. Se saa minut harkitsemaan spontaaneja kivoja tekoja ventovieraita tai puolituttuja ihmisiä kohtaan.
Minulla ei ole kovin paljoa läheisiä ihmisiä.
Siksi ajattelen välillä helliä ajatuksia ventovieraista ihmisistä.
Tänäänkin hymyilin, katsoin silmiin ja sanoin heipat kassaneidille, koska koin äkillistä sympatiaa häntä kohtaan, vaikka olen likipitäen varma ettei hän huomannut yhteyttämme.
Sitäpaitsi normaalitilassa naiset- varsinkin jos molemmat ovat kauniita, kuten tässä tapauksessa - eivät osoita mutkatonta ja välitöntä sympatiaa toisiaan kohtaan.
Uskon että tämän päiväinen mielentilani liittyy siihen, että aamulla uskoin päivän olevan sateinen. Luulon osoittauduttua vääräksi minusta tuli varsin yltiöpäinen.
N23
Olen samanlainen...juttelen vieraille enkä välitä, että pitävätkö outona. Yritän heittää aina jotain läppää. Luonteeltani olen tavis ja nössö. Ajattelin, että teettäisin itselleni t-paidan, jossa teksti: 100% TAVIS tai vastaavaa.
Itsekin ajattelen, että en oo aito suomalainen...jotenkin en vain sovi tänne kateellisten, itsekeskeisten ihmisten joukkoon...
Entä jos kirjoittaisit vankilaan jollekin vanhalle natsille, kun olet aina niin närkästynyt heidän vangitsemisestaan. Ajattele, joku kunnnon kiduttaja antamassa sinulle tuikitarpeellisia elämänohjeita!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:26"][quote author="ExoPol" time="15.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:44"]
Itsemurhasi ilahduttaisi minua.
[/quote]
Tuo meni kyllä täysin alta riman. Häpeisit oikeasti!
[/quote]Haista vittu
[/quote]mieti vähän mitä kirjoitat. Kirjoitettu tai sanottu - sitä ei voi perua. Tuttava perheessä tytär sanoi äidilleen, että "tapa ittes" - ei mennyt kauaa kun äiti teki itsemurhan. Sairas on se, joka tuollaista sanoo. Empatiaan ei kuole.
Ja sitä en tajua, että kesäisin mennään korpeen mökille! Hveta, meillä on mökki ja siellä ahdistaa!!!! Mitä ihmeen mörkökansaa suomalaiset on. Möykkynä kuljetaan muiden seassa ja viikonloppuna mennään mökille, että saadaan olla yksin
Minä en kyllä keksi mitä vahinkoa siitä voisi syntyä jos tuntemattomat keskustelisivat enemmänkin keskenään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:26"][quote author="ExoPol" time="15.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:44"] Itsemurhasi ilahduttaisi minua. [/quote] Tuo meni kyllä täysin alta riman. Häpeisit oikeasti! [/quote]Haista vittu [/quote]mieti vähän mitä kirjoitat. Kirjoitettu tai sanottu - sitä ei voi perua. Tuttava perheessä tytär sanoi äidilleen, että "tapa ittes" - ei mennyt kauaa kun äiti teki itsemurhan. Sairas on se, joka tuollaista sanoo. Empatiaan ei kuole.
[/quote]
Sairas se on joka tuollaista tekee. Ihan ohiksena.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:56"]
Onko etunimesi Teemu?
[/quote]Ei.
-Mies 29v + 1v-
Mitä olet mieltä Suomen Euroviisuedustajasta? Minkä maan edustaja on suosikkisi?
Mielestäni tuo olisi kivaa. Puhella niitä näitä mukavia tuntemattoman kanssa. Mutta monet ihmiset on niin yrmeitä nykyään, sosialisoituminen on vaikeaa kun Suomessa on vaikea saada minkäänlaista kontaktia ihmisiin. Epäilen olevani suomalainen :D