Mies 29v + 1v miettii; haluaisin ilahduttaa jotakin ihmistä
Kun tulin tänään kaupasta, yritin jutella jonkun pienikokoisen naisen kanssa, jolla oli sama matka. Kommentoin säätä ja hän vastasi sellaisella vähän epäluuloisella "äääänngh" äännähdyksellä, joka oli ikään kuin 'kyllä' ja taisi sitten jatkaa toiseen suuntaan. Vastaan tuli myös joku ukkeli, joka oli myös terassilla menomatkalla ja mietin sitten hänen vaatteitaan katsoessaan, että jos hänellä olisi joku kiinnostava paita, olisin voinut kehaista sitä, mutta ihan peruspaita oli.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]
Ihan uskomattoman hyvä kysymys. Haluaisin sanoa: EI. Mutta taitaa olla niin että on pakko sanoa: kyllä.
Ja voi olla ettet usko. mutta totta on, että on muuten ensimmäinen kerta yli vuoteen että olen "vetänyt lärvit". Ehkä oli nyt oikea hetki siihen?????? Sano - oliko?
[/quote]En tiedä oliko. Et muuten kertonut itsestäsi vielä mitään. Minun pitää mennä nukkumaan hyvinpian, joten haluaisin tietää, kenestä voin fantasioida ennen nukahtamista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote] Äitistäsi.
Haluatko että tulen viereesi nukkumaan? Mielelläni. Katso minua - olen melko tavallinen, mutta kuitenkin, olen minä. Pehmeä, kaunis, vihreäsilmäinen, sinua haluava, himoitseva NAINEN.
Enkä tee sinille mitään pahaa. Hyväilen ja suutelen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:03"]
Haluatko että tulen viereesi nukkumaan? Mielelläni. Katso minua - olen melko tavallinen, mutta kuitenkin, olen minä. Pehmeä, kaunis, vihreäsilmäinen, sinua haluava, himoitseva NAINEN.
[/quote]Olisi ihanaa jos tulisit.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:04"]
Enkä tee sinille mitään pahaa. Hyväilen ja suutelen.
[/quote]Oletpa mukava.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:05"]
Ja tuoksun hyvälle.
[/quote]Hyvä sekin. Luen mahdolliset muut kommenttisi nukuttuani. Kauniita unia sinnekin.
-Mies 29v + 1v-
Ja nyt - ihan oikeasti: hyvää yötä.
Hyvää yötä. Katselen vielä hetken Sinkkuelämää. Tilasin juuri DVD-boksin.
Tuota... suo anteeksi. Mutta en saa unta. Ajattelen sinua.. Ja tunnen tuoksusi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:31"]Kun tulin tänään kaupasta, yritin jutella jonkun pienikokoisen naisen kanssa, jolla oli sama matka. Kommentoin säätä ja hän vastasi sellaisella vähän epäluuloisella "äääänngh" äännähdyksellä, joka oli ikään kuin 'kyllä' ja taisi sitten jatkaa toiseen suuntaan. Vastaan tuli myös joku ukkeli, joka oli myös terassilla menomatkalla ja mietin sitten hänen vaatteitaan katsoessaan, että jos hänellä olisi joku kiinnostava paita, olisin voinut kehaista sitä, mutta ihan peruspaita oli.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei kai siihen ilahduttamiseen tarvitse kuin hymy naamalle ja "Hyvää päivää, huomenta, iltaa" mikä ikinä ajankohta onkaan. N26
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:50"]
Ok. Jos niin todellakin haluat. Niinkö?
[/quote]
Siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:38"]
Oot nössö.
[/quote]Miksi? Nostelen tässä juuri painoja ja kuuntelen näytöspainijoiden haastatteluja. Auttaako se vähän?
-Mies 29v + 1v-
Huomenna menen sitten vanhainkodissa käymään ihan sopimuksen mukaisesti.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:44"]
Itsemurhasi ilahduttaisi minua.
[/quote]
Tuo meni kyllä täysin alta riman. Häpeisit oikeasti!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]
Ihan uskomattoman hyvä kysymys. Haluaisin sanoa: EI. Mutta taitaa olla niin että on pakko sanoa: kyllä.
Ja voi olla ettet usko. mutta totta on, että on muuten ensimmäinen kerta yli vuoteen että olen "vetänyt lärvit". Ehkä oli nyt oikea hetki siihen?????? Sano - oliko?
[/quote]En tiedä oliko. Et muuten kertonut itsestäsi vielä mitään. Minun pitää mennä nukkumaan hyvinpian, joten haluaisin tietää, kenestä voin fantasioida ennen nukahtamista.
-Mies 29v + 1v-